Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale, servicii aferente distribuirii acestuia si controlului eficientei vaccinarii la vulpi


Anunt de participare numarul 85289/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Adresa postala: Strada Negustori, nr 1B, Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Punct(e) de contact: Mira Daniela, Anchidin Veronica, Tel.+004 0374-150200, Email: [email protected], Fax: +004 021-3124967, Adresa internet (URL): www.ansvsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: domeniul sanitar veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale, servicii aferente distribuirii acestuia si controlului eficientei vaccinarii la vulpi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform documentatiei de atribuire anexata, in cele 10 judete: Arad, Alba, Bihor, Bistrita Nasaud, Cluj, Harghita, Mures, Maramures, Satu Mare, Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distribuirea a 990.000 doze de vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale, in campania de toamna a anului 2009, (perioada 15.10.2009-15.11.2009), pe teritoriul judetelor identificate mai sus si se va efectua controlul eficientei vaccinarii la vulpi, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini.
De asemenea, exista obligativitatea de a efectua campania publicitara privind informarea populatiei asupra pericolului contactului direct cu momelile vaccinale, furnizarea de materiale publicitare de catre ofertant si afisarea acestora, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini.Pentru gestionarea probelor se asigura cantitatile de materiale prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
60440000-4-Servicii aeriene si servicii conexe (Rev.2)
60441000-1-Servicii de pulverizare aeriana (Rev.2)
71700000-5-Servicii de monitorizare si de control (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea si distribuirea a 990.000 doze de vaccin antirabic sub forma de momeli vaccinale, in campania de toamna a anului 2009, (perioada 15.10.2009-15.11.2009), pe teritoriul judetelor identificate mai sus si se va efectua controlul eficientei vaccinarii la vulpi, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini.
De asemenea, exista obligativitatea de a efectua campania publicitara privind informarea populatiei asupra pericolului contactului direct cu momelile vaccinale, furnizarea de materiale publicitare de catre ofertant si afisarea acestora, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini.
Pentru gestionarea probelor se asigura cantitatile de materiale prevazute in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 152, 340RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului de furnizare pentru primele 4 luni ale anului 2010.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 60000 lei, garantia de buna executie este de 10% din val. ctr., in lei fara TVA si se vor constitui in una dintre formele prev. in docum. de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din bugetul alocat ANSVSA pentru anul 2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici pot depune oferta individual sau in asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata.
3. Declaratie privind calitatea de ofertant la procedura de atribuire.
4. Certificat constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
5. Codul unic de inregistrare din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, sau echivalent, in copie certificata pentru conformitate cu originalul;
6. Adresa de la Instanta Competenta in raza teritoriala a careia are sediul social operatorul economic;
7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
8. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent;
9. Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/i al/i operatorului economic. Cazier judiciar pentru persoana imputernicita (daca e cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale,
Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008,
Media profitului anual al ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului in ultimii 3 ani.
Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Informatii privind subcontractantii / asociatii
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Ofertantul (liderul Asociatiei) va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similaraFisa experienta similara, recomandari, copii dupa contracte, procesele-verbale de receptie (preliminara sau finala)
Contracte similare de furnizare si distribuire de vaccin antirabic, sub forma de momeli vaccinale, incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 1.474.060 lei, exclusiv T.V.A., echivalentul a 350.000euro, calculat la cursul B.N.R. de4, 2116 lei/euro valabil la data de 14.08.2009.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001:2000 sau echivalent.
Ofertantul va prezenta o declaratie prin care se angajeaza sa respecte specificatiile Caietului de Sarcini,
Fisa de Identificare Financiara,
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca respecta anumite standarde de protectie a mediului,
Ofertantul trebuie sa precizeze care sunt acele informatii ca fiind confidentiale,
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2009 14:00
Locul: La sediul A.N.S.V.S.A. din str. Negustori nr. 1B, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de scrisoare de imputernicire sau delegatie emisa de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040001, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Litigii, Contencios si Reprezentare Instanta -A.N.S.V.S.A.
Adresa postala: Str. Negustori nr. 1B, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023951, Romania, Tel.+004 0374-150200, ,Email: [email protected], Fax: +004 021-3124967, Adresa internet (URL): www.ansvsa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2009 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer