Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de sisteme mobile de masura si control prin receptie, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.


Anunt de participare numarul 148662/24.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +40 732005261-263/ +40 372845341-398, In atentia: Mariana GHEATA, Paula STOIAN, Email: [email protected], Fax: +40 372845599-402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea de sisteme mobile de masura si control prin receptie, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul central al autoritatii contractante din Mun. Bucuresti, Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de ?Sisteme mobile de masura si control prin receptie? (cod CPV: 38433200-1), constand in livrarea de echipamente si software, inclusiv prestarea de servicii privind proiectarea, instalarea si integrarea echipamentelor si software-urilor pe 46 (patruzecisisase) autovehicule de teren 4X4, punerea in functiune si efectuarea testelor de acceptanta pentru fiecare dintre cele 46 (patruzecisisase) de sisteme mobile de masura si control prin receptie, conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433200-1 - Echipament de masurare a emisiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
46 (patruzecisisase) Sisteme mobile de masura si control prin receptie (cod CPV: 38433200-1), conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 504, 569RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i.Cuantum: 105.046, 00 Lei.ii.Mod de constituire: cf. art.86 alin.(1)din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar in favoarea ANCOM, CIF: 14751237: pt. pers jurid/fizice romane- plati in Lei, in cont RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trez Operativa a Mun. Buc, sau pt. pers jurid/fiz straine - plati in Euro, in cont nr. RO86RNCB0082044181470003, deschis la BCR ? Sucursala Unirii, sau instrument de garantare.iii. Instrum de garantare trebuie constituit irevocabil in fav aut. contract. (ANCOM) de o soc bancara ori de o soc de asigurari si trebuie prezentat, in orig, in cf. cu formular Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare.In cazul in care instr de garantare nu este redactat in lb romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in lb romana efect de un traducator autorizat.Nota: Instr de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod oblig toate cele 4 situatii prevazute in formularul din Anexa nr. 7 la lit. a) ? d), in caz contrar ANCOM va dispune masurile prevazute la pct. vi de mai jos. iv. Perioada de valabilitate: cel putin 100 zile de la data limita de primire a ofertelor.v. Dovada const tb prezent pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid ofertelor.vi. In cazul in care dovada constiti nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid ofertelor, precum si in cazul in care nu este constit in cuantumul, forma si avand perioada de valab prev mai sus, oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa cf prev art. 33 alin. (3) lit. b) corob cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.vii. Autorit contract are obligatia de a retine garantia de part a contestatorului in cond art. 278^1 alin.(1) lit. c) si alin.(2)din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul ce se va retine conform alin. (1) lit. c) din art. mentionat este de 8.610, 46 Lei.viii. Pentru o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 11 din Sectiunea 4: Formulare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de acceptanta pentru sistemele mobile de masura si control prin receptie, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta, in original, formularul din Anexa nr.8 din Sectiunea 4: Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius Catalin MARINESCU, Presedinte; Cristin Nicolae POPA, Director Executiv, DEMC; Ovidiu Florin TABARA, Sef DA; Florica Mariana GHEATA, Sef Serviciu, SI, DA, Bogdan MARGINEANU, Sef SJA, DA; Paula STOIAN, Expert, SI, DA, Ecaterina Simona HERVIEUX, Expert, SI, DA, Elena TURCATA, Expert, SI, DA, Mariana URSU, Expert, SI, DA; Carmen-Gratiela MARIN, Expert, SI, DA; Ion DINCA, Referent de specialitate, SI, DA; Daniela-Ioana MOHORA, Consilier juridic, SJA, DA; Veaceslav ZAPOROJANUConsilier juridic, SJA, DA; Marian-Luiz-Mircea ANGHELUTA, Sef SCM, DEMC; Cristian UNGUREANU, Expert, SCM, DEMC.
Documentul va fi prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.
Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. i) Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea - ?Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind producerea si/sau comercializarea echipamentelor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) starea ofertantului;
c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.ii) Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea echipamentelor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice si sa contina informatii cu privire la starea ofertantului.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALE REALIZATA IN ULTIMII 3 (TREI) ANI
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale a ofertantului realizata in ultimii 3 (ani) sa fie de cel putin 20.000.000, 00 Lei sau echivalent valuta.Pentru conversia lei/valuta, ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR corespunzator anilor pentru care face dovada indeplinirii acestei cerinte de calificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta: in original, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind media cifreide afaceri globale realizata in ultimii 3 (trei) ani in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: FormularePentru conversia lei/valuta, ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR corespunzator anilor pentru care se face dovada indeplinirii acestei cerinte de calificare.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 186 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA
Se solicita prezentarea de informatii cu privire laprincipalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, a efectuat in ultimii 3 (trei) ani livrari de echipamente de masura si control similare a carui/a caror valoare cumulata este de cel putin 7.430.000, 00 Lei, fara TVA, sau echivalent valuta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta: in original, Formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea4: Formulare - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, insotit in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formulare.NOTE: 1.Certificatele/documentele de mai sus, trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2.In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formular.3. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
01LD-PS-13
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2014 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2014 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2014 12:00
Locul: Bucuresti, str. Delea Noua nr. 2, sector 3, etaj 4, Departamentul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A. Ofertele vor fi deschise la ora, data si locul mentionate in anuntul de participare. Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in limba romana, daca este cazul.B. Orice oferta valabila pentru o perioada de timp mai mica decat cea solicitata va fi respinsa. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia. In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C. Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct. I.1 din prezenta Fisa de date a achizitiei, se intelege: 3 (trei) zile lucratoare plus 6 (sase) zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art. 78 alin. (2) si art. 79 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.D. Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare conform pct. IV.2.1.1. Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordinea crescatoare a preturilor totale ofertate in Lei, fara TVA.2. In situatia in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, ale ofertelor clasate pe primul loc sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total cel mai scazut in Lei, fara TVA.E. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/ +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 256^2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845406-402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2013 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer