Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare in sistem leasing financiar a unui "Autobuz transport persoane"


Anunt de participare numarul 135024/25.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TEATRUL LUCEAFARUL IASI
Adresa postala: str.Grigore Ureche nr.5 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700044, Romania, Punct(e) de contact: Teatrul Luceafarul Iasi, Tel. +40 332407219, In atentia: Galca Loredana, Email: [email protected], Fax: +40 232212662, Adresa internet (URL): http: www.luceafarul-theatre.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Teatrul Luceafarul Iasi
Adresa postala: Str. Grigore Ureche nr. 5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700044, Romania, Punct(e) de contact: Teatrul Luceafarul Iasi, Tel. +40 332407219, In atentia: Galca Loredana, Email: [email protected], Fax: +40 212662, Adresa internet (URL): http: www.luceafarul-theatre.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare in sistem leasing financiar a unui"Autobuz transport persoane"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Teatrul Luceafarul Iasi
Str. Grigore Ureche nr.5
Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Denumire contract : Contract de furnizare prin sistem de leasing financiar a unui autobuz pentru transport persoane.
Obiectul contractului: Furnizare autobuz pentru transport persoane.
Locatia livrarii: Teatrul Luceafarul Iasi, Judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121000-1 - Autobuze si autocare (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea unui autobuz prin leasing financiar.Leasing cu rate lunare egale , avans 25%, valoare reziduala inclusa in rate .
Valoarea estimata fara TVA: 581, 984.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 11000 ron.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau prin intrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original pentru o perioada de 90 de zile calendaristice, in conformitate cu disp. art. 87 din HG 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat.b) Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul in care se poate face plata garantiei de participare este: RO19TREZ4065006XXX005972 deschis laTREZORERIA Iasi, cod fiscal 4981310In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizarea acesteia.In orice situatia, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Restituirea acesteia se va face conf. art 88 din HG 925/2006 si art. 2781, alin. 1 si 2 din OUG 34/2006.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse la deschidere, fiind considerate ca inacceptabile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSubcontractare conform art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane Cerinte minime obligatorii, eligibilitateCerinta nr. 1. Declaratie privind eligibilitatea, Prezentarea declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular 3.
Nota: in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu toate completarile ulterioare: - Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 2.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata
-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular 4.
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat
-Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberatANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale
-Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Cerinta nr. 3.Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta;
-PrezentareCERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta ? conformORDINANRMAP Nr. 314din 12 octombrie 2010; se va completa formular nr. 6;Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. . 69 indice 1din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularulnr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Holban Ioan ? Director , Cintic Oltita ? Director Adjunct, Nita Mihaela ? Contabil Sef.Cerinta nr. 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea formulare si modele.
In cazulasocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea.
Nota: In temeiul art 11, alin (4) din HG. 925/2006, operatorii economici pot prezenta initial o declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare -in acest sens se va completa formularul nr. 16 si anexa. Cerinta nr. 1 Persoane juridice Cerinte minime, obligatoriiSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificaresi aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Societatea de leasing va fi de tip IFN si autorizata de BNR (se va prezenta copie dupa autorizatia BNR valabila la data deschiderii ofertelor).Nota: In cazulasocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea.Cerinta nr. 2 Persoane fizice romaneAutorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de furnizari.Cerinta nr. 3 Persoane juridice /fizice straineAutorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.
Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
i) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
ii) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.
iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date:
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);
d) structura actionariatului;
e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f) domeniul de activitate principal;
g) domeniile de activitate secundare;
h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
- Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
- Se vor atasa copii legalizate ale documentelor solicitate, traduse obligatoriu in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Informatii privind cifra de afacerii pe ultimii trei ani -Cifra de afaceri medie globala ultimii trei ani(2009, 2010, 2011) trebuiesa fie de minim 500.000 lei.
Cerinta nr. 2.
Persoane juridice / fizice straine
Cerinta nr. 3.Sustinerea capacitatii economico financiare a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Prezentarea catalogului de produse/pliantul/ cartii tehnice
Cerinta nr. 2
Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani
Lista va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 3
Lista de experienta similara (copii contracte, procese verbale de receptie si recomandari)
Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1 contract de furnizare maxim 3 contracte in valoare totala de 300.000 lei fara TVA.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind personalul de specialitate implicat in indeplinirea contractului.
Ofertantul trebuie sa faca dovada caare personal calificat pentru executarea contractului.
Cerinta nr. 5
Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
Cerinta nr. 6Informatii privind asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat ?60 puncte .b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : P(n) = pret minim/pret(n) x 60;Pretul reprezinta valoarea ofertata fara TVA.
2.
Perioada de garantie acordata produsului
25%
Descriere: Oferta cu o garantie mai mica de 12 de luni va fi considerata neconforma.Oferta cu o garantie de 24 de luni va primi punctajul maxim ? 25 de puncte.Pentru ofertele cu o garantie cuprinsa in intervalul 12 - 24 de luni punctajul se calculeaza aplicand formula: Pgar. = (g/gmax) x 25 ; Pgar. = punctaj pentru garantie ; gmax = garantia cea mai mare ; g = alt termen de garantie.
3.
Termen de furnizare
15%
Descriere: a) pentru cel mai mic Termen de furnizare ofertat se acorda 15 de puncte; b) pentru alte Termene de furnizare decat cele prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(Tf )= ( Termen de furnizare min/ Termen de furnizare (n)) x 15;Termen de furnizare min - reprezinta cel mai mic termen ofertat.Termen de furnizare (n) - reprezinta termenul pentru care se calculeaza punctajul . Termenul de furnizare se va exprima in zile;Termenul de furnizare este termenul de la data semnarii contractului si pana la predarea bunurilor ofertate.Termenul de furnizare declarat este ferm si devine parte din contract.Termenul de furnizare maxim acceptat (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 90 de zile.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 10:00
Locul: Sediul Teatrul Luceafarul, Str. Grigore Ureche nr. 5 , Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare oferte si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe locul I se situeaza doua oferte cu punctaj egal, modalitatea dedepartajare va fi cea a pretului cel mai mic. In cazul si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conf.cu prev.art.256 2 alin 1.lit.a)si alin.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3 , bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer