Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare a produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Arges, in anul scolar 2011


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
2.914.527 RON

Castigatorul Licitatiei: LACTAG S.A.
Anunt de atribuire numarul 126298/12.01.2012
Informatii anunt de participare asociat 120478
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel. +40 0248220075, Email: [email protected], Fax: +40 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare a produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Arges, in anul scolar 2011 ? 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scolile cu clasele I - VIII si la gradinitele cu program normal de 4 ore din judetul Arges ? conform Graficului de distributie.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare a produselor lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore din judetul Arges, in anul scolar 2011 ? 2012
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 914, 527RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare simplificat
Numarul anuntului in JO: 2011/S136-226289din19.07.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 13154 Denumirea: Contract de furnizare produse lactate
V.1) Data atribuirii contractului 12.10.2011
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
LACTAG S.A.
Adresa postala: Str. Progresului, Nr. 24, Localitatea: Costesti, Cod postal: 115200, Romania, Tel. 0248251400, Email: [email protected], Fax: 0248251400, Adresa internet (URL): www.lactag.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 7023442.30 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5926204.90 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 13153 Denumirea: Contract de furnizare produse de panificatie
V.1) Data atribuirii contractului 12.10.2011
V.2) Numarul de oferte primite 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EXPRESS 95 COMIMPEX S.R.L.
Adresa postala: COM. BUZOESTI, NR.90, Localitatea: Podeni, Cod postal: 117170, Romania, Tel. 0248 690089; 0248/610226, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0248 690089; 0248/610226
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3511721.15 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2914527.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
-Autorizatie sanitara veterinara pentru 15 mijloace de transport al produselor de origine animala;
-Declaratia privind efectivul mediu anual;Informatii referitoare la personalul de conducere si personalul responsabil cu indeplinirea contractului;
-Copie a documentelor care confirma efectuarea examenelor medicale periodice;
--Studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat in indeplinirea contractului;
-Tehnologul sa aiba studii superioare;
-Licente de fabricatie;
-Standard ISO 9001 sau certif echivalent;
-Standard ISO 14001 sau certif echivalent;
-Declaratie pe prop rasp prin care sa dovedeasca resp condit de sanat si securitate in munca;
-Certificat de implementare ISO 22000:2005 / HACCP;
-Informatii privind subcontractantii.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arges-Sectia Comerciala
Adresa postala: Bulevardul Eroilor, nr. 3-5, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110416, Romania, Tel. +40 0248224019, Fax: +40 0248212410
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer