Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de proiectare, verificare proiect si executie lucrari la obiectivul de investitii): ?Regularizare rau Buzau pe zona Intorsura Buzaului-Sita Buzaului, judetul Covasna? -etapa I


Anunt de participare numarul 141257/21.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Bazinala de Apa Buzau Ialomita
Adresa postala: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN LUNCA, Tel. +40 0238725447, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0238427237, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de proiectare, verificare proiect si executie lucrari la obiectivul de investitii): ?Regularizare rau Buzau pe zona Intorsura Buzaului-Sita Buzaului, judetul Covasna? -etapa I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: in zona Intorsura Buzaului-Sita Buzaului
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de proiectare (elaborare documentatie tehnico-economica fazele PT+CS, DE si DTAC), verificare proiect si executie de lucrari la obiectivul de investitii: ?Regularizare rauBuzau pe zona Intorsura Buzaului-Sita Buzaului, judetul Covasna? - etapa I
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
45243510-0-Diguri de aparare (Rev.2)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa documentatiile tehnice (fazele PT+CS, DE, DTAC, DTOS), activitatile de verificare a proiectului prin verificatori independenti si lucrarile de constructii mentionate si specificate clar in Antemasuratori si CaietuldeSarcini, astfel: -intocmirea in 4 (patru) exemplare - pe suport de hartie si un exemplarpe suport digital (CD), a documentatiilor tehnico-economice (fazele PT+CS, DE si DTAC), inclusiva studiilor de teren necesare intocmirii documentatiilor (geotehnice, geologice, hidrologice, hidrogeotehnice, fotogrammetrice, topografice si de stabilitate ale terenului), intocmirea documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilorstabilite prin certificatulde urbanism, intocmire documentatie pentru scoatere terenuri ocupate din circuitul agricol (daca este cazul) necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitii: ?Regularizare rau Buzau pe zona Intorsura Buzaului-Sita Buzaului, judetul Covasna? - etapa I.
-intocmirea documentatiilor pentru obtinerea acordului autentificat al proprietarilorterenurilor afectate de lucrari ? unde este cazul, identificarea proprietarilor, -documentatii pentru obtinerea avizului ANCPI, -elaborarea Planului de securitate si sanatate pentru executarea lucrarilor la toate obiectele;
-asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului (seful de proiect) in faze determinante si pe parcursul executiei lucrarilor de constructii;
-reactualizarea Devizului General, ori de cate orisolicita achizitorul, pe parcursul executiei lucrarilor de constructii
-Se solicita executarea lucrarilor necesare, conform Studiului de Fezabilitate, a obiectivului de investitii ?Regularizare rau Buzau pe zona Intorsura Buzaului-Sita Buzaului, judetul Covasna? - etapa I.Capacitati: -Reprofilare albie (pentru debitul cu asigurare de 5%)13, 36 km-Diguri (pentru debitul cu asigurare de 5%)10, 38 km-Aparari de mal7, 52 kmValoareaestimataaviitoruluicontract (fara TVA) este de 46 348 257 LEI , respectiv10 272 675 EUROdin care:
Valoarea estimata (fara TVA)pentru proiectare (inclusiv studii de teren) este maxim1 086 470 LEI240 806 EUROValoarea estimata (fara TVA) pentru executie lucrari este45 261 787 LEI10 031 869 EUROla cursul lei/euro 1 euro = 4, 5118 lei din data de 28.11.2012
Informatiiprivindcantitatile, scopulcontractuluiseregasescinSectiunea? CaietuldeSarcini
Valoarea estimata fara TVA: 46, 348, 257RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 695 000 lei.Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertalor.In SEAP vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovadaconstituirii garantiei de participare. La sediul autoritatii contractante, obligatoriu va fi transmis (in original in cazul scrisorilor de garantie bancara sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata) documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare, in plic separat, insotit de scrisoarea de inaintare (Formular J). Netransmiterea acestor documente pana la data limita de depunere a ofertelor va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit.b) din HG 925/2006.Mod de constituire: in una din formele prevazute la art. 86, alin. (1), (2), (3), (5), (6) din HG nr.925/2006.(Formular 11). In cazul asocierii garantia de participare va fi constituita de Liderul de asociere. Persoanele juridice straine vor prezenta garantia de participare din partea unei banci din Romania sau a unei banci care sa aiba corespondent in Romania.Ptr.garantia depusa in euroechivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Ofertantii ce se incadreaza in cat.IMM conf.Legii 346/2004 cu mod.si compl.ult., au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Ptr. a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta dovada ca indeplinesc conditiile de IMM (Formular IMM). (OP emis in favoarea aut.contractante in contul RO43TREZ1665005XXX006017, deschis la Trez.Buzau cu conditia conf.acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, CIF RO23706189).Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG nr.925/2006 cu mod.si compl.ult.Garantia de participare se retine conform art. 87, alin.(1), din HG 925/2006 si conf.art 278^1, OUG 34/2006: suma ce se va retine este de: 11 803 lei. Cuantumul este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Prezentare (Formular 19).Mod de constituire: in una din formele prevazute la art. 90, alin. (1), (2), (3) din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ult.Restituirea se va face in termen conform art.92, din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ult. Retinerea garantiei de buna executie: conf.art.91, din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ult. Of.care se incadreaza in cat.IMM conf.Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o red.cu 50% a val.gar.de buna executie a contr.Ptr.a beneficia de acest drept trebuie sa includa in of.dov.ca indep.cond.de IMM.Avand in ved.principiul trat.egal, este de preferat capersoanele juridice straine sa prezinte gar.de buna executie din partea unei banci din Romania sau a unei banci care sa aiba corespondent in Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe acordate de BDCE, cuprinse in proiectul F/P 1579/2006, Bugetul de stat si alte surse.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte:
-Declaratie privindeligibilitatea - Prezentare Formular 12A (de catre Ofertant/tert sustinator- se alege cazul corespunzator). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarisi completari ulterioare - Prezentare Formular 12B (de catre Ofertant/Ofertant asociat, iar pentru tert sustinator- art. 181 lit. a, c indice 1 si d, din OUG nr. 34/2006 modificata prin Legea 279/2011). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Prezentare Anexa nr. 10.1(de catre Ofertant/Ofertant asociat/Subcontractant/tert sustinator- se alege cazul corespunzator). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director: ing. Adriana Petcu, directori tehnici: ing. Marilena Stoian, ing. Dumitru Iosif, ing. Radu Gabriel Mesterelu, director economic: ec. Coca Leventiu)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formular 12C(de catre Ofertant/Ofertant asociat/Subcontractant- se alege cazul corespunzator)-Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) si orice alte datorii la bugetul de stat ? Prezentare Certificatele deatestare fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.
Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-Cazier judiciar al ofertantului; In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie pe proprie raspundere.Deasemenea, in cazul in care, pana la data deschiderii ofertelor, nu a fost posibila obtinerea cazierului judiciar (motivat), se accepta o declaratie pe propria raspundere - Prezentare cazier judiciar al ofertantului (copie lizibila cerificata ?Conform cu originalul? , semnata si stampilata)-CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare formular Anexa
?Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul) ? Prezentare Formular 12II. Daca ofertantul nu are asociati se va preciza pe formular ?Nu este cazul?
?Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) ? Prezentare Formular 12G+tabel cudenumirea subcontractantilor, specializareaacestora (datele de recunoastere) si specificarea lucrarilor (fizic si valoric) care urmeaza a leexecuta subcontractantul/subcontractantii. Formularul se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are subcontractanti. In acest caz se va preciza (pe formular) ?Nu este cazul?.
Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
?Informatii privind sustinerea operatorilor economici (daca este cazul).In cazul in care, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm (incheiat in forma autentica la notariat) trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de servicii prestate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Sustinatorul raspunde in mod direct pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Atentie! Formularele pentru angajamentul ferm se vor introduce in oferta numai in cazul in care situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului estesustinuta de catre un tert, pentru indeplinirea contractului. Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte? Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv executie lucrari de constructii hidrotehnice, respectiv proiectare constructii hidrotehnice (in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata). Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC;
- Persoanejuridice/ fizicestraine? Documentecaredovedesco formadeinregistrarein calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident (in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).
? Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv executie lucrari de constructii hidrotehnice, respectiv proiectare constructii hidrotehnice(in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata). Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC;
Documentele vor fi insotite de traducerea acestora de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind operatorul economic.
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, Valoarea minima imp.este de: 92 696 514 lei sau echiv.Euro, respectiv 20 545 351 EURO (1 Euro = 4, 5118 lei, curs valabil in data de 28.11.2012), (fara TVA, din care: celputin 90 523 574 lei, respectiv20 063 738 euro, ptr.executie lucrari sicel putin 2 172 940 lei, respectiv481 613 euro, ptr.serv.proiectareBilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele in drept sau alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra medie de afaceri de valoare minima impusa.Acestea vor fi prezentate in copie, semnate de reprezentantul legal si stampilate pefiecarepagina avand mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Servicii proiectareDeclaratie la care se anexeaza lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor
Se solicita ofertantului servicii de proiectare similare, prestate in ultimii 3 ani: in valoare minima de 1 086 470 LEI (fara TVA) sauechivalent euro, de minim240 806 EURO(fara TVA) (1 Euro la data de 28.11.2012=4, 5118 LEI), al caror obiect a fost prestarea unorservicii similare - proiectare lucrari constructii hidrotehnice si amenajari hidrotehniceCertificate/documente/ contracte, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care confirma servicile prestate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, care fac dovada terminarii serviciilor la valoarea prezentata.Formularul O - fise distincte pentru certificate/documente/ contracte, prezentate pentru sustinerea experientei similare.Dataprestarii serviciului este data semnarii (inregistrarii) documentuluiincheiatla terminareasi receptia serviciului prestat.
Se solicita prezentarea unei recomandari pana la cel mult trei recomandari din partea beneficiarului/beneficiarilor contractului/contractelor pentru servicii similare, de valoare minima impusa
O declaratie caresa contina informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare necesare pentru indeplinirea contractului de servicii
-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, -Se solicita asigurarea personalului de specialitate care esteconsiderat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii.
-Informatii privind personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispunesau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, pentru indeplinirea contractului de servicii-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor (CV-urile)
Se solicita desemnarea de ofertant ca sef de proiect, care va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor de constructii si care vareprezenta ofertantul la fazele determinante si in relatiile cu beneficiarul, o persoana cu studii superioare de specialitate cu experienta in proiectare de cel putin 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Se solicita pentru prestarea serviciilor de proiectare, desemnarea de catre ofertant a unui coordonator in materie de securitate si sanatate pentru nivelul superior pe durata elaborarii proiectului, care poate fi angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Se solicita: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului si Padurilor conform Ordinului nr.3298/2012 pentru domeniile: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.2. Certificate de autorizari conform Ordinului nr. 107/2010 emis de MAI-ANCPI pentru: -persoane fizice: categoria B sau C;
sau-persoane juridice: clasaa II-a
Se solicita verificarea proiectului prin verificatori de proiecte independentiVerificatori de proiecte independenti, atestati conform Ordinului MLPTL nr.777/2003, atestat valabil la data deschiderii ofertelor.
Se solicita Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari(daca este cazul)
Pentru executie lucrari
- Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani, pana la data limita de depunere a ofertelor
Se solicita ca, in ultimii 5 ani, ofertantul sa fi executat lucrari similare invaloare de minim45 261 787 Lei(fara TVA) sau echivalent Euro de minim10 031 869 Euro (fara TVA), (1 Euro = 4, 5118 Lei, curs valabil la data de 28.11.2012, al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice similare de tipul: regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, diguri, epiuri etc;Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari similare executate in ultimii 5 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, care sa faca dovada terminarii executiei lucrarilor la valoarea prezentata.Formularul L -fise distincte pentru certificarile de buna executie pentru cele mai importante lucrari similare executate prezentate pentru sustinerea experientei similare.Data indeplinirii executiei lucrarilor este data semnarii (inregistrarii) documentului incheiat la receptia la terminarea lucrarilor executate.
Se solicita, ca cerinta minima, obligativitatea prezentarii cel mult a 3 (trei) recomandari din partea unor beneficiari/clienti pentru executia unor lucrari similare - constructii hidrotehnice (inclusiv de la beneficiarii contractului sau contractelor de valoare minima impusa)
Informatii privind efectivelemediianualealepersoanelorangajate si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani
Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor
Se solicita desemnarea de ofertant, ca responsabil tehnic cu executia (RTE), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul V ? Constructii si amenajari hidrotehniceResponsabil angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, se accepta si contract de colaborare
Se solicita desemnarea de ofertant, ca responsabil cu controlul tehnic de calitate in contructii (CQ), a unei persoane pentru domeniul ? Constructii si amenajari hidrotehniceResponsabil angajat ai ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, se accepta si contract de colaborare.
- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariSe solicita asig.(in dotare proprie sau prin contracte sau conventii de inchiriere ferme) cu echip.teh., utilaje ptr.constr., mijl.transport, lab., baze de productie si alte mijl.fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indepl.contractului de lucrari, in conf. cu utilajele prevazute in ?Lista consumurilor de ore de functionare a util.de constructii?
Se solicita Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari(daca este cazul)
Standarde de calitate ISO 9001 sau echivalent
Prezentare: Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte:
Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatii emis pentru? executie lucrari deConstructii Hidrotehnice (rev. 2), respectivproiectare constructii hidrotehnice.
Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.
Certificatul se va prezenta copie lizibila cerificata ?Conform cu originalul? , semnata si stampilata.
Standarde de protectia mediuluiISO 14001 sau echivalentPrezentare: Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte:
Certificat de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu emis pentru? executie lucrari deConstructii Hidrotehnice (rev. 2), respectivproiectare constructii hidrotehnice.
Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.
Certificatul se va prezenta copie lizibila cerificata ?Conform cu originalul? , semnata si stampilata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
numar si data mentionata in anuntul de participare
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Credite externe acordate de BDCE, pentru finantarea proiectul F/P 1579/2006-investitii prioritare de gospodarirea apelor si cofinantare de la Bugetul de stat
Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelorIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu compl.si mod.ult.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer