Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ANIMALE PENTRU REPRODUCTIE


Anunt de participare numarul 39466/21.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MILK PROD SRL
Adresa postala: SAT.GHIDFALAU, nr.153A, ,Localitatea: Ghidfalau, Cod postal: 527095, Romania, Punct(e) de contact: SAT.GHIDFALAU, nr.153A, JUD.COVASNA, Tel.0728/001653; 0267/312174, In atentia: D-NILOR: ERVIN BERDE; ISTVAN DESZO, Email: [email protected], Fax: 0267/312174
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA CU RASPUNDERE LIMITATA
Activitate (activitati)
Altele: 0121-CRESTEREA BOVINELOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ANIMALE PENTRU REPRODUCTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SAT.GHIDFALAU, JUD.COVASNA, Cod postal: 527095;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare animale pentru reproductie in cadrul proiectului SAPARD Ferma pentru vaci de lapte - in Localitatea Ghidfalau, jud.Covasna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01211000-9 - Bovine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Juninci gestante pentru reproductie rasa HOLSTEI FRIZ -57 bucati, de provenienta din UE, conform specificatiilor, conformatiei din documentatia de atribuire.
-productiamamei 7000 l la prima lactatie, sau 8000 l la a doua lactatie, sau 9000 l la a treia lactatie, calculat la 305 zile/lactatie;
- gestatia animalelor sa fie de la 3 pina la 7 luni;
-greutatea animalelor intre 500-550 kg;
- virsta animalelor intre 18-28 luni;conformatia animalelor specific rasei Holstei Friz, cat mai usor de adaptat la climatul din Romania.
Valoarea estimata fara TVA: 284, 312RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de part.in valoare de 1, 421.56ron, repr.0.5%dinvaloarea estimata a licitatiei, respectiv50% din cuantumul de0.5%pentru IMM-uri, conf.L346/2004(respectiv 710.78 ron).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract finantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit in cadrul proiectului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
1.ofertant unic/SRL, SA, SCA, SNC, PFA, AF, RA, ONG, INSTITUTII PUBLICE, 2.Asociere: in cazul in care I se va atribui contr.unui Grup de oper.economici, acesta va lua forma unei asocieri
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind eligibilitatea form.12A.conform, art.18o, declaratie privind neincadrerea in art.181, form.12B;
-sa fie inscrisa in ORC sau la alta instit.publica (dovada prin CERTIFICAT CONSTATATOR si copie dupa CUI, dupa caz;
-sa fie autorizata activitatea de comert cu utilaje si tractoare, CAEN-5123-autorizatie de functionare, sa nu fie in stare de faliment ori lichidare;
-sa fi indeplinit toate obligatiile de plata sub forma: impozite, taxe, contributii de asigurari sociale datorate institutiilor publice conform legilor in vigoare;1.Certificat de Atestare Fiscala eliberat de catre Administratia Financiara;2.Certificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de catre Primarie.Declaratie ca nu exista acte false depuse la dosarul de oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3ani sa fie de cel putin 3 ori valoare supusa licitatiei (minim 852.936 lei);
- Profitul net conform ultimului bilant sa fie pozitiv;
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani inregistrate la Organele fiscale (bilanturile contabile vizate de organele de resort; ultimele doua balante; conturile de profit si pierderi);
- scrisori de bonitate de la banci comerciale unde sunt detinute conturile al ofertantului;
-formular identificare firma semnat de catre Banca unde detine contul ofertantul- model documentatie atribuire (numai pentru castigatorul licitatiei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Specificatii conforme cu cerintele anexate;declaratia ofertantului ca odata cu livrarea animalelor asigura si certificatele de origine;
- Lista cu experienta in furnizare de bunuri similare cu cele ale proiectului - formular nr.12D;Dovada livrarilor a cel putin 500 animale cu origine din UE, (documente de livrare, CMR, etc), in ultimul an;recomandari din partea beneficiarilor/clientilor referitoare la seriozitatea firmei, (3-4 recomandari), calitatea produselor, procese verbale de predare-primire a bunurilor;
- situatia angajatilor, calificarea si pregatirea personalului- formular nr. 12 I- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; 12C-decl.de participant la procedura.
- declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Conditii de obtinere a caietului de sarcini/documentatiei - se publica pe SEAP la documente/clarif.
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2007 14:00
Locul: SAT.GHIDFALAU, NR.153A, JUD.COVASNA, Cod postal: 527095
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor, observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de furnizare animale pentru reproductie in cadrul proiectului SAPARD Ferma pentru vaci de lapte - in Localitatea Ghidfalau, jud.Covasna , finantat prin contractul de finantare nr. RO 3.10602571500211 / 23.01.2007 inchetat cu Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: str.Eroilor, nr.5, Jud.Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 2200, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caleade atac - recursul
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MILK PROD SRL (prin Departamentul Juridic)
Adresa postala: SAT.GHIDFALAU, NR.153 A, JUD.COVASNA, ,Localitatea: SAT.GHIDFALAU, ,Cod postal: 527095, Romania, Tel.0728/001653, Email: [email protected], Fax: 0267/312174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2007 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer