Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de servicii


Anunt de participare (utilitati) numarul 147643/01.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel. +40 236460016/300, In atentia: Lisinschi Mihaela Violeta, Email: [email protected], Fax: +40 236460847, Adresa internet (URL): www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Giurgiu si Galati pentru activitati tehnice, analiza, coordonare, organizare, Constanta, Braila, Tulcea si Sulina: pentru activitati tehnice, analiza,
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cercetare si dezvoltare pentru studiul sistemelor si serviciilor de baza pentru navigatia pe caile navigabile interioare si elaborarea conceptelor de dezvoltare in vederea imbunatatirii calitatii acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cercetare si dezvoltare pentru studiul sistemelor si serviciilor de baza pentru navigatia pe caile navigabile interioare si elaborarea conceptelor de dezvoltare in vederea imbunatatirii calitatii acestora structurate pe urmatoarele directii
D1. Analiza caracteristicilor de baza ale datelor de referinta RIS si ale serviciilor RIS din perspectiva generala si elaborarea specificatiilor pentru imbunatatirea calitatii acestora;
D2. Analiza detaliata a sistemelor si serviciilor RIS cadru din perspectiva cresterii nivelului de calitate al acestora
D3. Organizarea si coordonarea proiectului QuoRiS.RD
in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini, Sectiunea II a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 179, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 12.000 lei.Pentrugarantia constituita in alta moneda, cursul de referintava fi cursul BNR publicatcu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in conformitate cu Formularului nr.5, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in baza art.86, alin (1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar in contul RO75BRDE180SV03879541800 deschis la BRD Galati, Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata prin documentatie vor fi respinse.In cazul in care ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa pe fond sau contestatarul renunta la contestatie, din garantia de participare se va retine suma prevazuta laart. 2781 (1) din OUG 34/2006 actualizata. Da 5% din pretul contractului fara TVAContractorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 (cinsprezece) zile de la data semnarii contractului de ambele parti si inregistrarii acestuia la sediul achizitorului. Garantia de buna executie va avea valabilitatea pana la finalizarea de drept a contractului plus 30 zile.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii prin retineri succesive contractorul are obligatia ca in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de ambele parti si inregistrarii acestuia la sediul achizitorului sa deschida un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia si sa depuna in contul astfel deschis suma de 1% din pretul contractului cu TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeana prin Programul TEN-T in cuantum de 50% si Bugetul de Stat in cuantum de 50%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea Formularul nr. 1 ?se va prezenta si de tertul sustinator dupa caz
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Formularului nr.2. In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181, litera a), c^1) si d).
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr.34.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul 4. Se va prezenta si de tertul sustinator si de subcontractant dupa caz.In sensul prevederilorart. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarepersoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie inceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuiresunt: Mircea Razvan Cristea-Director General, Dorian Dumitru-director General Adjunct, Felicia Tanase-Director Economic, Cristian Sendrea-Director Comercial, Gina Constantinescu-Sef Serviciu Management si Juridic, Romeo Soare ?Sef Sectie Cai Navigabile Giurgiu, Claudiu Dutu-Sef Birou Hidrotehnic, Harta ElectronicaSectie Cai Navigabile Giurgiu, Mihaela Irimia-Sef Serviciu Analize Economice, Bugete, Finantari, Adrian Maizel-inginer Birou Harta Electronica, Emilia Ivan-economist Serviciu Programe Finantare Externa, Daniel Grosu- inginer Birou Harta Electronica, Mihaela Lisinschi-referent specialitate Serviciu Achizitii
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-eliberat de Primarie si-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice
Nota: Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata vor prezenta situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor.
Neindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, a contributiei pentru fondul de somaj si a contributiei pentru fondul de asigurari de accidente si boli profesionale precum si a impozitelor si taxelor locale atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de achizitie.
In conformitate cu prev. art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens Persoane juridice/fizice romane
Ofertantul are obligatia de a prezenta Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Persoane juridice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , documentele depuse in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii (dupa caz
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind subcontractantii (dupa caz
Se va prezenta lista cuprinzand subontractantii (dupa caz) ? Se va prezenta lista cuprinzand subontractantii Formularul nr. 9, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Personal solicitat:
Expert 1Expert RIS - coodonator proiect
Studii superioareCertificari in : managementul proiectelor (IPMA nivel B sau echivalent)
Participarea la activitati similare respectiv: consultanta si implementare in domeniul serviciilor de informare pe cai navigabile interioare
Expert 2Studii superioare in ingineria calitatii.
Certificari in servicii IT (ITIL sau echivalent)
Participarea la activitati similare in care a fost responsabil de asigurarea calitatii unui sistem pentru servicii de informare pe cai navigabile interioare
Expert in calitatea serviciilor
Expert 3 in analiza si modelarea sistemelor pentru serviciile de informare pe cai navigabile interioareStudii superioare intr-una din specializarile aferente domeniilor: Informatica/ ingineria sistemelor/ calculatoare ?i tehnologia informa?iei/
cibernetica/ statistica ?i informatica economica/ informatica de gestiune.
Certificari in analiza si modelarea sistemelor CBAP sau echivalent
Participarea la activitati similare in care a fost responsabil de analiza si modelarea unui sistem pentru serviciile de informare pe cai navigabile interioare
Expert 4 in sisteme informatice si baze de date
Studii superioare intr-una din specializarile aferente domeniilor: Informatica/ ingineria sistemelor/ calculatoare ?i tehnologia informa?iei/
cibernetica/ statistica ?i informatica economica/informatica de gestiune.
Certificari in dezvoltarea si administrarea bazelor de date si a platformelor informatice (MCP sau echivalent)
Participare la activitatisimilare in care afost responsabil de analiza si proiectarea solutiilor informatice si a bazelor de date aferente serviciilor de informare pe cai navigabile interioare
Modalitatea de indeplinire
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Se va completa si prezenta lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, utilizand Formularul nr. 7 din Sectiunea III a prezentei Documentatii de atribuire. In lista se va indica, in mod obligatoriu, pozitia pentru care este propusa persoana respectiva, si specializarea acesteia.
Pentru fiecare expert se va prezenta CV-ul, completat folosind Formularul nr. 8 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Dovada studiilor se va face prin prezentarea diplomei de licenta/absolvire.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Se solicita o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, locul, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Din lista principalelor servicii sa rezulte ca au fost prestate servicii similare prin cel putin 1 contract , maxim 2 contracte a caror valoare cumulata este de minim 750.000 lei.
Ofertantii vor utiliza pentru calculul echivalentei experientei similare prezentate in alte monede decat euro, cursul mediu anual comunicat de B.N.R din anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentarea de documente/contracte/procese verbale dereceptie/documente (certificate) constatatoare (conf. art. 97.1 din HG 925/2006)in original sau copie lizibila, sau oricare alte documente relevante emise saucontrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii de lucrari se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se va completa Formularul nr.6Documentul anexat se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2013 12:00
Locul: sediul R.A. A.F.D.J. Galati strada Portului nr.32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si dupa caz observatori U.C.V.A.P
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeana prin Programul TEN-T in cuantum de 50% si Bugetul de Stat in cuantum de 50%
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul TEN-T)
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata electronic in SEAP la adresa www.e-licitatii.roIn cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art 256 2 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. A.F.D.J. Galati SERVICIUL MANAGEMENT SI JURIDIC
Adresa postala: strada Portului nr.32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel. +40 236460016/108, Email: [email protected], Fax: +40 236460847
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2013 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer