Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?


Anunt de participare numarul 147242/15.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Statiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Viticultura ?i Vinificatie Bujoru
Adresa postala: str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, Localitatea: Targu Bujor, Cod postal: 805200, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE POEDE, Tel. +40 236340640, In atentia: D-nei Simion Cristina, Email: [email protected], Fax: +40 236340642, Adresa internet (URL): Tg.Bujor, Str. G-ral Eremia Grigorescu, Localitatea: Tg.Bujor, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Statiune de cercetare ? dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: Statiune de cercetare ? dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipamente in cadrul proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Tg.Bujor, Str. G-ral Eremia Grigorescu
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect furnizare echipamente de laborator conform proiectului ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE VINICOLA IN VEDEREA ALINIERII LA STANDARDE EUROPENE?, in conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini.
Echipametele care se vor achizitiona sunt urmatoarele:
1 Analizor automat pentru testari analitice rapide ? 1 buc
2 Gaz cromatograf cu spectometru de masa ? 1 buc
3 Lichid cromatigraf cu spectometru de masa (LC-MS/MS) ? 1 buc
4 Spectometru de masa cu plasma cuplata inductiv? 1 buc
5 Sistem de epurare a apei ultrapure ? 1 buc
6 Turbidimetru de laborator ? 1 buc
7 Frigider de laborator ? 1 buc
8 Circulatoare de racire/ incalzire -300 C + 1000 C ? 1 buc
9 Biureta digitala III ? 3 buc
10 Balanta de precizie cl.II ? 1 buc
11 Bidistilator apa ? 1 buc
12 Masina de spalat sticlarie ? 1 buc
13 Autoclav sterilizare ? 1 buc
14 Preparator de medii de cultura ? 1 buc
15 Hota microbiologica ? 1 buc
16 Baie de apa ? 1 buc
17 Pompa peristaltica ? 1 buc
18 Ph metru ? 1 buc
19 Titrator ? 1 buc
20 Incubator cu CO2 ? 1 buc
21 Bioreactor ? 1 buc
22 Liofilizator ? 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38430000-8 - Aparate de detectare si de analiza (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
42910000-8-Aparate de distilare, de filtrare sau de redresare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente de laborator ? 24 buc. - conform Caietului de sarcini.
Echipametele care se vor achizitiona sunt urmatoarele:
1 Analizor automat pentru testari analitice rapide ? 1 buc
2 Gaz cromatograf cu spectometru de masa ? 1 buc
3 Lichid cromatograf cu spectometru de masa (LC-MS/MS) ? 1 buc
4 Spectometru de masa cu plasma cuplata inductiv? 1 buc
5 Sistem de epurare a apei ultrapure ? 1 buc
6 Turbidimetru de laborator ? 1 buc
7 Frigider de laborator ? 1 buc
8 Circulatoare de racire/ incalzire -300 C + 1000 C ? 1 buc
9 Biureta digitala III ? 3 buc
10 Balanta de precizie cl.II ? 1 buc
11 Bidistilator apa ? 1 buc
12 Masina de spalat sticlarie ? 1 buc
13 Autoclav sterilizare ? 1 buc
14 Preparator de medii de cultura ? 1 buc
15 Hota microbiologica ? 1 buc
16 Baie de apa ? 1 buc
17 Pompa peristaltica ? 1 buc
18 Ph metru ? 1 buc
19 Titrator ? 1 buc
20 Incubator cu CO2 ? 1 buc
21 Bioreactor ? 1 buc
22 Liofilizator ? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 3, 705, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 74116 lei, eliberata in numele ofertei in conf.cu prev.art.86, alin(1) din HG925/2006 cu modif si completarile ulterioare.Echivalentul lei/valuta se va face la cursul BNR la data publicarii anuntului de participare.Per de valab: cel putin egala cu per de valab a ofertei si anume, cel putin 90 zile de la data limita de dep a ofertelor. Forma de const a garantiei de participare: a)instrument de garantare emis in condit legii de o societ bancara sau de o societat de asigurari. b)ordin de plata cu conditia confirm acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.conturi: (cont RO29BTRL01801202J78723XX) c)depunerea la casieria autoritatii contractatnte a sumei in numerar d)scrisoare de garantie bancara-se completeza conform Form.24. Obligatoriu se va prezenta in original.Modul de prezentare: se va depune copia scanata in SEAP si se solicita ca garantia de participare in original se se depuna la sediul autoritatii contractante ? pana la data limita de depunere a ofertelorNota 1: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta in conf. cu prev. art.88 din HG 925/2006 si se va retine (daca este cazul) conf art.278^1 din OUG 34/2006 cu toate modif si complet ulterioare. Nota 2. Docum emise in alta lb. tb. sa fie insotite de traducere autoriz in lb. romana.Ofertantii incadrati in categoria IMM si care prezinta o declaratie in acest sens, au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Oferta va fi respinsa la deschidere [art.33(3)HG925/2006] daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in docum de atribuire. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerate inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere. Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 si a HG 1045/2011.Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata, fara TVA. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu prevederile art. 92, alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FE?POSCCE, AP2, DI-2.2, O221. Plata echipam se va efectua prin OP, in termen de maxim 60 de zile de la data receptiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.Declaratie privind eligibilitatea (informatiile vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Ofertantul va prezenta - Formularul nr. 1 semnat de catre reprezentantul sau legal/imputernicit. Nota: 1.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pt fiecare dintre membrii asocierii; 2.In cazul in care, pt indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr.1 semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator.II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Ofertantul va prezenta - Formularul nr. 2, semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit.
Nota: 1. daca este cazul, aceste documente se vor prezenta si de tertul sustinator, in acest caz declaratiile fiind completata doar in ce priveste neincadrarea in art. 181 literele a), c1) si d)III.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata si anume: A.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: 1.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;2.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.B.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc. prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Nota: 1.Indeplinirea obligatiilor scadente de plata va fi raporatata la luna anterioara datei limita de depunerea ofertelor;2.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata;3.Pt ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006 aprobata prin Lg. nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;4.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pt fiecare dintre membrii asocierii;ATENTIE!: a.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente;b.Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica; c.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul(dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu(institutiile autorizate aletarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.IV.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 3.V Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 4.VI. Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69^1 dinOUG 34/2006 ? Formularul nr. 5. Persoanele ce detin functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ciubuca Aurel ? Director de proiect, Simion Cristina Liliana ? Manager executiv, Birliga Nicolaie -Responsabil tehnic, Postolache Elena ? Responsabil stiintific cu dotarea laboratoarelor, Benea Soltana ? Responsabil economic. Membrii Comisiei de evaluare: Ciubuca Aurel ? Director de proiect, Simion Cristina Liliana ? Manager executiv, Birliga Nicolaie -Responsabil tehnic, Postolache Elena ? Responsabil stiintific cu dotarea laboratoarelor, Benea Soltana ? Responsabil economicVII. Declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa ateste ca nu se incadreaza in prevederile art. 15^1 din OUG 66/2011, Formular nr. 6. Acest document se va prezenta atat de asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.VIII. Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Acest document se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?IX. Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Acest document se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoane juridice/fizice romane.Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul constatatoar trebuie sa aiba datele reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de ONRC se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: 1.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana;2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca nu a fost prezentat in acesta forma;3.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pt fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!: a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente;b.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane(tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri:
Formularul informatii generale;
Bilantul contabil/documente edificatoare pe ultimii 3 ani;
Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minimum 3.000.000 Lei.
Pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta: Fisa de informatii generale semnata de catre reprezentantul/imputernicitul operatorului economic. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR din anul respectiv.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Daca oferta se va depuen de o asociere fiecare asociat trebuie sa in incadreze in categoria IMM. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM.Daca din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate mai sus, acesta are dreptul de a-si demonstra capacitatea economico financiara solicitata si prin alte documente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul Fisa de informatii generale- Formularul nr. 7 semnat de catre reprezentantul/imputernicitul operatorului economic. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR din anul respectiv.Bilanturile contabile/documente edificatoare pe ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Daca oferta se va depune de o asociere fiecare asociat trebuie sa in incadreze in categoria IMM. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM.Daca din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate mai sus, acesta are dreptul de a-si demonstra capacitatea economico financiara solicitata si prin alte documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara (executie):
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor). Ofertantul va completa Formularul nr. 8 reprezentand lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani cuprinzand cele mai importante livrari de produse similare.
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani ( perioada se va calcula avand in vedere data limita de depunere a ofertelor) livrari similare cu valoare de minim 3.500.000 lei fara TVA (valoare poate fi indeplinita de un singur contract sau maxim 10 contracte similar a caror valoarea cumulata sa fie de minim 3.500.000 lei).Ofertantul va prezenta a) Copii ??conform cu originalul?? dupa certificate/documenteemise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar
Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica furnizarea produselor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta : Formularul Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc procedura). Ofertantul va completa Formularul nr. 8 reprezentand lista contractelor de furnizare in ultimii 3 ani cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati. Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu raportat de BNR din anul respectiv.Se solicita prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica furnizarea produselor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei. Numar de runde licitatie electronica: 1(una).Durata runda licitatie: 1zi (24ore).Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita explicatii ofertantului care prezinta un pret neobisnuit de scazut, in conformitate cu art. 202 din OUG34/2006; Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: ?cea mai buna oferta?si?numarul de participanti inscrisi la licitatie?. Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact. Dupa runda de licitatie electronica, operatorii economici vor transmite autoritatii contractante, prin fax prin fax la nr+40 236.340.642, in termen de 24 ore, formularul de oferta cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica in forma prevazuta la sectiunea ?Formulare?.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSCCE
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
Solicitarile de clarificari catre autoritatea contractanta privind documentatia de atribuire se vor face numai in scris, in termenul prevazut.Modul de departajare a ofertelor cu acelasi pret: Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.256^2 din O.U.G. 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiileordonantei de urgenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE BUJORU
Adresa postala: Tg.Bujor, Str. G-ral Eremia Grigorescu, Localitatea: Tg.Bujor, Cod postal: 805200, Romania, Localitatea: Tg.Bujor, Cod postal: 805200, Romania, Tel. +40 236340640, Email: [email protected], Fax: +40 236340642, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2013 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer