Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru executia obiectivului de investitii REABILITAREA SI MODERNIZAREA DRUMULUI INTERJUDETEAN DJ248 IASI-VASLUI


Anunt de participare numarul 81696/08.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel.0232/235.100, In atentia: Cristina Oteleanu, Email: [email protected], Fax: 0232/214.425, 210.336;, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru executia obiectivului de investitii REABILITAREA SI MODERNIZAREA DRUMULUI INTERJUDETEAN DJ248 IASI-VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Iasi :
Tronsonul din drumul judetean DJ 248, KM.4+345 33+345 SI KM.33+ 250 41+ 794, tronson ce face obiectul acestei investitii, este amplasat in judetul Iasi, dupa cum urmeaza:
- de la km. 4+ 345 33+250 se regaseste pe teritoriul administrativ al comunelor Miroslava, Ciurea, Mogosesti, Grajduri, Scanteia, comune ale caror teritorii administrative se incadreaza in suprafata teritoriului administrativ al judetului Iasi;
- de la km. 33+250 41+794 se regaseste pe teritoriul administrativ al comunelor: Rebricea si Vulturesti, comune ale caror teritorii administrative se incadreaza in suprafata teritoriului adminstrativ al judetului Vaslui.Lungimea totala a tronsonului de drum , Ltotal = 37, 45 km.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru executia obiectivului de investitii REABILITAREA SI MODERNIZAREA DRUMULUI INTERJUDETEAN DJ248 IASI-VASLUI- Cod SMIS 964Obiectul contractului: LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII DE TRANSPORT PE TRONSONUL DIN DRUMUL JUDETEAN DJ 248, KM.4+345 33+345 SI KM.33+ 250 41+ 794, conform Vol. I memoriu DJ 248 drum (descrierea generala a lucrarilor), Vol.I memoriu DJ 248 poduri (descrierea generala a lucrarilor), Vol. II Caiete de sarcini pe specialitati, Vol. III Listele cantitatilor de lucrari, Vol.IV Graficul de realizare a lucrarilor, Vol.V Parti desenate Lucrari de drumuri, partea a I-a, Vol.VI Parti desenate Lucrari de drumuri, partea a II-a, Vol.VII Parti desenate Lucrari de poduri, ce fac parte din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII DE TRANSPORT PE TRONSONUL DIN DRUMUL JUDETEAN DJ 248, KM.4+345 33+345 SI KM.33+ 250 41+ 794, conform Vol. I memoriu DJ 248 drum (descrierea generala a lucrarilor), Vol.I memoriu DJ 248 poduri (descrierea generala a lucrarilor), Vol. II Caiete de sarcini pe specialitati, Vol. III Listele cantitatilor de lucrari, Vol.IV Graficul de realizare a lucrarilor, Vol.V Parti desenate Lucrari de drumuri, partea a I-a, Vol.VI Parti desenate Lucrari de drumuri, partea a II-a, Vol.VII Parti desenate Lucrari de poduri, ce fac parte din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 57, 599, 197.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-Scrisoare de garantie bancara-1000000lei Garantie de buna executie-Scrisoare de garantie bancara-10%din pretul contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa 2 Imbunatatirea infrastructurii publice regionale si locale Domeniul 2.1-Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane - Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
- Declaratii privind calitatea de participant- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(BS si BL), Cazier fiscal al persoanei juridice, Cazier judiciar /certificat echivalent-pentru persoane juridice straine,
- Certificat de inregistrare ( CUI),
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru anii 2006, 2007, 2008, anexele la acestea si balantele de verificare contabila
- Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana - angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 30.000.000 LEI, - Document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma 30.000.000 lei pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa, - Lichiditatea efectiva (imediata) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% - pentru anul financiar 2008, - Solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30% - pentru anul financiar 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal,
- Informatii privind dotarile specifice,
- Informatii privind subcontractanti / asociatii,
- Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani,
- Fisa experienta similara,
- Standarde de asigurarea calitatii,
- Standarde de protectia mediului,
- Planul de Management al Traficului (PMT),
- Planul de Management al Sanatatii si Sigurantei,
- Planul de Management al Mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- CEL PUTIN1 (UNU) CONTRACT SIMILAR INCHEIAT SI FINALIZAT IN ULTIMII 5 ANI, CARE A AVUT CA OBIECT EXECUTIA DE LUCRARI SIMILARE CELOR CE FAC OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZITIE IN CAUZA - mai mare de 18.000.000 LEI, - Cel putin o recomandare pentru unul din contractele propuse ca experienta similara, - ISO 9001 sau echivalent- ISO 14001 sau echivalent- ISO 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va organiza o singura runda de licitatie de o zi, in data de 16.09.2009.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6187/01.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Fonduri Structurale Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii publice regionale si locale Domeniul major de interventie 2.1-Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane- inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: Data: 20.08.2009Ora limita: ora 14, 00 , ora Romaniei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Bd. A. Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232.260.600, Email: [email protected], Fax: 0232.255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului constatat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: Consiliul Judetean Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel.0232.235.100, Email: [email protected], Fax: 0232.214.425, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer