Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare furaje pentru vanat


Anunt de participare numarul 59090/18.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA SILVICA ZALAU, Tel.021 317 10 05 int 215, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA ZALAU
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii-Impaduriri, Tel.0260631170, In atentia: ing. Pop Bogdan, Email: [email protected], Fax: 0260633331
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA ZALAU
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii-Impaduriri, Tel.0260631170, In atentia: ing. Pop Bogdan, Email: [email protected], Fax: 0260633331
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA ZALAU
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii-Impaduriri, Tel.0260631170, In atentia: ing. Pop Bogdan, Email: [email protected], Fax: 0260633331
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare furaje pentru vanat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile Ocoalelor Silvice Cehu silvaniei, Ileanda, Jibou, Magura Simleului si Zalau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conractul are ca obiect furnizarea de furaje pentru vanat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01111200-0 - Porumb (Rev.1)
01116200-5-Plante furajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza 54.25 tone furaje fibroase(lucerna, trifoi, fan) si 50.97 tone cereale(porumb stiuleti), conform necesarului din anexa 1 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 70, 449.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare. Se solicita constituirea garantie de buna executie dupa semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea certificatului de inregistrare la ORC, a certificatului constatator emis de ORC, a declaratiei privind eligibilitatea si a declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea listei principalelor livrari executate in ultimi 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se impune un nivel minim
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la sediu DS Zalau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2008 12:00
Locul: Directia Silvica Zalau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stravopolus nr. 6 sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stravopolus nr. 6 sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Zalau
Adresa postala: str. Tipografilor nr. 1, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450145, Romania, Tel.0260 631170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2008 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer