Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de efectuarea serviciului de control oficial al performantelor de productie la specia bovin


Anunt de participare numarul 6547/22.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Arad
Adresa postala: Str. Closca nr. 6a, Localitatea: Arad, Cod postal: 310017, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Miltaller, Tel.0257253640, Email: [email protected], Fax: 0257256511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Realizarea strategiilor si politicilor agroalimentare si de dezvoltare rurala ale MAPDR la nivel judetean, stimularea productiei agricole, precum si implementarea programelor de dezv. rurala.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de efectuarea serviciului de control oficial al performantelor de productie la specia bovin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea serviciului de control oficial al performantelor de productie la specia bovine, activitate publica de interes national, in judetul Arad, in conf. cu normele tehnice in vigoare - OM APDR nr. 19/2006 si cu cerintele minime de calificare a ofertantilor prevazute in documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77500000-5 - Servicii de zootehnie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Efectuarea controluli oficial al productiei la specia bovine in judetul Arad la un efectiv de 5140 capete.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 600, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.000 RON si Garantia de buna executie: 2% din valoarea fara TVA a contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice, asociatii familiale si persoane fizice autorizate, romane sau straine sau forme juridice de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantul sa aiba obiect principal de activitate-Cod CAEN 0142
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl. priv. eligibilitatea, Certif. ANAF pt. pers. jur. priv. oblig. de plata a imp. si taxelor catre stat, precum si a contrib. pt. asig. soc. de stat.; Cert. fiscal priv. plata imp. si taxelor locale; Certif. constatator emis de ORC, etc.- Se vor prezenta toate certif. si form. solicitate in Fisa de date a achiz. Publice-Documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa faca dovada potentei financiare a desf. activ. pe cel putin 3 luni pana la efectuarea decontului cu MAPDR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa prezinte un plan de investitii detailat fizic si valoric privind activitatea de control oficial al productiei la specia bovine, pe care ofertantul este obligat sa le realizeze pentru a asigura desfasurarea activitatii in conditii optime.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Sa aiba angajat cel putin un ing. zootehnist sau medic veterinar.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatii, Arad str. Closca nr. 6a
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2007 10:00
Locul: Sediul DADR Arad, Arad str. Closca nr. 6a
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele autorizate de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Dinicu Golescu 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Arad
Adresa postala: Str. Closca nr. 6a, Localitatea: Arad, Cod postal: 310017, Romania, Tel.0257 - 253640, Fax: 0257 - 256511
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2007 09:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer