Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare incaltaminte pentru personalul Directiei Silvice Alba


Anunt de participare numarul 135497/11.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005-229, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: str. Basarabiei nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Alba, Tel. +40 372702339, In atentia: Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: str. Basarabiei nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Alba, Tel. +40 372702339, In atentia: Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Alba
Adresa postala: str. Basarabiei nr. 9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Alba, Tel. +40 372702339, In atentia: Pompiliu Ilica, Email: [email protected], Fax: +40 258813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare incaltaminte pentru personalul Directiei Silvice Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele se vor livra la sediul Directiei Silvice Alba din Alba Iulia, str. Basarabiei nr. 9, jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in furnizarea de incaltaminte cu fete din piele si incaltaminte pentru munte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
18823000-4-Incaltaminte pentru munte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile solicitate sunt :270 perechi incaltaminte cu fete din piele si 270 perechi incaltaminte pentru munte.
Valoarea estimata fara TVA: intre 126, 900 si 152, 280RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 6 din H.G. 925/2006 se pot achizitiona cantitati suplimentare
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 11 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare :2000 leib)Perioada de valabilitate a garantiei de participare : este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteic)Modalitatea de constituire a garantiei de participare : prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau depunerea in numerar a sumei la casieria autoritatii contractante. Modelul scrisorii de garantie de participare este prezentat prin formularul nr. 15 din sectiunea FORMULARE.Nota : In conditiile prevazute la art. 278, indice 1, litera a) din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului care are o contestatie respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o valoare echivalenta cu 1% din valoarea estimata a contractului, adica 1269 lei. Aceasta valoare se va retine din garantia constituita pentru participarea la prezenta procedura. a)Modalitatea de constituire : Garantia de buna executie ase constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 34/2006b)Cuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de furnizare se va finanta din fonduri proprii, de productie, ale Directiei Silvice Alba
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta minima : se va completa formularul nr. 2 - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea FORMULARE
Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul
2)Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta minima : se va completa formularul nr. 3, din sectiunea FORMULARE - Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Documentele solicitate pentru neancadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c, indice 1, si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
3)Informatii generale
Cerinta minima : completarea formularului nr. 1, din sectiunea FORMULARE - Informatii generale
4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta minima : prezentarea formularului nr. 4 din sectiunea FORMULARE - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu cerintele din Ord. nr. 314/2010 al ANRMAP5)Declaratie privind neancararea in prevederile art. 69, indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006
Cerinta minima : Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantulasociat/subcontractantul nu are, in cadrul Consiliului de Administratie(organ de conducere sau de supervizare) si/sau nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin, pana la gradulIV-lea inclusiv, sau care se afla in relatii comercialecu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Ofertantii care nu indeplinesc aceste conditii vor fi exclusi din procedura de atribuire.
Nota : Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Mihai Morar, Ioan Pasca si Mariana Radu.
6) Certificate de atestare fiscala privind taxele datorate bugetului de stat si bugetelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Se vor depune certificate tip, conform reglementarilor in vigoare emise de Ministerul Finantelor Publice.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, vor fi respinse.
Operatorii economici nerezidenti(straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul 2012, ori a unui angajament de obtinere a acestui documenrt, cel mai tarziu pana la data semnarii contractuluui de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Nota : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni(III.2.1.a) pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Cerinte minime :
a)Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila"conform cu originalul", cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc.;
b)Persoane juridice/fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana - traducere autorizata si legalizata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
Note : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni(III.2.1.b) pot fi depuse in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentele solicitate in aceasta sectiune, in original/copie legalizata.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Cifra medie de afaceri
Valoarea Cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 200000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta : cel mult doua contracte care au avut ca obiect furnizare de incaltaminte, care sa insumeze o valoare de 100000 lei. Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare (In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ).
Cerinta nr. 2 : Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara
Cerinta nr. 3 : Prezentarea de mostre din materialele ce se folosesc la confectionarea incaltamintei si din produsele finite ce urmeaza sa fie livrate in cadrul contractului. Se vor prezenta si mostre din produsele finite ce se vor livra in cadrul contractului de furnizare.
Cerinta nr. 1 : Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 11:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Alba din Alba Iulia, str. Basarabiei nr. 9, Judetul Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sunt autorizate sa participe managerii ofertantilor si/sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.2.Prezenta Fisa de date se refera la procedura ce a fost initiata in anul 2011, Documentatia de atribuire nr. 6931 din 19.11.2011 fiind respinsa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256, indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer