Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare a fructelor proaspete ? mere ? elevilor din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, precum si elevilor din clasa pregatitoare, din judetul Olt, in anul scolar 2013 ? 2014, in conformitate


Anunt de participare numarul 147400/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: SIMILICA BALDIN, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare a fructelor proaspete ? mere ? elevilor din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, precum si elevilor din clasa pregatitoare, din judetul Olt, in anul scolar 2013 ? 2014, in conformitate cu Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.24/2010, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I - VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat si clasa pregatitoare, din judetul Olt ? conform Graficului de distributie.
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare a fructelor proaspete ? mere ? elevilor din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, precum si elevilor din clasa pregatitoare, din judetul Olt, in anul scolar 2013 ? 2014, in conformitate cu Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.24/2010, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul : ?35495 mere/zi, conform caietului de sarcini, Anexa 1.Valoarea zilnica: 0, 298 lei/elev/zi, fara TVA;
Limita valorica cuprinde: pretul integral de achizitie a fructelor proaspete, fara TVA, cheltuielile de transport, distributie si de depozitare a acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 899, 088.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 17981, 76lei. valabilitate :90 zile calendaristice de la data stabilita pentru depunerea ofertelor. Gar. de particip. se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care sa prezinte in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire.Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantiei de participare din lei din alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat-Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Gar. de particip. se poate constitui si prin: -depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmariide catre banca pana la data deschiderii ofertelor.-depunenerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Pentru constituirea gar. de particip. prin ordin de plata contul este: RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trez. Slatina, cod fiscal 4394706. IMM beneficiaza de reduceri cu 50%. Gar. de particip se restituie in conf. cu preved legale in vigoare. Retinerea garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: ?Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;Conform OUG NR.34/2006 , ART.278 INDICE 1 , suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSCeste 4679, 08lei. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.- Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractuluiGarantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau retineri succesive .Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.3), original. Declaratia privind neancadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.
Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?; Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?
Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;
Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularul nr.4), original. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul
Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si
taxele locale din care sa reiasa sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele
componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricarui document considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, (Formularul nr. 5), original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularul nr.6), original. Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Presedinte ? Paul StanescuVicepresedinte ? Marius OprescuVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeDirector executiv ? Motoi Cornel
Director executiv ? Parnuta Corneliu
Sef serviciu Tehnic Investitii ? Negrila Mihaela
Sef serviciu UIP ? Solduban Angela
Sef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguConsilieri judeteni - Badescu Ion, Belinski Pavel, Brinaru Gheorhita, Catana Ilie Marian, Gheorghe Ionel Cristian, Irimia Ilie, Guinea Valeriu, Idoras Petre, Ionica Marin, Mirea Siminica, Mitroi Florea, Moisescu Ion, Neacsu Petre Silviu, Nedelea Ioan, Niculae Florea, Nitu Lucian, Popa Ioan, Postelnicu Dorin Teodor, Pruna Toma, Stancu Niculae, Stirbu Galina, Taifas Ionel Marian, Trifu Catalin Victor, Tudor Doru, Vitan Niculae, Codan Danut Catalin, Draguinea Petre Anton, Dumitrascu Dumitru, Galan Valeria, Dumitrescu ViorelNota: Declaratia va fi completata si depusa odata cu oferta, atat de catre ofertant/ofertant asociat, cat si de catre subcontractant/tert sustinator, dupa caz. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul ofertantilor straini se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Aceste documente vor fi transmise in limba de origine si in copie legalizata, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, in original saucopie legalizata.
Notificarea Scrisa privind certificarea conformitatii cu normele de igiena si sanatate publica, eliberata conform Ordinului M.S. nr.1.030 din 20 august 2009 de D.S.P. judeteana (acest document trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). Operatorii economici straini vorprezenta documentul in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si insotit de traducerea autorizata in limba romana;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa fi realizat in ultimii trei ani o medie a cifrei de afaceri globale cel putin egala cu 1.700.000 lei
Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Bilanturile contabile / extrase de bilant/ raport de audit/ raport al cenzorilor etc., aferente ultimilor trei ani.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, Formularele nr.8 si 9. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr.7-?Informatii generale?, original.In cazul unei asocieri, acest formular trebuie sa fie prezentat ca un document consolidat economic si financiar pentru toti membrii grupului.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, folosind pentru conversie cursul mediu de referinta comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte din cei pentru care se cere CA.Bilanturile contabile / extrase de bilant/ raport de audit/ raport al cenzorilor etc aferente ultimilor trei ani, documente prezentate in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In acesta situatie, ofertantul trebuie sacompleteze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formularul nr.2), original;Reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri cerute in achizitiile publice se aplica grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna, in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine.Angajamentul ferm al persoanei care acorda sustinerea financiara, Formularele nr. 8 si 9, original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
In cadrul listei privind livrarile efectuate in ultimii 3 ani sa se regaseasca maxim 5 contracte de furnizare de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 800.000 lei lei fara TVA. Cursul leu/valuta avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul beneficiar, care sa confirme livrarea produselor mentionate in
contractele prezentate ca experienta similara
Detinerea in dotare proprie, inchiriate sau sub o alta forma legala, a minim 9 mijloace de transport al merelor.
Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul economic dispune de mijloace de transport adecvate, inregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor; (documente
care confirma modul de dispunere a acestora-proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, (valabil la data limita de depunere a ofertei) .Decl referitoare la echip tehnice si la masurile aplicate in vederea asig calitatii .Decl din care sa rez ca in transportul si distributia prod se vor utiliza autovehicule, care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar
Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin un depozit alimentar dotat cu instalatii adecvate pentru ambalarea si pastrarea fructelor. Prezentarea de documente care sa demonstreze ca ofertantul dispune de depozit(e) inregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor; (documente care confirma modul de dispunere a acestora - proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei).
Lista personalului /organismului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
Certificat de absolvire de catre personalul implicat in productia, depozitarea si transportul fructelor proaspete ? mere, a cursului de instruire privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena, eliberat de Directiile de sanatate publica teritoriale, conform modelului prezentat in anexa nr. 7 a
Ordinului ministrului sanatatii si al ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 1.225/5.031/2003.
Certificatele de absolvire trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana,
atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d).
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Implementarea Standardului de Management al Sigurantei Alimentare cu ISO 22000:2005
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr.10 original;Documente prezentate in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in vederea indeplinirii cerintei.Aceste documente vor fi prezentate in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?.Formularul 11, original - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul + Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantulSe solicita prezentarea unei liste cuprinzand spatiile dedepozitare pentru pastrarea merelor, in copie certificata conformcu originalul.Formularul nr.12, original - Declaratie privind personalul ofertantului.Acest document poate fi prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Angajamentul ferm al persoanei care acorda sustinerea tehnicasi profesionala, (Formularele nr. 13, 14 si 15 si 16), original.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 22000:2005 un sistem de management al sigurantei alimentare pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la preturi, criteriul de atribuire fiind ?pretul cel mai scazut?Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda, durata acestei runde fiind de o zi.In orice moment, pe parcursul desfasurarii licitatiilor electronice, sistemul informatic pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii necesare acestora pentru a-si determina pozitia pe care o ocupa in clasament.Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea ofertantilor participanti.Licitatia electronica se finalizeaza la un moment precis stabilit in prealabil si comunicat participantilor in invitatia de participare.La momentul finalizarii licitatiei electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2013 12:00
Locul: Sediul Consiliul Judetean Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor pe baza de imputernicire , reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu punctaje/preturiegaleDaca, dupa stabilirea clasamentului final de catre SEAP, ofertele situate pe pozitia I contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios ? Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: BD. A.I. CUZA nr. 14, Slatina, jud.Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 140065, Romania, Tel. +40 249431080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer