Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru executia obiectivului de investitii ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA DRUMULUI INTERJUDETEAN DJ248 IASI-VASLUI?


Anunt de participare numarul 121997/25.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala:  Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700075, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel. 0232/235.100, In atentia:  Anca Muscheru, Email:  [email protected], Fax:  0232/214.425, 210.336;, Adresa internet (URL):  www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru executia obiectivului de investitii ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA DRUMULUI INTERJUDETEAN DJ248 IASI-VASLUI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, judetele Iasi si Vaslui, comunele Miroslava-Ciurea-Mogosesti-Grajduri-Scanteia-Rebricea-Vulturesti.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII DE TRANSPORT PE TRONSONUL DIN DRUMUL JUDETEAN DJ 248, KM. 4+345 - 33+250 si km. 33+250 - 41+794, conformVOL. 3 ? SPECIFICATII TEHNICE/CAIET DE SARCINI, ce face parte din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE A INFRASTRUCTURII DE TRANSPORT PE TRONSONUL DIN DRUMUL JUDETEAN DJ 248, KM. 4+345 - 33+250 si km. 33+250 - 41+794, conformVOL. 3 ? SPECIFICATII TEHNICE/CAIET DE SARCINI, ce face parte din Documentatia de Atribuire.Lungimea totala a tronsonului de drum :37, 45 km, din care:
- sectorul 1, cuprins intre km. 4+345 - 33+250, are lungimea L1 = 28, 91 km.
- sectorul 2, cuprins intre km. 33+250 - 41+794, are lungimea L2 = 8, 54 km.
Valoarea estimata fara TVA: 53, 475, 912.24RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi lucrari/cantitati suplimentare se va realiza conform art. 122/OUG. 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare-1000000lei;Garantie de buna executie-10%din pretul contractului, exclusiv TVA, cf. Documentatiei de atribuire cap.9.3, resp. 11.2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii publice regionale si locale? ? Domeniul 2.1-?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane? si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006- Declaratii privind calitatea de participant- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(BS, BL si CJ), Cazier judiciar /certificat echivalent pentru persoane juridice straine, - Certificat de inregistrare ( CUI), - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat de Rezidenta Fiscala pentru persoane juridice straine, - Declaratie pe propria raspundere - persoane juridice straine - la inch.contr., desch.sediu in Romania sau imputernicire asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale, cu decl.CA dinult.3 ani,
- Bilantul contabil anul 2010, anexele la acesta si balanta de verificare contabila pentru anul 2010,
- Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor, cf. DA,
- Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana - angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri2010 egala sau mai mare decat 80.000.000 lei.- Posib. asig. fluxului de numerar, necesar executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentului contract, in valoare de minim 12.000.000 leipentru o perioada de minim 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere, ult.3ani,
- Lista personalului responsabil ? ?cheie?, CV,
- Informatii privind dotarile specifice
- Informatii privind subcontractanti / asociatii
- Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani
- Experienta similara
- Recomandari/document constatatorpentru contractul/contractele similar/similare
- Inf.priv.sust.capacitatii tehnice a ofertantului-angaj.f.autentica
- Standarde de asigurarea calitatii- Standarde de protectia mediului
- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea reglementarilor privind conditiile de munca si protectia muncii, -Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea reglementarilor privind conditiile de securitate si sanatate in munca,
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal min: -1 Resp.pr: ing.drumuri si poduri, exp. min5 ani in calif, -1 Resp.contr.teh de calit.: drumuri si poduri, exp. min3 ani in calit, -1 RTE: atestat dom.II, exp.min.3ani in atest, -2 Ing.drumuri si poduri, exp. min5 ani in calif, -1 Spec.topo: Atestat ANCPI, exp.3ani in atest.Ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ania executat si finalizat cu succeslucrarisimilare in valoare de minim 40.000.000 lei fara TVA, demonstrate prin cel putin un contractsau prin insumarea a maxim doua contracte.ISO 9001 sau echiv., ISO 14001 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura offline, cu etapa finala licitatie electronica, o singura runda de o zi. Elementul repetitiv - pretul. Mai multe informatii in DA, cap.3.2.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6206/19.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Structurale ? Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii publice regionale si locale? ? Domeniul major de interventie 2.1-?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane- inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: Data: 29.06.2011 Ora limita: ora 12, 00 , ora Romaniei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului constatat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala:  Consiliul Judetean Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.69, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700075, Romania, Tel. 0232.235.100, Email:  [email protected], Fax:  0232.214.425, Adresa internet (URL):  www.icc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2011 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer