Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare mobilier pentru camin studentesc


Anunt de participare numarul 72142/17.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Adresa postala: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Motoc, Tel.0269/217779, In atentia: Gina Radulescu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269/214294, Adresa internet (URL): www.ulbsibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare mobilier pentru camin studentesc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Caminul studentesc din Sibiu, Bd. Victoriei, nr. 31
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pat camin, Placa cap pat , Placa laterala pat, Noptiera Birou, Corp mobil cu trei sertare, Raft, Raft pe birou, Dulap haine, Dulap haine suprapus, Cuier camera, Dulap pantofi, Scaun tip fotoliu camera, Masuta camera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
total 1578 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 10000 lei, garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Directia Fiscala Locala-Serv. Impozite siTaxe- in original sau copie legalizata
Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice original sau copie legalizata
Informatii generale cifra media anuala realizata in 2006, 2007, 2008.
- Balanta intocmita la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa tehnica a produsului.Experienta similara Ofertantul va prezenta dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare pentru echipamentele licitate.Recomandari ale unor beneficiari de produse si servicii similare.Certificat ISO9001 si 14001Mostre pentru fiecare produs in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
70%
Descriere:
2.
caracateristici tehnice dovedite prin prezentarea de mostre
15%
Descriere:
3.
termenul de livrare
10%
Descriere:
4.
perioada de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2009 12:00
Locul: Sibiu, Bd. Vicoriei. nr.10, sediul Rectoratului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A UNIVERSITATII SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR CU SCRISOARE DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: Adresa postala: STR. I.C. BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 210118, Romania, Tel.0258/810289, Email: [email protected], Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR.3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30084 , ,Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA LUCIAN BLAGA DIN SIBIU - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: bd. Victoriei, nr 10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/217779, Fax: 0269/210456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2009 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer