Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie:?Modernizare DJ 177, Poiana Micului ? Sucevita, km 10+000 ? 20+875?, cod SMIS 1458, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii region


Anunt de participare numarul 113222/22.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIAN GRADINARU, Tel. 0230-210 148 int.150, Email:  [email protected], Fax:  0230-222 839; 0230- 520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Modernizare DJ 177, Poiana Micului ? Sucevita, km 10+000 ? 20+875?, cod SMIS 1458, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport? Domeniul major de interventie 2.1 ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 177, Poiana Micului - Sucevita, km 10+000 - 20+875
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Modernizare DJ 177, Poiana Micului ? Sucevita, km 10+000 ? 20+875?, Cod SMIS 1458, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport? Domeniul major de interventie 2.1 ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?.
Principalele lucrari: lucrari de modernizare drum in lungime de 10, 875 km, refacere poduri si podete, santuri betonate, aparari de maluri, ziduri de sprijin, confectionare si montare panouri publicitare si placute comemorative permanente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
30195600-8-Panouri pentru afise sau accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini care se va ridica de la sediul autoritatii contractante.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 917, 918.71RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 318000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 % Buget de stat: 13 % Bugetul Local :2 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006;3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de MFP in original sau copie legalizata;4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;5.Cazier fiscal, in original sau copie legalizata;
6.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante;7.Cazierului judiciar;8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;9.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006;10.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;11.Certificat constatator emis de ORC in original sau copie legalizata;12.Certificat de inregistrare;13.Atestat Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri sau echivalent;14.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind cifra de afaceri: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat.
Ofertantul trebuie sa completeze Anexa 4.3.1 ? declararea cifrei medii de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2007, 2008, 2009). Valorile vor fi exprimate in lei.
2.Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente, anexele la acesta, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile de exploatare reflectate in acestea.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane fizice si juridice romane si straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document;
3.Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Realizarea unei cifre medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) egala sau mai mare decat 31.800.000 lei .In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular;2.Prezentarea de documente care sa ateste capacitatea ofertantului de a demara contractul de executie care face obiectul prezentei proceduri. Se va demonstra detinerea de resurse financiare, in valoare de minim 2.350.000 lei (aproximativ 15% din valoarea contractului), prin scrisoare angajanta din partea unei banci sau a unei alte institutii finantatoare, aferenta contractului de lucrari Modernizare DJ 177, Poiana Micului ? Sucevita, km 10+000 ? 20+875?, judetul Suceava, Cod SMIS 1458.Prin scrisoarea angajanta, ofertantul trebuie sa dovedeasca fie ca are constituit un depozit bancar in suma de 2.350.000 lei special pentru aceasta lucrare, fie ca are deschisa o linie de credit aprobata si neconsumata pentru aceasta lucrare, in suma de 2.350.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindresurse umane si structura managementului: Informatii referitoare la modul de organizare si personal, dovedita cu cate o declaratie pe propria raspundere a fiecaruia dintre cei nominalizati, intocmita prin cunoasterea prevederilor art. 292 Cod Penal, astfel: a) Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari; b) Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta;
c) Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari;
2.Informatii privind dotarile specifice: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice a tuturor ofertantilor parteneri asociati.
Se solicita o listaa utilajelor, instalatiilor si a echipamentelor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului;
3.Informatii privind subcontractantii / asociatii;
4.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;5.Fisa experienta similara: Ofertantii vor face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a cel mult 2(doua) contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a caror valoare insumata sa fie de cel putin de 15.917.918 lei fara TVA;6.Istoricul litigiilor;7.Certificatului ISO 9001:2001 pentru managementul calitatii in constructii sau echivalent;8.Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent;9.Certificarea sistemului pentru managementul sanatatii si securitatii in munca - OHSAS 18001/2004 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.? Seful de lucrari, specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri ? absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 10 ani experienta in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate, angajat cu norma intreaga a ofertantului, dovedind implicarea in derularea a cel putin unui contract de lucrari finantat din fonduri comunitare;? Minim 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri si poduri ? cu atestat valabil la data ofertarii - angajat cu norma intreaga a ofertantului;? minim 3 ingineri drumuri si poduri ? cu cel putin 5 ani experienta specifica in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate dovedind implicarea in derularea a cel putin unui contract de lucrari finantat din fonduri comunitare. Cel putin unul din cei 3 ingineri propusi trebuie sa faca dovada implicarii intr-un contract ce a avut ca obiect si lucrari de poduri;? 1 responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste ?sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii" (SSM);? Minim 1 inginer topograf cu cel putin 5 ani experienta specifica in derularea unor proiecte similare;
- personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor pe care ofertantul le va enumera.2.O statie de preparat mixturi asfaltice performanta cu o productivitate de cel putin 70 to/ora; - statie betoane cu autorizatii valabile la data deschiderii ofertelor; -autobasculante pentru transport mixturi asfaltice ? min. 8 buc.- autobasculante pentru transport materiale de constructii ? min. 3 buc.- autospeciala cu matura mecanica ? minim 1 buc. - autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator) ? minim 1 buc.- repartizator de asfalt cu inspectie tehnica valabila ? minim 2 buc.- vibrocompactor cu cilindru de cel putin 12t ? minim 2 buc.- vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t ? minim 1 buc. - transportoare de beton ? minim 1 buc.- autogreder - minim 2 buc.- buldoexcavator - minim 2 buc.- buldozer - minim 1 buc.- excavator ? minim 1 buc.- laborator de incercari de grad II, autorizat ISC.3.2(doua) contracte similare valoare insumata sa fie de cel putin de 15.917.918 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17.600
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport? Domeniul major de interventie 2.1 ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.Din motive tehnice, caietele de sarcini, listele de cantitati de lucrari si piesele desenate nu pot fi atasate Anuntului de participare, drept pentru care se vor prelua, la cerere, pe suport magnetic, de la sediul Autoritatii Contractante ? Consiliul Judetean Suceava, din municipiul Suceava, strada Stefan cel Mare nr. 36, judetul Suceava, fax 0230 222839.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 214 948, Fax:  (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul investitii si achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 210 148, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer