Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare: incarcatoare frontale pentru proiectul management integrat al deseurilor menajere in comunele DRIDU, MOLDOVENI, FIERBINTI, JILAVELE, MAIA, BRAZII, ROSIORI, DRAGOIESTI, SINESTI, MOVILITA, ADANCATA JUDETUL IALOMITA? PRODUSE NOI


Anunt de participare numarul 107587/11.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dridu (Primaria Dridu)
Adresa postala:  Strada Principala nr. 1, Localitatea:  Dridu, Cod postal:  927105, Romania, Punct(e) de contact:  Valentin Turiga, Tel. 0243282701, Email:  [email protected], Fax:  0243282701, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare: incarcatoare frontale pentru proiectul management integrat al deseurilor menajere in comunele DRIDU, MOLDOVENI, FIERBINTI, JILAVELE, MAIA, BRAZII, ROSIORI, DRAGOIESTI, SINESTI, MOVILITA, ADANCATAJUDETUL IALOMITA?PRODUSE NOI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Comunei Dridu, judetul Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie incarcatoare frontale - 3 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43251000-7 - Incarcatoare cu bena frontala cu cupa intoarsa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 buc. - incarcatoare frontale
Valoarea estimata fara TVA: 128, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 8300 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, Bugetul de stat si cotributie proprie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006
- Declaratia privind calitatea d eparticipant la procedura
- Certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local
- Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului
- Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie anuala de afaceri, pe ulrimiitrei ani safie cel putin de: 256.800 euro.- bilant contabil incheiat la 31.12.2009 ? inregistrat si vizat de Registrul Comertului sau alte organisme similare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind lista principalelor contracte de furnizare produse realizate in ultimii trei ani
- Experienta similara
- Conditie de calificare: contract/contracte similare de aceiasi natura si complexitate cu produsul care se oferteaza (contract/ contracte care sa cuprinda produsul/produsele ce se supun achizitiei), de o valore de cel putin 38.500 euro la care se vor atasa -copii legalizate ale proceselor verbale de predare / punere in functiune, pentru produsul respectiv (ofertat).
- scrisoare de recomandare din partea beneficiarilor respectiviin copie .
- copiidupa contractele similare;Personal: - declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al functiilor de conducere in ultimii trei ani (2009, 2008, 2007)
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
- Declaratie privind instalatiile, utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizareDovada detinerii de mijloace de transport/contract servicii transport pentru transport produse la beneficiar
- declaratie privind protectia mediului si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2010 11:00
Locul: Primaria Dridu, Comuna Dridu, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire semnata de reprezentantul legal al ofertantului si copie dupa buletin/carte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2005
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Ialomita, Sectia civila
Adresa postala:  B-dul. Cosminului, nr.12, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920064, Romania, Tel. 0243236952, Email:  [email protected], Fax:  0243236950
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavopoleus, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Ialomita, Sectia civila
Adresa postala:  B-dul. Cosminului, nr.12, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920064, Romania, Tel. 0243236952, Email:  [email protected], Fax:  0243236950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 20:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer