Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare incaltaminte (ghete si pantofi) si curele


Anunt de participare numarul 21404/28.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Cluj-Napoca, Tel.02640420908, In atentia: ing. Pepine Aurel, Email: [email protected], Fax: 02640420401, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare incaltaminte (ghete si pantofi) si curele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediu Directiei Silvice Cluj-napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Are ca obiect achizitionaarea de ghete de teren (bocanci ) din piele naturala , pantofi primavara-toamna din piele si curele piele pentru pantaloni toate in scopul dotarii personalului directiei in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19313300-6 - Incaltaminte de oras (Rev.1)
18512100-2-Centuri (Rev.1)
19323000-6-Incaltaminte pentru munte (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
310 perechi ghete (bocanci), 310 perechi pantofi toamna-primavara, 310 curele pantaloni, in conformitate cu prevederile Ord.332/2006 si Ord.1305/2005 al Ministrului MAPDR.
Valoarea estimata fara TVA: 85, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 840 RON pentru ghete, 600RON pentru pantofi si 260 RON pentru curele, prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
A sociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibitatea. declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181. Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si a impozitelor locale. Certificat constatator emis de registrul comertului din care sa rezulte obiectul de activitate producerea si comercializarea produselor mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O cifra de afaceri de 150000 RON/an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de livrari similare in ultimii 2 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la caseria unitatii in momentul ridicarii documentatiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2007 12:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorul firmei sau imputernicitul acestuia cu delegatie semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus , nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Dorobantilor, nr.2-4 , ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40017, Romania, Tel.0264 695844, Fax: 0264 695844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al D.S.Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Bartok Bela , nr.27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Tel.0264 420409, Email: [email protected], Fax: 0264 420401
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2007 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer