Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de analizoare de calitate a imaginii (cod CPV : 38433300-2), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.


Anunt de participare numarul 141440/11.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +40 732005261/ +40 732005262/ +40 372845341/ +40 372845397, In atentia: Mariana GHEATA, Simona HERVIEUX, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372845402-599, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de analizoare de calitate a imaginii (cod CPV :38433300-2), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante din Mun. Bucuresti, Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925;
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de analizoare de calitate a imaginii (cod CPV :38433300-2), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433300-2 - Analizoare de spectru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contract de furnizare avand ca obiect livrarea a 5 (cinci) analizoare de calitate a imaginii (cod CPV: 38433300-2), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 975, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i.Cuantum: 20000, 00Lei.ii.Mod constituire prin: a) virament bancar in cont bancar ANCOM, CIF: 14751237, nr. RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la ATCPMB, pt pers. jurid/fiz romane, pt plati in Lei, virament bancar in cont bancar ANCOM (CIF: 14751237) nr. RO86RNCB0082044181470003, deschis la BCR ? Suc. Unirii, pt. pers jur/fiz straine, pt plati in Euro, sau b) instrument de garantare constit. irevocabil in fav. AC (ANCOM) de o soc.bancara/soc. de asigurari si tb. prezentat, in original, in conf. cu formular din Anexa nr. 9 din Sect. 4: Formulare. In caz in care instrumentul garantare nu este redactat in lb. romana, tb. insotit de o copie tradusa in lb. romana de un traducator autorizat.Nota: Instrum. de garantare prezentat tb. sa cupr. in mod obligatoriu toate cele 4 situatii prev. in cuprinsul formular din Anexa nr. 9 din Sect. 4: Formulare la lit. a) ? d), in caz contrar AC va dispune mas. prev. la pct. vi. de mai jos. iv. Per. de valabilit.: cel putin 100 zile de la data limita de primire a ofertelor. v. Dovada constituirii tb. prez. pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. vi. In caz in care dovada constit. gar. de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor, precum si in caz in care nu este constit. in cuantum, forma si avand per. de valabilit. prev. mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conf. prev. art. 33 alin. (3) lit. b) corob. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006. vii.AC are dreptul de a retine din gar. de particip. a contestatorului a carui contestatie a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC. Cuantum ce se va retine in cond. art.278^1 alin.(1) lit.b) din O.U.G. nr.34/2006 este de 5.755, 05 Lei. viii. Pt. o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza curs de schimb BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. i. Cuantum gar. de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a gar. de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prev. art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conf. cu modelul din Anexa nr. 11 din Sect. 4: Formulare. iii. Gar. de buna executie constit. in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prev. art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, intermen de 14 zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de receptie cantitativa si calitativa a tuturor produselor, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta in original formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentant legal in conformit. cu formularul din Anexa nr. 1 din Sect. 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrare in prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentanti legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sect 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadr. in prev. art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2 (lit. a, c si d din model).
-Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentant legal in conformit. cu formular din Anexa nr. 3 din Sect. 4: Formulare. In sensul prev. art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, pers. cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate in cuprinsul formular din Anexa nr. 3 din Sect. 4: Formulare, dupa cum urmeaza: Marius Catalin MARINESCU, Presedinte; Cristin Nicolae POPA, Director Executiv ? Dir. Executiva Monitoriz. si Control; Gabriel Dan MOCANU, Director ? Dir. Reg. Bucuresti; Constantin Dan NEAGU, Director ? Dir. Reg. Iasi; Ioan OLARIU, Director ? Dir. Reg. Timis; Sorin Vasile HUDREA- Dir. Reg. Cluj; Cristian Laurian CIUTUREANU ? Sef Serv. Control Regional/Dir. Reg. Timis; Ovidiu Florin TABARA, Sef Departament ? Dep. Achizitii; Bogdan MARGINEANU, Sef Serviciu ? Serv. Juridic Achizitii/Dep. Achizitii; Florica Mariana GHEATA, Sef Serviciu - Serviciul Investitii/Dep. Achizitii; Ecaterina Simona HERVIEUX, Expert - Serviciul Investitii/Dep. Achizitii.Documentul va fi prezentat si de subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentant legal in conformit. cu formular din Anexa nr. 4 din Sect 4: Formulare.
NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte doc. din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind sit. personala a ofertantului. - pt operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Of. Registr. Comert de pe langa Tribunalul competent teritorial, avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea - ?Informatiile cuprinse in acest certificat sunt valabile la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertant include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rez. procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformit. documentul de mai sus, in original/copie legalizata.- pt. operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformit. cu prev. legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. EXPERIENTA SIMILARA Cerinta: Se solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale. Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstr. ca in baza unuia sau mai multor contracte, a efectuat in ultimii 3 ani livrari de produse similare a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 1.900.000, 00 Lei, fara TVA.
Modalitatea de indeplinire:
Se prezinta in original, Formularul din Anexa nr. 6 din Secttunea 4: Formulare -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani, insotit in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e in formular.
Note: 1. Certificatele/documentele de mai sus trebuie prezentate inoriginal sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).
2. In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formular.
3. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6/SH/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2013 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2013 11:00
Locul: sediul ANCOM din Mun. Bucuresti, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, cod postal: 030925, Dep.achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in limba romana, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A.Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anuntul de participare.Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prez. unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in lb. romana, daca e cazul.B.Orice oferta valabila pt o per. de timp mai mica decat cea solicitata va fi respinsa.AC are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prel.acesteia.In cazul extinderii valabilit.ofertei, gar.de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C.Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct. I.1 din prezenta Fisa de date a achizitiei, se intelege: 3 (trei) zile lucratoare plus 6 (sase)zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art.78 alin.(2) si art.79 alin.(1)din O.U.G. nr.34/2006.D.Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare conf.pct.IV.2.1): 1.Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordinea crescatoare a preturilor totale ofertate in Lei, fara TVA.2.In situatia in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, ale ofertelor clasate pe primul loc sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret total sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total cel mai scazut, in Lei, fara TVA.E. Pt. vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 256^2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer