Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE LUCRARI pentru executia obiectivului de investitii REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE INTERJUDETENE DJ 282C, DJ 282, DJ 282B IASI-BOTOSANI


Anunt de participare numarul 93094/14.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel.0232/235.100, In atentia: Anca MUSCHERU, Email: [email protected], Fax: 0232/214.425, 210.336;, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE LUCRARIpentru executia obiectivului de investitii REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE INTERJUDETENE DJ 282C, DJ 282, DJ 282BIASI-BOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetul Iasi
Tronsoanele din DJ 282C, DJ 282, DJ 282B supuse reabilitarii si modernizarii precum si cele 7 poduri se regasesc pe teritoriul administrativ al comunelor Tiganasi, Vladeni, Sipote, Plugari, comune al carui teritoriu se afla in judetul Iasi.
Lungimea totala a tronsonului de drum , Ltotal = 38, 344 km.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE LUCRARIpentru executia obiectivului de investitii REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE INTERJUDETENE DJ 282C, DJ 282, DJ 282BIASI-BOTOSANI- Cod SMIS 962, conformVOL. 3 SPECIFICATII TEHNICE/CAIET DE SARCINI, VOL. 4 LISTE DE CANTITATI, VOL. 5 DOCUMENTELE PROIECTULUI SI PLANSELE, ce fac parte din Documentatia de Atribuire.Principalele lucrari prevazute pentru realizarea obiectivului de investitii sunt, conform caietului de sarcini, urmatoarele: Lucrari de reabilitare si modernizare drum judetean sistem rutier flexibil cu rezistenta la actiunea fenomenului de inghet dezghet;
Lucrari de constructie, modernizare, reabilitare poduri
Amenajare drumuri laterale
Constructie trotuare
Lucrari privind scurgerea apelor(santuri si rigole, podete de descarcare, podete pentru acces la proprietati si la drumurile laterale)
Lucrari pentru siguranta circulatiei (parapete metalice)
Lucrari de semnalizare rutiera
Amenajare trecere la nivel cu calea ferata
Amenajari privind protectia mediului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONTRACT DE LUCRARIpentru executia obiectivului de investitii REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE INTERJUDETENE DJ 282C, DJ 282, DJ 282BIASI-BOTOSANI- Cod SMIS 962, conformVOL. 3 SPECIFICATII TEHNICE/CAIET DE SARCINI, VOL. 4 LISTE DE CANTITATI, VOL. 5 DOCUMENTELE PROIECTULUI SI PLANSELE, ce fac parte din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 58, 715, 645.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-instrument de garantare 1.000.000 LEI. Garantia de buna executie-instrument de garantare 10% din pretul contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-POR 2007-2013, Axa 2 Imbunatatirea infrastructurii publice regionale si locale, Domeniul 2.1Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane, - Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea,
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006,
- Declaratii privind calitatea de participant,
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (buget de stat si buget local), Certificat de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi, Cazier fiscal al persoanei juridice, Cazier judiciar /certificat echivalent-pentru persoane juridice straine,
- Certificat de inregistrare (CUI),
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru anii 2006, 2007, 2008, anexele la acestea si balantele de verificare contabila,
-Se va prezenta gradul in care disponibilitatile financiare acopera platile scadente pentruultimul an pentru care exista exercitiul financiar incheiat 2008: Lichiditate generala si solvabilitate pentru anul financiar 2008,
- Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana -angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 20.000.000 LEI, - Document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma 35.000.000 lei pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa, -Lichiditatea generala pe anul 2008 trebuie sa fie egala cu 100%,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani,
-Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului,
-Informatii privind dotarile specifice,
-Informatii privind subcontractanti / asociatii,
-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani,
-Standarde de asigurare a calitatii,
-Standarde de protectia mediului,
-Planul de Management al Traficului,
-Planul de Management al Mediului
-Planul de Management al Sanatatii si Sigurantei,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Personalul cheie minim solicitat: Responsabil proiect, Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, Responsabil tehnic cu executia, 2 Ingineri Drumuri si poduri, Specialist topo, -Cerinta minima : a) Ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat si finalizat cu succes in ultimii 5 ani, cel putin1 (unu) contract de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutierin care a executat cel putin un pod nou, iar participarea ofertantului la acest contract sa fi fost cel putin echivalenta cu22.000.000 lei fara TVA;sau, b) Ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat si finalizat cu succes in ultimii 5 ani: -cel putin1 (unu) contract de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier, in care participarea ofertantului la acest contract sa fi fost cel putin echivalenta cu22.000.000 lei fara TVAsi-cel putin1 (unu) contract de lucrari in care a executatcel putin un pod nou in domeniul infrastructurii de transport rutier.-ISO 9001:2001 sau echivalent, -ISO 14001 sau echivalent, -OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
205/11.01.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S125-181582 din 03.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2010 09:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Fonduri Structurale Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii publice regionale si locale Domeniul major de interventie 2.1-Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane- inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
Date limita de primire a solicitarilor de clarificari: Data: 02.02.2010, Ora limita: ora 10:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Bd. A. Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.(+40) 232.260.600, Email: [email protected], Fax: (+40) 232.255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: CONSILIUL JUDETEAN IASI, B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.69, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel.(+40) 232.235.100, Email: [email protected], Fax: (+40) 232.214.425, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2010 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer