Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse tehnica de calcul : servere, statii de lucru PC, video telefonae IP , laptop-uri, surse neintreruptibile de energie(UPS)


Anunt de participare (utilitati) numarul 92770/04.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel.0213074629, Email: [email protected], Fax: 0213032572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare de produse tehnica de calcul : servere, statii de lucru PC, video telefonae IP , laptop-uri, surse neintreruptibile de energie(UPS)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Hidroelectrica si sucursalele hidrocentrale
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse tehnica de calcul : - lot 1 - achizitie servere;
- lot 2 - achizitie statii de lucru PC ;
- lot 3 - achizitie video telefoane IP ;
- lot 4 - achizitie laptop-uri;
- lot 5 - achizitie surse neintreruptibile de energie(UPS).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48821000-9 - Servere de retea (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
32232000-8-Echipament pentru videoconferinte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- lot 1 - servere- 4 buc.;
- lot 2 - statii de lucru PC - 119 buc.;
- lot 3 - video telefoane IP - 6 buc.;
- lot 4 - laptop-uri- 35 buc.;
- lot 5 - surse neintreruptibile de energie(UPS)- 2 buc.
Asa cum sunt descrise in Caietele de sarcini - sectiune II
Valoarea estimata fara TVA: 710, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lot1-servere-800 lei;lot2-statii de lucru PC-4000 lei;lot 3-video telefoane IP-400 lei;lot 4-laptopuri-1300 lei;lot 5-achizitie surse neintreruptibile de energie(UPS)-220 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00 (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul), si Certificat constatator, (original saucopie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista;
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, trebuie sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimativa a achizitiei pentru fiecare lot in parte, respectiv : pentru lot 1 - achizitie servere - 170000 lei;
- pentru lot 2 - achizitie statii de lucru PC - 800000 lei;
- pentru lot 3 - achizitie video telefoane IP - 80000 lei;
- pentru lot 4 - achizitie laptop-uri- 240000 lei;
- pentru lot 5 - achizitie surse neintreruptibile de energie(UPS)- 44000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din gama oferita in ultimii 3 ani, aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite.Suma valorilor contractelor sus mentionatetrebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimativa a achizitiei pentru fiecare lot in parte, respectiv : pentru lot 1 - achizitie servere - 85000 lei; pentru lot 2 - achizitie statii de lucru PC - 400000 lei; pentru lot 3 - achizitie video telefoane IP - 40000 lei;pentru lot 4 - achizitie laptop-uri- 120000 lei; pentru lot 5 - achizitie surse neintreruptibile de energie(UPS)- 22000 lei.
b. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
c. Autorizare pentru livrarea produselor, se va emite de catre producator sau distribuitori autorizati ai acestora in Romania catre SC HIDROELECTRICA SA.
d. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractesimilare finalizate .Se va prezenta cate 1(o) recomandare pentru fiecare contract similar finalizat, incheiat in perioada 2007-2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2010 11:00
Locul: sediul Hidroelectrica - str. Constantin Nacu, nr. 3, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.021/310.4641, Email: [email protected], Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala: str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor 256si art. 270, 271, 277 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Constantin Nacu, Nr.3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213032565, Email: [email protected], Fax: 0213032572
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2009 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer