Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare utilaje pentru serviciul public de administrare a domeniului public si privat al Comunei Vetel


Anunt de participare numarul 110057/21.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL VETEL
Adresa postala:  str. Mihai Eminescu, nr. 256, Localitatea:  Vetel, Cod postal:  337525, Romania, Punct(e) de contact:  HENTIU IOAN, Tel. 0254/237733, In atentia:  ZASLOTI AURELIAN, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0254/237847, Adresa internet (URL):  www.primaria-vetel-hd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare utilaje pentru serviciul public de administrare a domeniului public si privat al Comunei Vetel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: localitatea Vetel, str. Mihai Eminescu, nr. 256, jud. Hunedoara, cod postal 337525
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare utilaje pentru serviciul public de administrare a domeniului public si privat al Comunei Vetel, conform cu descrierea si in cantitatile prevazute in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
16700000-2-Tractoare (Rev.2)
34223300-9-Remorci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare utilaje pentru serviciul public de administrare a domeniului public si privat al Comunei Vetel, conform cu descrierea si in cantitatile prevazute in Caietul de sarcini: un buldoexcavator, un tractor, o remorca 5 to, un raspanditor sare si nisip, o lama pentru dezapezire pentru tractor si o lama pentru dezapezire pentru buldoexcavator
Valoarea estimata fara TVA: 425, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 8.500 lei - EXCLUSIV SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului local al Comunei Vetel, in max 120 de zile de la emiterea facturii.Nu se acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform OUG nr. 34/2006 modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform Documentatiei de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform Documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
50%
Descriere: Oferta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 12:00
Locul: localitatea Vetel, str. Mihai Eminescu, nr. 256, jud. Hunedoara, la sediul Primarariei Comunei Vetel
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de catre operatorii economici sa participe la sedinta de deschidere vor prezenta imputernicire si actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba
Adresa postala:  Piata I.C.Bratianau, nr. 1, jud. Alba, Localitatea:  ALBA-IULIA, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810293, Fax:  0258810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei aplicabile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Vetel
Adresa postala:  str. Mihai Eminescu, nr. 256, Localitatea:  VETEL, Cod postal:  337525, Romania, Tel. 0254237733, Email:  [email protected], Fax:  0254237847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer