Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de executie lucrari: LUCRARI DE PUNERE IN FUNCTIUNE A INFRASTRUCTURII DE IMBUNATATIRI FUNCIARE SITUATE IN CADRUL TERITORIULUI OUAI-urilor DIN U.A. TULCEA»


Anunt de participare numarul 80663/22.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021-3322816, In atentia: ing. Tania Cotruta, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului nr.4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241654010, 0241641989, In atentia: ing. Balamaci Maria, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241656498
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului nr.4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241654010, 0241641989, In atentia: ing. Balamaci Maria, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241656498
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului nr.4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241654010, 0241641989, In atentia: ing. Balamaci Maria, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241656498
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de executie lucrari: LUCRARI DE PUNERE IN FUNCTIUNE A INFRASTRUCTURII DE IMBUNATATIRI FUNCIARE SITUATE IN CADRUL TERITORIULUI OUAI-urilorDIN U.A. TULCEA»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: La infrastructura de imbunatatiri funciare aflata pe teritoriul OUAI-urilor din U.A. Tulcea din cadrul ANIF RA Sucursala Teriroriala DOBROGEA, judetul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii conducte de irigatii, de instalatii electrice, lucrari de reparare si intretinere acoperisuri, servicii de reparare si intretinere a pompelor, vanelor, a robinetelor, a containerelorde metal si a masinilor la infrastructura de imbunatatiri funciare aflata pe teritoriul OUAI-urilor din U.A. Tulcea din cadrul ANIF RA Sucursala Teriroriala DOBROGEA, judetul Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261900-3 - Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
45232121-6-Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
50500000-0-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 146, 183RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 11.500 lei; garantia de buna executie este in cuantum de: 10% din valoarea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat - H.G. nr. 269/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.inprev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat la data de 31.05.2009, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, Pers.jurid/fiz.rom.: Certif.Constat.emis de ORCCCINT.(emis cu maxim 30 de zile inainte)Certif.de inmatric.la ORC, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: min. 2.300.000 lei, respectiv 543.516 euro pt.1 euro = 4, 2317 la data18.06.2009 (curs BNR); Bilant.cont.la data de 31.12.2008, viz.de organ.compet.in domeniu si balanta de verif.la 30.06.2009. Inform.priv.situatia financ.pt.anii 2005, 2006 si 2007, Aut.contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru urmatorii indicatori: a) lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) >100%;b)solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) > 30%. Lichiditatea si solvabilitatea se vor calcula dupa datele de bilant la 30.06.2009.Se va prezenta o scris.de bonitate bancara din care sa reiasa lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de part.la proced., Decl.privind lista princ.serv.in ult.5 ani, fisa ref.la 1contr.inch. cu 1 benef./client ins.de copie contr., a actelor adit., recomandarea din partea benef./clientului resp.Se va prez : P.V.la term.lucrarilor/ P.V.de receptie finala, Inch.si indepl.in ult.5 ani a c.p.3 contr.cu val.cumulata sa fie min.575.000lei(faraTVA), resp.135.879euro, pt.1euro=4, 2317lei la 18.06.2009(curs BNR), Rec.din partea altor beneficiari(3), vizate I.S.C, Certif.de atestare in executia lucr.de IF, cf.Ord. MAPDR nr.182/2009 vizat pe anul in curs, Certif.ISO 9001(ISO 18001; ISO 14001), Decl.priv.utilajele, inst, echip.tehnice de care disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr., Decl.priv.efect.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.
Info.priv.subcontractantii: Decl.priv.partile din contract care sunt indepl.de subcontr.si spec.acestora. Pt.lucr.electrice: Atestat ANRE tip B, C1, C2, Certif.ISO 9001, min.4 electricieni autorizati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2009 10:00
Locul: sediul ANIF-RA Sucursala teritoriala Dobrogea, str. Zburatorului nr.4, Constanta, judetulConstanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, observatori UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici care au inaintat o solicitare scrisa insotita de imputernicire scrisa in acest sens, numai pe suport hartie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer