Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare mere


Anunt de participare numarul 139181/26.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Victorita Bocea, Tel. +40 0212524446, In atentia: Victorita Bocea, Email: [email protected], Fax: +40 0212524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro., Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare mere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile scolare din sectorul 2 al munivipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie demere pentru elevidin unitatile de invatamant privat /autorizat si de stat al elevilorcare frecventeaza aceste unitati din Sectorul 2 al Municipiului Buucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie demere pentru elevidin unitatile de invatamant privat /autorizat si de stat al elevilorcare frecventeaza aceste unitati din Sectorul 2 al Municipiului Buucuresti , conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 599, 430.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
valoarea totala a garantiei de participare este de 9590, 89 lei Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va plati in contul RO37TREZ7025006XXX000197, deschis la Trezoreria Sector 2, beneficiar: Sectorul 2 al municipiului Bucuresti. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, cf art. 86 din HG 925/2006.In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 9, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin virament bancar - ordin de plata, in copie cu confirmarea sumei de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma calculata cf. art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara TVA, se constituie in conf. cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara / societate de asigurari. In cazul in care constituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare bancara de buna executie se va utiliza Formularul 10 mentionat in fisa de date de la sectiunea Formulare. Instrumentul de garantare va fi predat autoritatii contractante in original in cel mult 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. La solicitarea ofertantului, exprimata in cuprinsul propunerii financiare, se va accepta si constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturile partiale, cu respectarea prevederilor HGR nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) - completare Formular nr.1Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.Nota 3: In situatia in care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o terta persoana (in conditiile art. 186, si/sau ale art. 190 din OUG 34/2006), respectiva persoana trebuie sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34/2006 - completare Formular 2,
Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.Nota 3: In situatia in care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o terta persoana (in conditiile art. 186, si/sau ale art. 190 din OUG 34/2006), respectiva persoana trebuie nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta III. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tipemis de organismele competente din care sa reiasaca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul generalconsolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular emis de organismele competentedin care sa reiasaca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine a contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)Cerinta IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -completare Formular nr. 3 , Nota : Declaratia va fi prezentata de ofertantul unic, de toti ofertantii asociati, de toti subcontractantii si de toti tertii sustinatori, dupa caz.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Primar ?Neculai OntanuDirector Executiv Directia Economica ? Ion MarinDirector Executiv-Directia Juridica - Elena NitaSef Serviciu Buget Local CFP - Daira VintilaSef Serviciu Directia Juridica - Monica MunteanuSef Serviciu SLCAAE - Victorita BoceaDirector General DGAPI - Mihail GeanguConsilier SLCAAE - Georgeta VizireanuConsilier Buget Local CFP - Lenuta RipaConsilier SLCAAE - Radu Neg, Consilieri Locali - Abu Daher Rawan, Beldeanu Augustin Lucian, Brancu Mihail, Ciornohac Ionut Alexandru, Conddurateanu Andrei Razvan, Cosmessca marius, Costache Jean, Cretoiu Ioan, Dobrin Nicu, Frumosu Dragos Vasile , Gherghiceanu Floretina , Glavan Ion, Iliescu constanyin Cristinel , Lazoroiu Ioana, Manciulea Vittorio Alberto, Micu Florian, Oprea Dumitru , Parvulescu Dragos Emilian, Popa Radu Mihai, Popescu Lenuta, Sandu Emil , Soare Cezar Radu , Sufer Mioara , Toader Mugur Mihai, Tudone Violeta, Cruceanu Elena, Tudor David Olivier EmmanuelCerinta V. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul 4, Nota: Cerinta trebuie indeplinita de orice operator economic care are calitate de ofertant unic, de ofertant asociat sau de subcontractant, dupa caz. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitateapersoana juridica, -valabil la data de depunere a ofertelor.
Dincertificatul constatator prezentat trebuie sa rezulteca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice .Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie in limba romana si legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii generale privind situatia economica si financiara a operatorului economic in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta nr.1Informatii privind subcontractantii (dupa caz).
Cerinta 2Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorul economic trebuie sa prezinte o lista a principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indifernet dac acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nota 1: in situatiaparticiparii cu oferta comuna ofertanti asociatiitrebuie sa completeze Formularul 6.
Nota 2.Terti sustinatori v-a completa formularul 6
Cerinta 3Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces verbal de receptie sau a unui numar de maxim 3 documente/contracte/ procese verbale de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare in valoare de cel putin599 430, 85LEI (fara TVA)/131181, 71 euro , curs euro = 4, 5694 lei
Ofertantul va prezenta documente care se confirmelivrare de produsesimilare in valoare cumulataegala cu valoarea estimataa contractului respectiv ;599430, 85 lei(fara TVA)/131181, 71 euro.Se va lua in calculcursul mediuBNR/BCE, pentru cei3 ani pentru care se va prezentaexperienta similara raportata la data limita de depunere a ofertelor, respectiv;2009 - curs euro mediu= 4, 2389 RON, 2010 curs euro mediu= 4, 2642 RON, 2011 -curs euro mediu = 4, 2820 RON,
2012 -curs euro mediu = 4, 4960 RON
Cerinta 4.In vedereadovedirii capacitatii tehnice de a livra /produceproduse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauzase solicita operatorilor economicisa depuna odata cu ofertao mostra a produsului ofertat insotita de buletinul de analizaprivind continutul de pesticide, nitriti, nitrati, metale grele, cadmiumsau alti contaminati, Buletinele de analiza vor fieliberate de laboratoare nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISO EN 17025, conform OMADR nr. 155/2011."
Cerinta 5.In vederea asigurarii bazei materiale se va face dovada ca dispune (propriette, inchiriere ) de cel putin 5 mijloace de transport. Pentru mijloacele de transport se vor prezenta autorizatii / documente de inregistrare emise de catre Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor din care sa rezulte ca indeplinesc conditiie impuse de legislatia in vigoare privind transportul merelor. spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor in conditii de siguranta si igiena corespunzatoare pana la livrare .Nota; Se vor prezenta documente din care sa rezulte ca operatorul economic dispune de mijloace de transport precum si documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte ca acesta indeplinesc cerintele privind transportul produselor (fructe).
Ceinta 6.Operatorul economictrebuie sa faca dovada ca detinepersonal de specialitate necesar pentru indeplinirea in bune conditii a contractului.NOTA;Pentrucadrele de conducere si personalul de executie se vor prezenta CV-uri. Se vor prezenta documente din care sa rezulte ca personalul de executie detine cunostiinte de igiena alimentelor, confirmate prin certificate de absolvire conform Ordinului 1225/2003
Implementarea Standardului de Management al Calitatii cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei. La licitatia electronica vor fi invitati ofertantii care au depus oferte admisibile. Daca ofertantul nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul, la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura faza. Daca dupa licitatia electronica, doua sau mai multe oferte contin acelasi pret(cel mai mic, a.c.va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantul cu pretul cel mai scazut are obligatia de a depune in original la sediul a.c. in termen de 3 zile, oferta refacuta la valoarea licitata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2012 13:00
Locul: Primaria Sectorului 2 , str. Chiristigiilor nr.11-13 , Sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in carepe primul loc se claseaza mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarein plicinchis, in vederea departajarii ofertelor .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazutela art.256 ^2 dinO.U.G.nr. 34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al MunicipiuluiBucuresti
Adresa postala: Str. Chiristigiilor nr. 11-13sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. +40 212096000, Email: [email protected], Fax: +40 212096000, Adresa internet (URL): wwwps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2012 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer