Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de achizitie publica in vederea realizarii unor servicii de tiparire si livrare a materialelor de publicitate si reclama pentru obiectivele promovate in cadrul proiectului ?Clujul ? peisaj cultural?


Anunt de participare numarul 130525/19.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr.106;, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400609, Romania, Punct(e) de contact:  ALIN TISE, Tel. 0372 640 040, In atentia:  Mariana Ratiu, Email:  [email protected], Fax:  0372 640 060, Adresa internet (URL):  WWW.CJCLUJ.RO, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de achizitie publica in vederea realizarii unor servicii de tiparire si livrare a materialelor de publicitate si reclama pentru obiectivele promovate in cadrul proiectului ?Clujul ? peisaj cultural?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de materiale publicitare tiparite, mentionate in caietul de sarcini, pentru obiectivele promovate in cadrul proiectului ?Clujul ? peisaj cultural?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
79820000-8-Servicii conexe tiparirii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 302, 521.01RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de paricipare 6050.42 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fata TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, AXA 5 DMI 5.3 ? COD SMIS 19793Finantarea prin: Fondul European de Dezvoltare Regionala 85, 0%, buget national 13%, buget local 2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original sau copie conform cu originalul;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie conform cu originalul;certificat de participare la licitatii cu oferta independenta;Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;Bilantul contabil din ultimii ani ( 2008, 2009, 2010), balanta de verificare pentru decembrie 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice;lista cu echipamente/utilaje;Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lista cu echipamente/utilaje, care trebuie sa cuprinda minim: - Masina offset de imprimat;
- Ghilotina;
- Masina de faltuit;
- Masina de cusut;
- Utilaj de stantat, biguit- Capsator automat;
- Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, avand ca obiect prestarea de servicii de tiparire albume, pliante, brosuri, hartiOfertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - responsabil de contract;
- tipograf ? minim o persoana ;
- designer grafic;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12710/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2011 11:00
Locul: sediu CJC, Calea Dorobantilor, nr.106;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Clujul-peisaj cultural? finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, AXA 5 DMI 5.3 ? COD SMIS 19793Finantarea prin: Fondul European de Dezvoltare Regionala 85, 0%, buget national 13%, buget local 2 %
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Piata Stefan cel Mare, nr.1, ,Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/434057, Fax:  0264/596110;
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj ,
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr.106;, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400609, Romania, Tel. 0372 640 060, Email:  [email protected], Fax:  0372 640 060, Adresa internet (URL):  www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer