Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare avand ca obiect extinderea sistemului de virtualizare a serverelor existent si prestarea serviciilor aferente (cod CPV:30211300-4), conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.


Anunt de participare numarul 143103/14.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +40 372845341-397, In atentia: Mariana GHEATA, Simona HERVIEUX, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372845599-402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare avand ca obiect extinderea sistemului de virtualizare a serverelor existent si prestarea serviciilor aferente (cod CPV: 30211300-4), conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Central al autoritatii contractante din Mun.
Bucuresti, Str. Delea Noua,
Nr.2, Sector3, C.P.: 030925 si sediile celor 4 Directii Regionale ale ANCOM, conf. Caietului de sarcini-Sectiunea 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect extinderea sistemului de virtualizare a serverelor constand in extinderea functionalitatilor sistemului de virtualizare a serverelor existent la Sediul Central al ANCOM, precum si extinderea acestuia la sediul fiecarei Directii Regionale a ANCOM, prin livrarea de echipamente si software si prestarea serviciilor aferente implementarii sistemului extins, conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
72541000-9-Servicii de extensie informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul: cantitatile si tipurile de produse si servicii ce se doresc a fi achizitionate in vederea extinderii sistemului de virtualizare a serverelor existent in cadrul ANCOM sunt detaliate in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 344, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i.Cuantum: 33.500, 00 lei.ii.Mod de constituire: conf. prev.art.86 alin.(1)din H.G.nr.925/2006, prin: a)virament bancar in favoarea ANCOM, CIF: 14751237-pt.pers.jurid./fiz.romane-plati in Lei, in cont RO22TREZ7005005XXX00000932, deschis la Trez.Op. a Mun.Bucuresti, -pt.pers.jurid./fiz.straine-plati in Euro, in cont nr.RO86RNCB0082 044181470003, deschis la BCR?Sucursala Unirii, sau b)instrument de garantare.iii.Instrumentul de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea ANCOM de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conf.cu formular din Anexa nr.8 din Sectiunea 4: Formulare.In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat. Nota: Instrument de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situatii prev.in cuprins formular din Anexa nr.8 la lit.a)?d), in caz contrar ANCOM va dispune masurile prevazute la pct.vi de mai jos.iv.Per.de valab. a gar. de particip: cel putin 100 zile de la data limita de primire a ofertelor.v.Dovada constituirii trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi.In cazul in care dovada constituirii gar.de particip.nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor, precum si in caz in care nu este constituita in cuantum, forma si avand per. de valabilit. prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art.33 alin.(3)lit. b)coroborate cu prev.art.36 alin.(1)lit.a) din H.G. nr. 925/2006.vii.Autoritatea contractanta are obligatia de a retine gar. de particip. a contestatorului in cond. art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006. Cuantum ce se va retine conform alin.(1)lit.b)este de 7.124, 00 Lei.viii.Pentru o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. i.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 11 din Sectiunea 4: Formulare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de receptie a sistemului de virtualizare a serverelor extins, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta, in original, formularul din Anexa nr. 12 din Sectiunea 4: Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.-Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius Catalin MARINESCU, presedinte; Virgilius Traian STANCIULESCU, sef departament IT, Mircea Daniel IORDAN, sef serviciu Administrare Infrastructura, Comunicatii si Sisteme/DIT; Constantin Calina, Expert, Serviciu Administrare Infrastructura, Comunicatii si Sisteme/DIT, Ovidiu Florin TABARA sef departament, DA; Bogdan MARGINEANU sef Serviciu Juridic Achizitii, DA;Adriana Ioana PENCIU consilier juridic, Serviciu Juridic Achizitii, DA, Florica Mariana GHEATA sef serviciu, Investitii, DA; Ecaterina Simona HERVIEUX Expert, Serviciu Investitii, DA, Stoian Paula Expert, Serviciu Investitii, DA, Gratiela Marin Expert, Serviciu Investitii, DA, Elena Turcata, Expert, Serviciu Investitii, DA, Mariana URSU , Expert, Serviciu Investitii, DA, Ion Dinca Referent de specialitate, Serviciu Investitii, astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Reg. Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea- ? informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte: a)ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind realizarea si/sau comercializarea de produse software si hardware;b)ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.- Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind realizareasi/sau comercializarea de produse software si hardware.
In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. EXPERIENTA SIMILARA
Cerinta: Se solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele livrari de produse software si hardware efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate, care sa contina informatii din care sa rezulte datele mentionate in lista si faptul ca livrarile de produse software si hardware au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.
Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, in ultimii 3 (trei) ani a efectuat livrari de produse software si hardware similare celor care fac obiectul achizitiei publice si a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 3.000.000, 00 Lei, fara TVA.
NOTE:
1.Certificatele/documentele respective, trebuie prezentate, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2.In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in Lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual Lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formular.
3. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
B. PERSONAL DE SPECIALITATECerinte:
a. ? mentiuni generale:
Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru cel putin 4 (patru) specialisti si ca persoanele nominalizate au experienta profesionala si cunostintele teoretice si practice relevante mentionate in cele ce urmeaza.
Pentru fiecare persoana nominalizata se va prezenta declaratie de disponibilitate, semnata de persoana respectiva, certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor minime obligatorii mentionate mai jos, aferente pozitiei respective.
NOTE:
1. Trebuie prezentati minim 4 (patru) specialisti conform cerintelor de mai jos.2. Certificatele si inscrisurile trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul are obligatia de a prezenta certificatele in original.
3. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la personalul de specialitate se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
b.- cerinte minime obligatorii pentru personal:
Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului:
1. Responsabil/Manager de proiect ? 1(una) persoana, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa detina certificare in domeniul "management de proiect" de tip PMI sau Prince 2 sau echivalent/similar eliberat de o institutie recunoscuta la nivel national sau international;
- participarea in calitate de manager de proiect la minim un proiect/contract; -participarea la un proiect privind implementarea unui sistem similar, adica un proiect de virtualizare a serverelor.
Nota: Certificarea de mai sus trebuie sa ateste absolvirea examenului de certificare in domeniul "management de proiect" de tip PMI sau Prince 2 sau echivalent/similar, de catre persoana nominalizata.
2. Specialist/expert sisteme de operare si aplicatii ? minim 1 (una) persoana, care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa detina certificare pentru software-ul cu care este constituit clusterul de management si back-up (Windows Server 2008) inclus in sistemul de virtualizare existent in ANCOM descris in Sectiunea 2: Caietul de sarcini;
- participarea la minim un proiect care sa contina instalarea si configurarea unui cluster Windows Server 2008.Nota: Certificarea de mai sus trebuie sa ateste absolvirea examenului de certificare de catre persoana nominalizata cu privire la software-ul cu care este constituit clusterul de management si back-up (Windows Server 2008) inclus in sistemul de virtualizare existent in ANCOM.
3. Specialist/expert platforma virtualizare - minim 1 (una) persoana care sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa detina certificare emisa de producatorul aplicatiei de virtualizare existenta in ANCOM descrisa in Sectiunea 2: Caietul de sarcini sau de organisme abilitate;
- participarea la minim un proiect de virtualizare a serverelor ce include si solutia de virtualizare existenta in ANCOM.
Nota: Certificarea de mai sus trebuie sa ateste absolvirea examenului de certificare de catre persoana nominalizata cu privire la aplicatia de virtualizare existenta in ANCOM.
4. Specialist/expert sistem de stocare - minim 1 (una) persoana, care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- sa detina certificare emisa de producatorul sistemului de stocare inclus in sistemul de virtualizare existent in ANCOM descris in Sectiunea 2: Caietul de sarcini sau de organisme abilitate;
- participarea la minim un proiect ce include instalarea si configurarea sistemului de stocare de tipul celui inclus in sistemul de virtualizare existent in ANCOM sau de organisme abilitate.
Nota: Certificarea de mai sus trebuie sa ateste absolvirea examenului de certificare de catre persoana nominalizata cu privire la sistemul de stocare inclus in sistemul de virtualizare existent in ANCOM.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta: in original, formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare - Listaprincipalelor livrari de produsesoftware si hardware efectuate in ultimii 3 (trei) ani, insotit in mod obligatoriu de certificate/documente emise saucontrasemnate de beneficiariicontractului/contractelor mentionat/e in formular care sa contina informatii din care sa rezulte datele mentionate in lista si faptul ca livrarile de produse software si hardware au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.-Se prezinta: in original, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind personalul de specialitate in conformitate cu formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare, insotita in mod obligatoriu certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de fiecare persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare.-Se prezinta: in original, formularul completat din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare.Se prezinta: in original, formularul completat din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare.Se prezinta: in original, formularul completat din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare.Se prezinta: in original, formularul completat din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
02/SH/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2013 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2013 11:00
Locul: Sediul Central al ANCOM din Mun. Bucuresti, Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere in baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A. Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anuntul de participare. Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in limba romana, daca e cazul.B.Orice oferta valabila pt o perioada de timp mai mica decat cea solicitata va fi respinsa. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia. In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C. Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct. I.1 din prezenta Fisa de date a achizitiei, se intelege: 3 (trei) zile lucratoare plus 6 (sase) zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art. 78 alin. (2) si art. 79 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.D. Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare conf. pct.IV.2.1): 1.Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordinea crescatoare a preturilor totale ofertate in Lei, fara TVA.2.In situatia in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, ale ofertelor clasate pe primul loc sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor, clasati pe primul loc, care au oferit cel mai mic pret total sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total cel mai scazut in Lei, fara TVA.E. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 256^2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +4 0372845339, Email: [email protected], Fax: +4 0372845402, Adresa internet (URL): ): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer