Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de Furnizare Piese Auto


Anunt de participare (utilitati) numarul 121529/20.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oradea Transport Local SA
Adresa postala:  Atelierelor nr. 12, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410542, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Popescu, Tel. 0259423245, In atentia:  Dir.Gen.ing.Csuzi Istvan, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0259426010, Adresa internet (URL):  www.otl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate de transport urban local
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de Furnizare Piese Auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Oradea str. Atelierelor nr.12
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese pentru: Lot 1: autobuze Mercedes ? motor/transmisie, Lot 2: autobuze Mercedes ? electrice, Lot 3: autobuze Mercedes ? sasiu, Lot 4: autobuze Liaz ? motor/transmisie, Lot 5: autobuze Liaz ? electrice, Lot 6: autobuze Liaz ? sasiu, Lot 7: autobuze Rocar U412 ? motor/transmisie, Lot 8: autobuze Rocar U412 ? electrice, Lot 9: autobuze Rocar U412 ? sasiu, Lot 10: autobuze Volvo, Lot 11: autoturisme Dacia, Lot 12: Volkswagen, Lot 13: Fiat, Lot 14: filtre si diverse, Lot 15: macara AMT 12, 5 tf, Lot 16: Telemac 12, 5 tf, Lot 17: Peugeot, Lot 18: tip Raba, Lot 19: Renault Laguna, Lot 20: Renault Megane, Lot 21: tramvai Tatra.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese pentru: Lot 1: autobuze Mercedes ? motor/transmisie, Lot 2: autobuze Mercedes ? electrice, Lot 3: autobuze Mercedes ? sasiu, Lot 4: autobuze Liaz ? motor/transmisie, Lot 5: autobuze Liaz ? electrice, Lot 6: autobuze Liaz ? sasiu, Lot 7: autobuze Rocar U412 ? motor/transmisie, Lot 8: autobuze Rocar U412 ? electrice, Lot 9: autobuze Rocar U412 ? sasiu, Lot 10: autobuze Volvo, Lot 11: autoturisme Dacia, Lot 12: Volkswagen, Lot 13: Fiat, Lot 14: filtre si diverse, Lot 15: macara AMT 12, 5 tf, Lot 16: Telemac 12, 5 tf, Lot 17: Peugeot, Lot 18: tip Raba, Lot 19: Renault Laguna, Lot 20: Renault Megane, Lot 21: tramvai Tatra.
Valoarea estimata fara TVA: 776, 659RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lei: L1=2000, L2=1100, L3=3400, L4=1400, L5=700, L6=1700, L7=500, L8=200, L9=1000, L10=800, L11=160, L12=40, L13=150, L14=50, L15=270, L16=200, L17=110, L18=190, L19=70, L20=140, L21=770.Garantie buna executie=5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator ORC. Certificate de atestare fiscala, local si general. Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Unul sau mai multe contracte de livrari similare in ultimii 3 ani cu minim 1 recomandare dintre acestea. Certificare ISO 9001 ofertant, sau echivalent. Declaratie cu persoanele responsabile de indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform art.161-169 din OUG 34/2006, faza finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda, durata rundei fiind de 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S19-030736 din 28.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2011 10:00
Locul: Oradea str. Atelierelor nr.12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1 - 2 imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  str. Parcul Traian nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259426881, Email:  [email protected], Fax:  0259415093, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC OTLSA
Adresa postala:  str. Atelierelor nr. 12, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410542, Romania, Tel. 0259423245, Email:  [email protected], Fax:  0259426010, Adresa internet (URL):  www.otlra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2011 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer