Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI DE ?CONSOLIDARE, REFUNCTIONALIZARE SI MANSARDARE CLADIRE MONUMENT ISTORIC ? STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6 IASI?


Anunt de participare numarul 103186/30.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala:  Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700075, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0232/235.100, In atentia:  Anca Muscheru, Email:  [email protected], Fax:  0232/214.425, 210.336;, Adresa internet (URL):  www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI DE?CONSOLIDARE, REFUNCTIONALIZARE SI MANSARDARE CLADIRE MONUMENT ISTORIC ? STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6 IASI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CLADIRE MONUMENT ISTORIC ? STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, Municipiul Iasi, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de : ?CONSOLIDARE, REFUNCTIONALIZARE SI MANSARDARE CLADIRE MONUMENT ISTORIC ? STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6 IASI?, conformVol. 3 ? Specificatii tehnice/Caiet de sarcini din Documentatia de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI DE ?CONSOLIDARE, REFUNCTIONALIZARE SI MANSARDARE CLADIRE MONUMENT ISTORIC ? STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6 IASI?, conformVol. 3 ? Specificatii tehnice/Caiet de sarcini, din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 898, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP-130000 lei, GBE-instrument de garantare 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006,
- Istoricul litigiilor,
- Declaratii privind calitatea de participant,
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata,
- CUI, Certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale.Informatii privindcifra de afaceri medie anuala din constructii
- Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008, 2009, anexele la acestea si balantele de verificare contabila,
- Informatii privindprincipalii indicatori economico-financiari,
-Informatii privind
sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie anuala de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 13.000.000 LEI.- Lichiditatea generala trebuie sa fie egala sau mai mare de 100% - pentru anul financiar 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere,
- Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, - Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani,
- Experienta similara: Contract/contracte similare in copie, recomandari/document constatatorpentru contractul similar,
- Plan de Management al Traficului-, va indica masurile ce vor fi implementate pentru managementul traficului rutier pe perioada executarii Lucrarilor, - Plan de Management al Sanatatii si Sigurantei-ca aplicare a Sistemului Ofertantului pentru Managementul Sanatatii si Securitatii Ocupationale, - Plan de Management al Mediului-ca aplicare a Sistemului Ofertantului pentru Managementul Mediului, - Standarde de asigurarea calitatii,
-Standarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Personal cheie minim: 1.Responsabil lucrare - 1 pers;2.Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii - 1 pers;3.Responsabil tehnic cu executia - 1 pers;4.Inginer constructor, specialist in calitate de executant lucrari de Consolidare, restaurare, constructii, arhitectura, specializarea: Restaurare arhitectura; Consolidare/ restaurare structuri istorice - 1 pers;5.Inginer instalatii, specialist in calitate de executant lucrari de Consolidare, restaurare, constructii, arhitectura, specializarea: Restaurare arhitectura; Consolidare/restaurare structuri istorice - 1 pers;6.Inginer constructor, specialist cu urmarirea comportarii in timp a Monumentelor istorice, specializarea: Restaurare arhitectura; Consolidare/restaurare structuri istorice - 1 pers;7.Specialist topo - 1 pers.- OFERTANTUL VA TREBUI SA FACA DOVADA CA A EXECUTATSI FINALIZAT CU SUCCES IN ULTIMII 5 ANI, CONTRACTE DE LUCRARI SIMILARE ? LUCRARI DE CONSTRUCTII DE MONUMENTE ISTORICE SAU MEMORIALE/LUCRARI DE RESTAURARE, CU O VALOARE FINALA CUMULATACORESPUNZATOARE COTEI DE PARTICIPARE A OFERTANTULUI IN CONTRACTUL RESPECTIV EGALA SAU MAI MARE DECAT VALOAREA MINIMA SOLICITATA, 6.890.000 RON , fara TVA.-? VALOAREA MINIMA SOLICITATA LA CERINTA OBLIGATORIE PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA POATE FI PROBATA PRIN INSUMAREA VALORII FINALE A MAXIM 2 CONTRACTE DE LUCRARI SIMILARE ? LUCRARI DE CONSTRUCTII DE MONUMENTE ISTORICE SAU MEMORIALE/LUCRARI DE RESTAURARE, EXECUTATE SI FINALIZATE CU SUCCES IN ULTIMII 5 ANI.- ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura offline, cu etapa finala licitatie electronica. Informatii suplimentare - cap. 3.2 din Documentatia de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6895/29.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante- Consiliul Judetean Iasi, Str. Stefan cel Mare si Sfant nr. 69, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala:  str. A. Panu nr. 25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. (+40) 232 - 260600, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 232 - 219660, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala:  CONSILIUL JUDETEAN IASI, B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.69, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700075, Romania, Tel. +40 (0)232/235100, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0)232/214425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2010 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer