Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse Mere pentru elevii din scolile din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, la nivelul judetului Suceava, in anul scolar 2012 - 2013, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24 din 24 martie 2010 privind


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.985.925 RON

Castigatorul Licitatiei: PARISIENNE A LA VYS S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 141077/13.02.2013
Informatii anunt de participare asociat 133772
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: DANA IROAIE, Tel. +40 230210148, Email: [email protected], Fax: +40 230222839, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse Mere pentru elevii din scolile din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, la nivelul judetului Suceava, in anul scolar 2012 - 2013, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24 din 24 martie 2010 privind implementarea programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat din judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse Mere pentru elevii din scolile din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat, la nivelul judetului Suceava, in anul scolar 2012 - 2013, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24 din 24 martie 2010 privind implementarea programului de incurajare a consumului de fructe proaspete in scoli, aprobata cu modificarile si completarile aduse prin Legea nr. 195 din 22 octombrie 2010, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 985, 925RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20523
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S242-397859din15.12.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 2719 Denumirea: Contract de furnizare de produse Mere pentru elevii din scolile din invatamantul de stat si privat
V.1) Data atribuirii contractului 12.02.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PARISIENNE A LA VYS S.R.L.
Adresa postala: com.Vadu Moldovei, nr.206, Localitatea: Fantana Mare, Cod postal: 725200, Romania, Tel. 0230540063, Email: [email protected], Fax: 0230540063
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1985925.98 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1985925.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1.In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi pret si sunt situate pe primul loc al clasamentului intocmit dupa verificarea si evaluarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prezentarea unei noi propuneri financiare, in plic inchis la sediul autoritatii contractante.Solicitarea se va relua pana la atribuirea contractului. Raspunsurile la solicitarile autoritatii contractante se supun prevederilor art. 79 alin.(1) teza intai din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Consiliului Judetean Suceava, in sensul prevederilor art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Nechifor Catalin-Ioan(Presedinte), Baisanu Stefan-Alexandru(Vicepresedinte), Radulescu Alexandru(Vicepresedinte), Pasniciuc Dumitru(Secretarul judetului), Floristean Rodica (sef serviciu), Mandiuc Rodica(sef serviciu), Gemanari Liliana (sef birou), Pascu Constantin(sef serviciu), Comanescu Lacramioara(sef serviciu), Dugan Gabriela(sef serviciu), Macsim Irina (sef serviciu); Tanasa Petru (sef serviciu), Beldiman Mihaela (sef serviciu), Zahariuc Elena (sef serviciu), Ignatescu Gheorghe (sef serviciu), Siloche Gabriel (sef serviciu), Iroaie Dana (sef serviciu), Varvaroi Florin-Gelu (sef birou), Andriu Tudor George (arhitect sef). Consilieri judeteni: Abutnaritei Ioan, Agoutin Carmen-Constantina, Arganisciuc Ovidiu-Stefan, Artene Adrian, Artene Mihai, Barbu Sorina, Badelita Ioan, Beldiman Tiberiu?George, Bereanu Neculai, Bonches Bogdan-Paul, Bosancu Niculai, Creteanu Mihai, Cuciurean Cristian, Culipei Laura-Catalina, Dascalu Ioan-Dan, Ghisovan Gheorghe, Grozavu Mihai, Iacob Gheorghe, Ilie Vasile, Iordache Virginel, Irimie Cristian-Anton, Isopescu Grigore-Sorin, Milici Ovidiu, Nichitean Vasile-Brindusel, Nita Ilie, Nita Marin-Gheorghe, Pentiuc Radu-Dumitru, Piticari Ioan, Platec Cezar Nicolae, Placinta Tudor, Pohoata Vasile-Virgil, Tatar Nistor, Teodorovici Cristina, Voloseniuc Mihai-Sorin.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. +40 230214948, Fax: +40 230214874
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Suceava - Serviciul achizitii publice si contracte
Adresa postala: strada Stefan cel Mare nr 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. +40 230210148, Email: [email protected], Fax: +40 230222839, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2013 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer