Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE LUCRARI REPARATII CURENTE


Anunt de participare numarul 98093/15.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UNITATEA MILITARA 02033 IASI
Adresa postala: Str. Penes Curcanu, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700473, Romania, Punct(e) de contact: IFTIMI AIOANEI, Tel.0232214636, In atentia: CATALIN MOSNEAGU, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0232215927, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE LUCRARI REPARATII CURENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Unitatea Militara 02480 Campulung Moldovenesc.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii curente la U.M.02480 Campulung Moldovenesc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
45410000-4-Lucrari de tencuire (Rev.2)
45432113-9-Parchetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuit tamplarie lemn cu PVC.
Inlocuit, raschetat si lacuit parchet.
Reparatii tencuieli si zugraveli interioare.
Valoarea estimata fara TVA: 114, 947RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare. Se solicita garantie de buna executie dupa semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 si sa indeplineasca conditiile legale pentru executarea lucrarilor.Se solicita depunerea unei declaratii de eligibilitate; o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale(sau alte documente echivalente) emise autoritatile abilitate, privind obligatiile fata de bugetul de stat si fata de bugetul local, valabile la data depunerii ofertei; certificatul constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat sa desfasoare activitatile economice specifice pentru indeplinirea contractului; documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Cerinta minima de indeplinit - Operatorul economic trebuie sa fi executat, in ultimii 4 ani, cel putin 2 contracte de lucrari (de aceeasi natura cu cele ofertate sau similare: lucrari de tamplarie si lucrari de parchetare.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de calificare, ofertantul va prezenta urmatoarele documente:
- Cel putin doua contracte cu lucrari de aceeasi natura cu cele ofertate sau similare, din care sa rezulte natura lucrarilor executate, pretul contractului, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Suma valorii contractelor prezentate trebuie sa fie cel putin jumatate din valoarea estimata (in lei) a contractului pentru care se face oferta;
- Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, pentru contractele prezentate.
B. Cerinta minima de indeplinit: Responsabilul tehnic cu executialucrarilor stabilit de operatorul economic, trebuie sa fie atestat pentru domeniul constructii.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de calificare, ofertantul va prezenta urmatoarele documente:
- Certificatul responsabilului tehnic cu executia;
- Legitimatia responsabilului tehnic cu executia, cu viza in perioada de valabilitate.
C. Cerinta minima de calificare: Sistemul de management al calitatii operatorului economic sa fie conform cu standardul ISO 9001, in domeniul specific obiectului contractului. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte, operatorul economic trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001, in domeniul constructii (sau un document similar prin care se certifica de catre un organism abilitat ca Sistemul de Management al Calitatii este conform cu standardul ISO 9001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
54
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile articolului 10 din Normele privind organizarea si desfasurarea activitatii de codificare a articolelor de inzestrare din domeniul apararii, aprobata cu Hotararea Guvernului Romaniei, nr. 445 din 10.04.2003, operatorul economic caruia i se va atribui contractul de achizitie, inainte de semnarea contractului, va face dovada obtinerii codului de agent economic acordat de Biroul National de Codificare. Pentru obtinerea codului de agent economic, furnizorul se va adresa la Biroul National de Codificare din Ministerul Apararii, adresa: Drumul Taberei nr.9-11, cod 77305, Bucuresti.Pentru informatii suplimentare privind atribuirea codului de agent economic si valoarea taxei pentru alocarea acestui cod, operatorii economici se pot adresa Biroului National de Codificare, la telefon 021-4111457 (sau prin centrala 021-4107881, 021-4107880, interior 214).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti / Sectorul 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02033 IASI
Adresa postala: Str. Penes Curcanu, nr.2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700473, Romania, Tel.0232.214636, Email: [email protected], Fax: 0232.215927
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2010 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer