Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE in cadrul proiectului «MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC ?SF. APOSTOL ANDREI?»


Anunt de participare numarul 114874/02.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala:  StradaEroilor 7, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800119, Romania, Punct(e) de contact:  Nicoleta Chiosa, Tel. 0236302519, Email:  [email protected], Fax:  0236468060, Adresa internet (URL):  www.cjgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE in cadrul proiectului «MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC ?SF. APOSTOL ANDREI?»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul clinic ?Sf. Apostol Andrei?, Str. Brailei, nr.77, Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezenta procedura Consiliul Judetului Galati solicita furnizarea, instalarea si punerea in functiune a echipamentelor medicale, la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI ? CAPITOLUL IV al prezentei documentatii, instruirea personalului specializat necesar utilizarii echipamentelor precum si pentru instruirea personalului medical si a personaluluis tehnic specializat pentru interventii; asigurarea service-ului in garantie pentru produse pentru minimum 24 luni calendaristice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 = 132873.95 LEI
LOT 2 = 563053.35 LEI
LOT 3 = 642777.72 LEILOT 4 = 280696.21 LEI
LOT 5 = 29896.64 LEI
Participantii pot oferta pentru unul sau mai multe loturi prezentate in aceasta documentatie, dar pentru toate produsele ce intra in componenta lotului respectiv. Pretul fiecarui echipament medical cu accesoriile si/sau consumabilele aferente din componenta lotului trebuie sa se incadreze in bugetul specificat in Caietul de Sarcini (Pret estimat fara TVA/buc). In cazul depunerii unei oferte partiale/LOT, oferta pentru acel lot va fi respinsa ca neconforma.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 649, 297.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.part LOT1=2657.48 lei, LOT2=11261.07 lei, LOT3=12855.55 lei, LOT4=5613.92 lei, LOT5=597.93 lei; per.valab 120zile;Gar buna exec- 10% din val.contr.faraTVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit: - Fondul European de Dezvoltare Regionala (85%) - Bugetul national (13%) - Bugetul local (2%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, daca oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza contractul de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib.;Decl. privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006;Decl. privind calitatea de participant la procedura;Certif de partic. la licitati;Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, inclusiv pentru punctele de lucru; Certif. de atest. fisc. eliberat de organul de administrare fiscala al unit. admin. teritoriale de pe raza careia soc.are sediul social privind plata la bugetul general consolidat;In sit. in care din doc. solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura;Doc. -in original/copie legalizata trad autoriz si legalizata in lb rom; Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev art.182 OUG34/2006;Certif. constatator eliberat de O.R.C. eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa: existenta in domeniul de activitate al op. ec. a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului principal al procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura de insolventa;Certif. de inregistrare fiscala eliberat de O.R.C.;Pentru persoane juridice/fizice straine: Doc edif elib de autorit competente din tara de rezid a ofertant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 31.12.2009;
-Fisa de informatii generale: datele de identificare ale operatorului economic si informatii privind cifra de afaceri;
-Informatii privind bonitatea comerciala si bancara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri pe ultimii 3ani - tb.sa fie min: LOT1=260000 lei, LOT2=1100000 lei, LOT3=1200000 lei, LOT4=550000 lei, LOT5=58000 lei;
-o scrisoare de bonitate emisa de o banca comerciala in original sau adeverinta de la Centrala Incidentelor de Plata (C.I.P) care sa ateste faptul ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate in ultimele 24 de luni - aceasta conditie este eliminatorie (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acest criteriu)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Experienta similara; Avize si alte documente specifice domeniului de activitate prezentei proceduri;Informatii privind personalul tehnic de specialitate; Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indepl, in ultimii 3ani a cel putin un contr al carui obiect sa fi fost furniz, inst si punerea in funct a unor echip medic similare si a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare pt: LOT1=130000 lei, LOT2=560000 lei, LOT3=640000 lei, LOT4=280000 lei, LOT5=29000 lei;fara TVA-Recomandarea beneficiarului privind calit produsului-Autoriz de comercializare din partea producatorului sau a reprezentantului legal;
-Certif de conform CE sau Decl de conform CE ptprodus;
-Autorizatia de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Publice din Romania pentru comercializare, punere in functiune si service pentru furnizor sau echivalent;
-Autoriz securit radiologica, emisa de CNCAN pt LOT1;
-cel putin o persoana atestata de producatorul echipamentului pentru instalare, punere in functiune si service si instruire personal;
-SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
incepe in 2zile lucr dupa data transmit invit. Elem.de reofertare: PRETUL OFERTEI, pt fiec.LOT. Pret.max este ?Valoarea estimata? a fiecarui LOT (lei, faraTVA); Nr.runde: 1; Durata runda: 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetului Galati- Serviciul licitatii, Strada Domnesca nr. 56, Bloc Cristal, et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Reprezentantii ofertantilor, in baza unei imputerniciri/delegatii, reprezentantii UCVAP,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 «Imbunatatirea infrastructurii sociale», Domeniu Major de Interventie 3.1 ?Reabilitarea/ modernizarea /dezvoltarea si echiparea infrastructurii de sanatate?, cod SMIS 12292
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4021.310.46.61, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETULUI GALATI
Adresa postala:  STRADA EROILOR NR.7, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800119, Romania, Tel. 40236.302.519, Email:  [email protected], Fax:  0236.46.80.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2011 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer