Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENT DE IMAGISTICA CU REZONANTA MAGNETICA in cadrul proiectului «MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC ?SF. APOSTOL ANDREI?»


Anunt de participare numarul 110504/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala:  Strada Eroilor 7, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800119, Romania, Punct(e) de contact:  Str. Domneasca, Bloc Cristal, et.1, Tel. 0236302519, In atentia:  SIMION PAULA ELENA, Email:  [email protected], Fax:  0236468060, Adresa internet (URL):  www.cjgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENT DE IMAGISTICA CU REZONANTA MAGNETICA in cadrul proiectului «MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC ?SF. APOSTOL ANDREI?»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul clinic ?Sf. Apostol Andrei?, Str. Brailei, nr.77, Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui ECHIPAMENT DE IMAGISTICA CU REZONANTA MAGNETICA in cadrul proiectului «MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC ?SF. APOSTOL ANDREI?»
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33113000-5 - Echipament de imagistica cu rezonanta magnetica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, instalarea si punerea in functiune a echipamentului de imagistica prin rezonanta magnetica - RMN, la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI ? CAPITOLUL IV al prezentei documentatii, instruirea personalului specializat necesar utilizarii echipamentului precum si pentru instruirea personalului tehnic specializat pentru interventii; asigurarea service-ului in garantie pentru produs pentru minimum 24 luni calendaristice
Valoarea estimata fara TVA: 3, 544, 179.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 70.000 lei, perioada de valabilitate 120 zileGarantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit: - Fondul European de Dezvoltare Regionala (85%)- Bugetul national (13%)- Bugetul local (2%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib.;Decl. privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006;Decl. privind calitatea de participant la procedura;Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, inclusiv pentru punctele de lucru; Certif. de atest. fisc. eliberat de organul de administrare fiscala al unit. admin. teritoriale de pe raza careia soc.are sediul social privind plata la bugetul general consolidat;In sit. in care din doc. solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura;Doc. -in original/copie legalizata trad autoriz si legalizata in lb rom; Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev art.182 OUG34/2006;Certif. constatator eliberat de O.R.C. eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa: existenta in domeniul de activitate al op. ec. a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului principal al procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura de insolventa;Certif. de inregistrare fiscala eliberat de O.R.C.;Certificat de participare la licitatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 31.12.2009; Informatii privind cifra de afaceri; Informatii privind bonitatea comerciala si bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Media Cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie de minim 7.000.000 lei;
-o scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala in original sau adeverinta de la Centrala Incidentelor de Plata (C.I.P) care sa ateste faptul ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate in ultimele 24 de luni - aceasta conditie este eliminatorie (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acest criteriu)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Experienta similara; Avize si alte documente specifice domeniului de activitate prezentei proceduri;Informatii privind personalul tehnic de specialitate; Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani a maxim doua contracte al caror obiect a fost furnizarea, instalarea si punerea in functiune a unui echipament similar (echipamente de imagistica cu rezonanta magnetica) si a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat 3.500.000 lei fara TVA.-Recomandarea din partea beneficiarului privind calitatea produsului- Autorizare de comercializare din partea producatorului saua reprezentantului legal;
-Certificat de conformitate CE sau Declaratie de conformitate CE pentru produs;
- Autorizatia de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Publice din Romania pentru comercializare, punere in functiune si servicepentru furnizor sau echivalent;
-cel putin o persoana atestata de producatorul echipamentului pentru instalare, punere in functiune si service;
- SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Cost anual de functionare
30%
Descriere: cost de functionare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe in 2 zile lucratoare dupa data la care au fost transmise invitatiile.Elementul de reofertare: Pretul echipamentului;Numar de runde: 1;Durata unei runde: 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6578
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetului Galati- Serviciul licitatii, Strada Domnesca nr. 56, Bloc Cristal, et 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; reprezentantii ofertantilor; reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 «Imbunatatirea infrastructurii sociale», Domeniu Major de Interventie 3.1 ?Reabilitarea/ modernizarea /dezvoltarea si echiparea infrastructurii de sanatate?, cod SMIS 12292
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  : 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL GALATI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  str. Brailei; nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236.460.333, Email:  [email protected], Fax:  0236.460.333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETULUI GALATI
Adresa postala:  STRADA EROILOR NR.7, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800119, Romania, Tel. 0236.30.25.19, Email:  [email protected], Fax:  0236.46.80.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2010 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer