Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare - achizitie de produse alimentare ?paine alba?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
35.710 RON

Castigatorul Licitatiei: Velrom S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 143897/28.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Punct(e) de contact: Sediu, Tel. +40 244511400, In atentia: Baloi Ion Alexandru, Email: dgaspcph.achizitii@gmail.com, Fax: +40 244586100, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare - achizitie de produse alimentare ?paine alba?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile unitatilor de protectie sociala pentru copii din subordine, de pe raza jud. Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de produse alimentare din categoria ?PAINE ALBA? pentru unitatile de asistenta sociala pentru copii din subordinea autoritatii contractante DGASPC. Prahova , cu o durata a contractului de furnizare de 60 de zile, cu incepere de la data de 09 mai 2013.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
35, 709.6RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: IA 10868 AP Denumirea: Contract de furnizare - achizitie de produse alimentare ?paine alba?
V.1) Data atribuirii contractului 08.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Velrom S.R.L.
Adresa postala: Calea Campulung, nr.121, parter, jud. Dambovita, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130098, Romania, Tel. +40 743026369, Email: office@velrom.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 36156.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 14961.60 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: IA 10869 AP Denumirea: Contract de furnizare - achizitie de produse alimentare ?paine alba?
V.1) Data atribuirii contractului 08.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEROCO GEA CONSULT S.R.L.
Adresa postala: sat Telega , nr. 255 A, Localitatea: Telega, Cod postal: 107600, Romania, Tel. +40 745100870, Email: costin.geangu@teroco.ro, Fax: +40 244368406
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 36156.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 20748.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Prahova, Sectia Comercial
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar, nr. 6, judet Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel. +40 244542408, Email: tribunalul-prahova-birp@just.ro, Fax: +40 244542408
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii publice - Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova
Adresa postala: Sos. Vestului, nr. 14-16, judet Prahova, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100298, Romania, Tel. +40 244511400, Email: dgaspcph.achizitii@gmail.com, Fax: +40 244511400, Adresa internet (URL): www.copilprahova.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2014 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer