Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare hrana pentru pastrav de consum


Anunt de participare numarul 20100/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, calea Dumbravii, nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu Radu, Tel.0269242411 int 119, Email: [email protected], Fax: 0269214970, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare hrana pentru pastrav de consum
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ocolul Silvic Avrig, Pastravaria Balea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de hrana pentru pastrav de consum la comanda beneficiarului in sortimentatia prevazuta in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
28000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de particioare 0.5% (150 Euro)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri propri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se cere legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006;
2. pentru demonstrarea neincadrarii in situatiile prevazute de art. 180 si 181 di OUG34/2006 sunt cerute ca cerinte minime prezentarea urmatoarelor documente: cazier judiciar sau echivalent, certificat de cazier fiscal, certificat constatator de la ORC, certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada situatiei economico-financiare a
soc.com. se face cu: bilant contabil al activitatii la 2006, declaratie bancara( scrisoare de bonitate), declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani in domeniul furnizarilor de produse similare sau alte documente edificatoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cifra de afaceri medie anuala sa fie de pana la de 3 ori mai mare decat valoarea estimativa a contractului ce se va atribui.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind nr mediu anual al personalului angajat si al celui de conducere in ultimii 3 ani;
2. declaratie privind furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. minim 15 angajati si 1 cadru de conducere;2. minim 1 contract similar cu valoare de ( 50% din valoarea estimativa a contractului(15000 euro).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: plata in numerar, la casieria DS Sibiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2007 12:00
Locul: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii, nr. 140
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavreopolus, nr. 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
oficiul juridic al DS Sibiu
Adresa postala: Sibiu, Calea Dumbravii, nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel.0269242411, Email: [email protected], Fax: 0269214970, Adresa internet (URL): www.dssibiu.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoanaare dreptul de a contesta actul autoritatii contractante pe cale administrativ-jurisdictionala la CNSC in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiintasau in justitie .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al DS Sibiu
Adresa postala: Sibiu, Calea Dumbravii, nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel.0269242411, Email: [email protected], Fax: 0269214970
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer