Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare echipamente IT pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si dotarea scolilor speciale din judetul Iasi?


Anunt de participare numarul 122605/27.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala:  Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700075, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0232/235.100, In atentia:  Anca Muscheru, Email:  [email protected], Fax:  0232/214.425, 210.336;, Adresa internet (URL):  www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare echipamente IT pentru proiectul?Reabilitarea, modernizarea si dotareascolilor speciale din judetul Iasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea produselor se va face la sediul fiecarei scoli beneficiare, respectiv:
? Scoala Speciala ?Constantin Paunescu?, mun. Iasi
? Scoala Speciala Targu Frumos, structura a Scolii Speciale ?Trinitas? Tg. Frumos;
? Grupul Scolar ?Ion Holban?, mun. Iasi;
? Scoala de Arte si Meserii Speciala ?Trinitas?, oras Tg. Frumos;
? Liceul pentru elevi cu deficiente de vedere ?Moldova?, oras Tg. Frumos
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie publica de furnizare echipamente IT pentru proiectul?Reabilitarea, modernizarea si dotareascolilor speciale din judetul Iasi? cod SMIS 3381
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.2)
30191000-4-Echipament de birou, cu exceptia mobilierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de echipamente IT pentru proiectul?Reabilitarea, modernizarea si dotareascolilor speciale din judetul Iasi? cod SMIS 3381, cf. Caietului de sarcini, sect.III din DA.
Valoarea estimata fara TVA: 661, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.08.2011 pana la 17.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare-13200lei, Garantie de buna executie-10%din pretul contractului, exclusiv TVA, cf. DA, cap.9.3, resp.11.2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-POR-Cofinantare Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006- Declaratii privind calitatea de participant- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(BS, BL si CJ Is), - Certificat de inregistrare ( CUI), - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale, cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiul financiar incheiat,
- Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana - angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani- Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului
- Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,
- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor- Sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de o alta persoana - angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica-Informatii privind subcontractantii
-Informatii privind asociatii- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cel putin 1 contract similar efectuat in ultimii 3 ani- Prezentarea unei recomandari/document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarului pt contractul similar prezentat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura offline, cu etapa finala licitatie electronica.Elementul repetitiv - pretul. O singura runda de o zi. Mai multe inf. in DA cap. 4.2.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6199/19.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul Major de Interventie3.4 -Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: Data: 28.06.2011, Ora limita: ora 11, 00 , ora Romaniei.Durata contractului este perioada cuprinsa intre data semnarii contractului de furnizare (estimata la 22.08.2011) si data receptiei calitative ale ultimelor echipamente livrate, dar nu mai tarziu de 17.11.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului constatat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala:  Consiliul Judetean Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.69, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700075, Romania, Tel. 0232.235.100, Email:  [email protected], Fax:  0232.214.425, Adresa internet (URL):  www.icc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2011 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer