Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Aparatura medicala si mobilier aferente proiectului ?Reabilitare, modernizare, dotare ambulatoriu de specialitate in cadrul Spitaulului orasenesc Dr. George Trifon, Nasaud?


Anunt de participare numarul 147934/15.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL NASAUD
Adresa postala: Piata Unirii, nr. 15, Localitatea: Nasaud, Cod postal: 425200, Romania, Punct(e) de contact: George Sarbu, Tel. +40 263361026, Email: [email protected], Fax: +40 263361029, Adresa internet (URL): www.primarianasaud.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Aparatura medicala si mobilier aferente proiectului ?Reabilitare, modernizare, dotare ambulatoriu de specialitate in cadrul Spitaulului orasenesc Dr. George Trifon, Nasaud?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul prevede furnizarea, transportul si instalarea de aparatura medicala si mobilier specific pentru Ambulatoriul Spitalului Orasenesc Dr. George Trifon din Nasaud.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini, tabel ?Centralizator aparatura medicala si mobilier?
Valoarea estimata fara TVA: 970, 745RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? Potrivit art. 43^1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat prin Legea nr. 279/2011, garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui invitatii/anunt de participare in S.E.A.P.? Garantia de participare este de 19.000 lei (50%, respectiv 9.500 lei, in cazul in care ofertantul este IMM conform Legii 346/2004 si face dovada ca este IMM). Ofertantii au obligatia de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.? Suma care se retine din garantia de participare se calculeaza conformprevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si este in cuantum de 4750, 54lei (50% respectiv 2375, 27 lei in cazul in care ofertantul este IMM conform Legii 346/2004 si face dovada ca este IMM).? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire: 1. Prin virament bancar in contul autoritatii contractante, nr.RO21TREZ1035006XXX000084 deschis la Trezoreria Nasaud, beneficiar orasul Nasaud, CUI 4347887;2.Scrisoare de garantie bancara in original, (Formular 4 din Sectiunea Formulare).3. Instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari, in original.Scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta; se va tine cont de cursul de schimb BNR la data de 09.10.2013. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA, respectiv 5% in cazul in care furnizorul este IMM conform Legii 346/2004 si face dovada ca este IMM.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante;b) prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale.c) Instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari, in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional si buget localSursele de finantare sunt conform contractului de finantare : Bugetul local 2%, Bugetul de stat 13% si Fondul European pentru Dezvoltare Regionala 85%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Art. 180 1. Declaratia privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: se va completa Formularul 6 din sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Pentru tertul sustinator se solicita declaratia de neincadrare in prevederile art. 181 lit.a), c indice 1) si d) din OUG 34/2006. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.II. Art.181 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului nr. 7. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP (Formularul nr. 9)3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ( Se completeaza Formularul nr. 10)4. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr. 8). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Romocea Mircea ? Primar, Gaitan Niculai ? viceprimar, Pop George ? secretar, Rai Monica ? sef compartiment Audit, Stoian Gheorghe ? contabil sef, Magdea Cornel ? sef Birou Impozite si Taxe, Catarig Sorin ? comp. Achizitii publice, Leahu Vasile ? comp. Urbanism, Soare Carmen Camelia ? comp. Integrare Europeana, Soldea Vasile ? comp. Juridic, Andras Valentina - sef serviciu Administrativ la Spitalul orasenesc ?Dr. George Trifon? Nasaud, asistent achizitii publice proiect, Oltean Dorel ? consilier local. Declaratia se completeaza si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator.
III. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul.Se accepta operatorii economici care au datorii cu reesalonari aprobate de institutiile publice abilitate in acest sens.
Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?. Persoane juridice romane - Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile curpinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?. Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare); - obiectul principal si obiectele secundare de activitate; - reprezentantii legali; -. - Certificat de inregistrare fiscala emis de organele competente, in copie lizibila conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia. Persoane juridice / fizice straine - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana. Nota : - in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. - ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate la acest capitol in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? (dupa caz) . - autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespundent in codul CAEN din certificatul constatator/ documentele de inregistrare.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate de la data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
- Certificat de inregistrare dispozitive medicale emis de Ministerul Sanatatii pentru dispozitivele fabricate de producatori romani, marcaj CE sau declaratie de conformitate din partea producatorului.
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru import, comercializare si depozitare dispozitive medicale (in conformitate cu H.G. 862/2006 cu modif. si complet. ulterioare), valabil la data limita de depunere a ofertei.
- Aviz de functionare pentru activitatea de service, emis de Ministerul Sanatatii sau contract de service cu o firma ce indeplineste conditiile in acest sens.
Documentele se vor prezenta in copie conf. cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv2010, 2011 si 2012 sa fie de cel putin 1.900.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 5Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani
Cerinta 2 Declaratie pe propria raspundere de unde sa reiasa faptul ca ofertantul dispune de echipamntele, autoturismele necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului.
Cerinta 3 LISTA cu personalul tehnic de specialitate care va asigura furnizarea, instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentelor.
Documentele solicitate: Formular nr. 12, Formular 14 insotite de CV, diplome, contracte individuale de munca sau de colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective; ?Documente prin care se confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru instalare, punere in functiune, instruire si service. Documentele vor fi prezentate in copie conforma cu originalul.
Cerinta nr. 4 Declaratie privind subcontractantii. Declaratia trebuie sa cuprinda partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, cu mentionarea procentului de subcontractare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Cerinta nr. 5 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a), c indice 1) si d).
1. Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator produselor furnizate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 11Completare formular nr. 13Completare Formular nr. 12 si Formular nr. 14, insotite de CV-uri si diplome pentru responsabilul direct cu indeplinirea contractului de furnizare.Prezentarea contractelor individuale de munca sau de colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective.Documentele vor fi prezentate in copie conforma cu originalul.Completare formular nr. 15Completare formular nr. 6 si formular nr. 7.1Prezentarea Angajamentului de sustinere din partea unui tert (Formularele 17, 18, 19 si 20, dupa caz)Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2014 10:00
Locul: Primaria orasului Nasaud, Piata Unirii, nr. 15, jud. Bistrita-Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si ai UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract finantat prin POR2007?2013 Axa3, DMI3.1., conf contr de finantare 3575/12.12.2012 semnat intre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice prin Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest si UAT Orasul Nasaud, pentru realizarea proiectului ?Reabilitare, modernizare, dotare ambulatoriu de specialitate in cadrul Spitaulului orasenesc Dr. George Trifon, Nasaud?.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
1) Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Nasaud
Adresa postala: Piata Unirii, nr. 15, oras Nasaud, Localitatea: Nasaud, Cod postal: 425200, Romania, Tel. +40 263361026, Email: [email protected], Fax: +40 263361029, Adresa internet (URL): http: //www.primarianasaud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2013 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer