Licitatie Publica - Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule Mercedes
Anunt de participare numarul 145775/13.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Lucian Blaga, nr.4, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031072, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Sturzu, Tel. +40 372845002, Email: [email protected], Fax: +40 213233197, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii, precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule Mercedes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctele de lucru ale operat. Ec. Situate in Bucuresti sau limitrof
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de funizare avand ca obiect furnizarea de piese de schimb si accesorii precum si prestarea de servicii de intretinere si reparare pentru autovehicule.
5 autoutilitare Mercedes (2 Mercedes Benz 290 GD, 3 Mercedes Sprinter 416CDI)
Valoarea estimata a contractului intre: 15000, 00 lei fara TVA si 22500, 00 lei fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire), -Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire.A.C. va avea posibilitatea prelungirii, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art.6, alin(3) din HG nr. 925/2006, daca A.C. nu refuza expres prelungirea acestuia si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie-valoarea estimata a acestor suplimentari este de 7500, 00 lei fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50112000-3-Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 autoutilitare Mercedes (2 Mercedes Benz 290 GD, 3 Mercedes Sprinter 416CDI)
Valoarea estimata a contractului intre: 15000, 00 lei fara TVA si 22500, 00 lei fara TVA, (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire), - Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire.A.C. va avea posibilitatea prelungirii, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art.6, alin(3) din HG nr. 925/2006, daca A.C. nu refuza expres prelungirea acestuia si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie-valoarea estimata a acestor suplimentari este de 7500, 00 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 000 si 22, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelung.cu o perioada suplim.de 4 (patru) luni, in cond.prevaz.la art. 6 alin.3din H.G. 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Marius Catalin Marinescu ? Presedinte
Gabriel Dan Mocanu ? Director/Directia Regionala Bucuresti
Adrian Mihai Zamfir ? Sef Birou Administrare Retea Informationala/DRB
Daniela Dobrescu -Sef Serviciu Economic si Administrativ/ DRB
Georgeta Constantin ? Sef Birou Financiar Contabilitate si Venituri/DRB
Elena Sorescu ? Consilier Juridic/DRB
Elena Marcu ? Sef Birou Administrativ/DRB
Paula Liliana Cherbeleata ? Expert, Birou Administrativ
Gabriela Stefania Sturzu ? Expert, Oficiul Achizitii Regionale
Monica Nicoleta Stan -Expert, Birou Administrativ
Geanina Militaru -Referent, Birou Administrativ
Georgiana Chiru - Expert, Birou Administrativ
Patre Urzica - Expert, Birou Administrativ
NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare, privind situatia personala a ofertantului. Cerinta nr. 1: Documente edificatoare privind forma de inregistrare - A) INREGISTRARE
Persoane fizice/juridice roamne
Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind comercializarea produselor si prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertii
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.Persoane fizice/juridice straine
Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind comercializarea produselor si prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
In situatia in care Comisia de evaluare a autoritatii contractante considera ca se impune confruntarea copiei cu originalul, ofertantul are obligatia de a prezenta originalul in termenul solicitat de aceasta.
B) AUTORIZARE
Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatie tehnica de functionare eliberata de catre Regia Autonoma ?Registrul Auto Roman? care sa ii ateste dreptul de a desfasura activitati de reparare, intretinere, reconditionare si/sau reglare a ansamblurilor mecanice si a echipamentului electric si/sau electronic, precum si activitati de reparare si/sau redresare a structurii caroseriei, Temei legal: O.G. 82/2000 privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitati de reparatii, de reglare, de modificari constructive, de reconstituire a vehiculelor rutiere, precum si de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz, cu modificarile si completarile ulterioare , si Ordinul 2131/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitati de reparatii, de intretinere, de reglare, de modificari constructive, de recionstructie a vehiculelor rutiere precum si de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz ? RNTR 9.
In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind dotarea tehnica specifica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2013 13:00
Locul: ANCOM - Directia Reg. Bucuresti din str. Lucian Blaga, nr. 4, Bl. M110, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, cu prezentarea unei imputerniciri scrise si o copie a actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta a rezultatului procedurii, conform prevederilor art.2562 din cadrul OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2013 11:59