Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare echipament special pentru personalul aeronautic


Anunt de participare numarul 145026/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01836
Adresa postala: Str. Zborului nr. 1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075100, Romania, Punct(e) de contact: Sectia Achizitii Forte Aeriene - Slt. Banciu Silviu, Tel. +40 213185467, In atentia: Comandantului Unitatii Militare 01836 Otopeni, Email: [email protected], Fax: +40 213185452, Adresa internet (URL): www.roaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipament special pentru personalul aeronautic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea se face la sediul U.M. 01991 Ploiesti, Prahova, conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitia de echipament de protectie pentru personalul navigant si tehnic necesar in vederea desfasurarii activitatiilor de zbor, intretinere si exploatare a tehnicii din dotare, in conformitate cu normele specifice de protectie a muncii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18100000-0 - Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
18130000-9-Imbracaminte speciala de lucru (Rev.2)
18132000-3-Imbracaminte de zbor (Rev.2)
18832000-0-Incaltaminte speciala (Rev.2)
18832100-1-Incaltaminte pentru zbor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot.1/Produs.Combinezon de zbor cu sapca pentru personalul navigant/CPV.18132200-5/380 buc.
Lot.2/Produs.Geaca de piele cu misada si guler detasabil pentru personalul navigant/CPV.18132200-3/150 buc.
Lot.3/Produs.Costum de protectie cu sapca pentru personalul tehnic/CPV.18130000-9/640 buc.
Lot.4/Produs.Ghete de zbor pentru personalul navigant/CPV.18832100-1/376 per.
Lot.5/Produs.Ghete din piele cu talpa de cauciuc pentru personalul tehnic /CPV.18832000-0/391 per.
Lot.6/Produs.Pantofi din piele cu talpa de cauciuc pentru personalul tehnic/CPV.18832000-0/641 per.
Valoarea estimata fara TVA: 732, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP pt. toate loturile este de 13.908, 96 lei, iar pt fiecare lot in parte conf. Anexa B.GP depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, doar pt instr. de garantare. Perioada de valabilitate a GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 75 de zile de la data limita de depunere a ofertelor conf. preved. art. 85 lit. b din HG 925/2006, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autorit. contractante.Forma de constituire a GP, conf. preved. art. 86 alin.(1) din HG 925/2006 cu modif. si completarile ulterioare, si anume: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.GP va fi prezentata in original, la vedere, cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor, in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitate in DA.GP trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea U.M. 01836 Otopeni.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categ. IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta in Legea 346/2004, in baza Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categ.IMM prezentata in original, la vedere.In cazul asocierii fiecare dintre asociati tb sa prezinte declaratia pt a beneficia de reducerea de 50%.Autorit. contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urm. situatii: a)isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c)ofertantul a contestat un act al autorit. contractante la CNSC iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform preved. art.278^1 alin.1 O.U.G. nr.34/2006, in rap. cu valoarea estimata pentru care a depus oferta).CONT DEPUNERE GARANTII, LEI: RO03TREZ4215005XXX005477, Trez. Ilfov, UM 01836, CUI 27036839. Garantia de buna executie se constituie in LEI in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie a contractului se costituie conform prevederilor art. 90 alin. (1), (2) si (3)din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau daca partile convin prin retineri succesive din sumele datorate.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta la semnarea contractului Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata conform Formularului nr. 15 din fisierul Modele de formulare din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului se face de la Bugetul de Stat. Plata se va efectua conform prevederilor Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr.1792 si OUG nr.34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.- Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe completaza Formularul nr. 1 din fisierul Modele de formulare din documentatia de atribuire -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere (Formularul nr. 1) sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 2. -Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere (Formularul nr.2) sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3. - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala.Depunerea unui Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala.Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Cerinta nr. 4. - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe LocaleDepunerea unui Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertantanu inregisteaza debite la bugetul local.Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Cerinta nr. 5. - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se completeaza Formularul nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 6. Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorlui economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul registrului Comertului. Decalaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 va fi completata si de subcontractant(i) si de tertul sustinator/tertii sustinatori.Interdictiile se refera la relatiile ofertantului cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante - U.M. 01836 Otopeni.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Ing. Dorin Simota (Comandantul U.M. 01836), Ing. Eduart Dodu (Loctiitorul Comandantului U.M. 01836), Marian Bucur (Sef de Stat Major U.M. 01836), Ing. Petre George (SefSectieAchizitii U.M. 01836) si Florin Negulescu (Contabil Sef U.M. 01836).Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Documentele solicitate la cap.III 2.1.a vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertanti care vor fi prezentate in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului sustinator daca este cazul. Cerinta nr.1. Certificat constatator emis de OficiulRegistrului ComertuluiPrezentarea certificatului constatator emis de OficiulRegistrului Comertuluide pe langa instanta competenta, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatua si stampila ofertantului, din care sa rezulte:
-adresa actuala;
-domeniul de activitate al operatorului economic ;
-obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Vor fi descalificatioperatorii economici care nu au ca domeniu de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Cerinta nr.2.- Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in careofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Vor fi descalificati operatorii economici care nu fac dovada unei forme de inregistrare.
Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Documentele solicitate la cap.III 2.1. vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractata va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- cerinta minima obligatorie ?Operatorii economici vor face dovada ca pentru indeplinirea contractului vor utiliza materiale conform cu cerintele din specificatiile tehnice.
Cerinta nr. 2- cerinta minima obligatorieOperatorii economici vor face dovada ca sunt in masura sa fabrice produsele solicitate.
Cerinta nr. 3- cerinta minima obligatorieOperatorii economici vor face dovada ca materialele utiliyate in indeplinirea contractului respecta caracteristicele tehnice impuse de standardele specificate.
Cerinta nr.1.Ofertantii vor face dovada implementarii unui sistem de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I. Se prezinta o mostra de material (in format A4) pentru urmatoarele produse: 1.combinezon de zbor cu sapca - tesatura Nomex Delta C pentru combinezon si tercot pentru sapca; 2.geaca de piele cu misada si guler detasabil - piele de capra pentru geaca si blana naturala de oaie pentru misada si guler; 3.costum de protectie cu sapca - tesatura bumbac cu ripstop poliester pentru geaca, pantalon si sapca; 4)ghete de zbor - piele pentru fete si talpa poliuretan; 5) ghete din piele cu talpa de cauciuc - piele pentru fete si talpa poliuretan; 6) pantofi din piele cu talpa de cauciuc - piele pentru fete si talpa poliuretan.II.Se prezinta mostre de produs finit, executate conform specificatiilor tehnice, pentru fiecare lot de produse: combinezon de zbor cu sapca , geaca de piele cu misada si guler detasabil, costum de protectie cu sapca, ghete de zbor, ghete si pantofi din piele cu talpa de cauciuc.III. Certificate/buletine de analiza/rapoarte de incercarein limba romana emise in anul 2013 de un laborator autorizat acreditat sau de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, conform standardelor prevazute in specificatiile tehnice la pct II, astfel: Nomex Delta C : SR EN 12127-2003, SR EN ISO 13934/1-02, SR EN ISO 13934/1-02, SR EN ISO 13937/3-02, SR EN ISO 13937/3-02, SR EN ISO 6330-2012, SR EN ISO 6431-2012.Tercot: STAS 6142-73, STAS 6143-85, STAS 6143-85, SR 6484-95, SR EN 1049/2-00, SR EN 1049/2-00.Piele de caprina: SR EN ISO 3376-12, SR 5045-08, STAS 6295 ? 77, SR EN ISO 11640-13, SR EN ISO 11640-13, STAS 5048? 84, SR EN ISO 4684-06, SREN ISO 5398-01/98, SREN ISO 4047-02, SREN ISO 4048-08, SREN ISO 4045-08.Tesatura bumbac cu ripstop poliester: STAS 6142 ? 73, STAS 6143 ? 85, STAS 6143 ? 85, SR 6484 ? 95, SR EN 1049/2 ? 00, SR EN 1049/2 - 00.Talpa poliuretan: SR ISO 37-12, SR ISO 2781-c1:2001, SR ISO 7619/11, SR ISO 4649/10, SR EN ISO 20344/12, SR EN ISO 20344/12, SR EN ISO 20344/12.Piele hidrofobizata: SR EN ISO 3376-12, SR EN ISO 3376-12, SR EN ISO 3377-1/12, SR 5045-08, STAS 5048/1-84, SR EN ISO 5403-1/12, SR EN ISO 11640-13, SR EN ISO 11640-13, SR EN ISO 4684/06, SR EN ISO 5398-1/08, SR EN ISO 4047/02, SR EN ISO 4048-08, SR 5053-98, SR EN ISO 3376-12.Documentele solicitate sa ateste caracteristicile fizico-mecanice si chimice din specificatiile tehnice din caietele de sarcini ale produselor solicitate.Mostrele de materiale insotite de certificatele/rapoartele de incercari/buletine de analizatrebuie sa fie cele din lotul de esantion transmis spre laboratorul autorizat spre verificare.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.1. Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate, care sa ateste implementarea si mentinerea unuisistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent.Data limita de valabilitate a certificatelor va fi mai mare sau cel putin egala cu data limita de depunere a ofertelor.Certificatelese vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIA ELECTRONICA se va realiza conform art. 167alin. (2) din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Au dreptul sa participe la etapa finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in SEAP, conf. art. 42 si 44, alin. (2) din Hotararea nr. 1660/2006. Refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in acest caz autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Nr de runde ? 1(una); Durata unei runde ? 1(una) zi. Obiectul procesului repetitiv: pretul unitar exprimat in lei pentru fiecare lotde produse declarat in oferta financiara ? Formularul nr. 8. Licitatia electronica se va derula separat pentru fiecare lot. Oferta castigatoare se stabileste din cadrul ofertelor admisibile prin compararea preturilor finale exprimate in lei, rezultate in urma etapei finale de licitatie electronica si aplicarea criteriului de atribuire pretul cel mai scazut. Eventualele limite ale valorilor pana la care poate fi imbunatatit pretul ofertei: nu exista limite, cu respectarea preved. art. 202 din OUG 34/2006. In cursul desfasurarii licitatiei electronice vor fi dezvaluite urmatoarele informatii: identitatea ofertantilor, cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie. Dupa runda de reofertare, toti participanti care si-au modificat propunerea financiara, au obligatia ca in termen de maxim 3 (trei) zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, sa transmita noile propuneri finaciare; Documentele se vor transmite in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului;Autoritatea contractanta va transmite invitatia de participare la licitatia electronica prin SEAP, numai operatorilor economici inregistrati in SEAP si care au depus oferte admisibile.In cazul in care, in urma rezultatului etapei de licitatie electronica, exista cel putin doi ofertanti, clasati pe primul loc, cu acelasi pret, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc imbunatatirea ofertelor prin prezentarea de noi propuneri financiare in plic inchis. Si in acest caz criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
396BC
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Orice document redactat in alta limba decat romana va fi insotit de traducerea autorizata
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 10:00
Locul: U.M. 01836 - Strada Zborului nr.1A, Otopeni, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nicio oferta nu poate fi retrasa dupa data limita de depunere precizata in fisa de date si anuntul/invitatia de participare, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei de participare. Comisia de evaluare, cu acceptul operatorului economic, corecteaza erorile aritmetice si remediaza viciile de forma ale documentelor si ofertelor prezentate de catre acesta. Daca operatorul economic modifica oferta dupa deschidere, sau nu accepta remedierea viciilor sau corectia erorilor, aceasta va fi considerata neconforma. Vor fi declarate intarziate ofertele depuse la alta adresa decat cea specificata in anuntul de participare si documentatia de atribuire precum si ofertele depuse dupa data/ora limita pentru depunere. In cazul asocierii mai multor operatori economici cu scopul de a depune oferta comuna, indeplinirea cerintelor privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si standardele de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala, situatia economica si financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; -nominalizarea liderului asociatiei; -comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; -platile se vor face catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte; Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. In cazul in care, exista 2 sau mai multi ofertanti, clasati pe primul loc, cu oferte de pret egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor imbunatatirea ofertelor de pret prin prezentarea de noi propuneri financiare in plic inchis si sigilat. Clasamentul final si desemnarea ofertantului castigator se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare, criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256^2 si 270-271 din O.U.G. 34/2006, contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic-U.M. 01836 Otopeni
Adresa postala: Strada Zborului, nr.1, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075100, Romania, Tel. +40 213506133/137, Email: [email protected], Fax: +40 213502662
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer