Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui WATTMETRU REFLECTOMETRU DIGITAL PORTABIL (cod CPV: 38341300-0)


Anunt de participare numarul 129395/31.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +4 0 372.845.399; +4 0 372.845.341, In atentia:  Mariana URSU sau Mariana GHEATA, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  +4 0 372.845.402 sau +4 0 372.845.406, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare si reglementare in comunicatii electronice, comunicatii audiovizuale si servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui WATTMETRU REFLECTOMETRU DIGITAL PORTABIL (cod CPV: 38341300-0)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -sediul ANCOM din Bucuresti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Bl. M 110, Tronson 1, Sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui WATTMETRU REFLECTOMETRU DIGITAL PORTABIL (cod CPV: 38341300-0), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 (un) WATTMETRU REFLECTOMETRU DIGITAL PORTABIL (cod CPV: 38341300-0), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 29, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- se solicita constituirea garantiei de participare: 580 Lei si a garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului de funizare in Lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- din venituri proprii, prin ordin de plata, pe baza facturii emise de furnizor in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului; nu se admit plati in avans sau partiale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.Se vor completa: -Lista cuprinzand intreprinderile afiliate(Anexa nr.10);
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta(Anexa nr.11).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.1.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -Declaratie privind eligibilitatea-original (Anexa nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-original (Anexa nr.2).Conform pct.IV.2. de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -pt.persoane juridice/fizice romane: copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 22.08.2011, sau, -pt.persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare, traduse in limba romana de un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si sa includa persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si obiectul de activitate al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.3.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire ofertantul va prezenta, in original: - Declaratie/Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei)ani (Anexa nr.3) in care enumera unul/mai multe contracte efectuate in ultimii 3(trei) ani, care au avut ca obiect furnizarea unor produse similare celui care face obiectul prezentei proceduri si a carui/caror valoare cumulata nu este mai mica decat suma de 29.000, 00 Lei, fara TVA, insotita obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate, care sa contina informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11/UM/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2011 12:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, Str.Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Cod postal: 030925, Serv.Investitii-et.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Justificare alegere procedura de atribuire: In Programul Anual al Achizitiilor Publice pentru anul 2011 al ANCOM, este prevazuta achizitia si a altor produse din aceeasi grupa CPV-produse similare- a caror valoare estimata totala, fara TVA, se situeaza peste pragul de 125.000 Euro prevazut la art. 124 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.Pana in prezent, pentru aceasta grupa, s-a initiat in SEAP prin anunturile de participare nr. 119085/13.04.2011, nr. 122402/31.05.2011 si nr.122522/31.05.2011 achizitia de produse cu valoarea estimata de (1.458.765, 00 + 6.315, 00+16.840, 00) lei, fara TVA, urmand ca si in viitor, in functie de necesitatile de moment ale ANCOM si totodata, in functie de locatia unde vor fi livrate produsele, sa se aplice aceeasi procedura de ?licitatie deschisa?, corespunzatoare valorii estimate cumulate a tuturor produselor care fac parte din prezenta grupa CPV si care sunt inserate in cuprinsul PAAP al ANCOM pe anul in curs, intucat aceasta valoare se situeaza peste pragul prevazut la art. 124 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.Ca o mentiune generala, chiar in situatia in care nu ar fi vorba de loturi distincte-atribuirea de contracte distincte-, dispozitiile art. 19 din O.U.G. nr. 34/2006 reglementeaza faptul ca in situatia in care valoarea estimata a viitorului contract este mai mica de sau egala cu 15.000 Euro, fara TVA, autoritatea contractanta nu are obligatia aplicarii unei proceduri de atribuire, dar consideram ca aceste dispozitii legale se interpreteaza in sensul ca desi nu exista obligatia legala, autoritatea contractanta are totusi dreptul de a organiza orice procedura de atribuire prevazuta la art. 18 din O.U.G. nr. 34/2006 cu respectarea dispozitiilor legale cuprinse in acest act normativ.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 0 213.104.641, Email:  [email protected], Fax:  +4 0 213.104.642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala:  Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Tel. +4 0 372.845.257, Email:  [email protected], Fax:  +4 0 372.845.402 sau +4 0 372.845.406, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer