Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii


Anunt de participare numarul 60177/01.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SILISTEA (Primaria Comunei Silistea)
Adresa postala: COM SILISTEA , JUD.TELEORMAN, Localitatea: Silistea, Cod postal: 147345, Romania, Punct(e) de contact: AURELIAN CHIRCULESCU, Tel.0247452633, In atentia: RADITA FLORIN, Email: [email protected], Fax: 0247452633
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DOCUMENTATIILE SE VOR PREDA LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, PRIMARIA SILISTEA, JUD. TELEORMAN
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 200, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord - cadru incheiat pe o perioada de 4 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232000-4 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In functie de necesitatile localitatii, se vor incheia contracte subsecvente.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.10.2008 pana la 05.10.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 71000 RON, Garantia de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. constituita prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local precum si finantari interne si externe
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE - in baza unui acord de asociere care se va legaliza, la cererea autoritatii contractante
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art 180 din OUG nr34/2006;
-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 181OUG nr34/2006.
Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat de atestare fiscala eliberat de oganele de administratie fiscala de pe raza careia societatea are sediul social, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este resident, traduse in lb romana de traducator autorizat, legalizate), in original sau in copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentatiei depuse pentru participare la procedura de achizitie publica.
Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ORC de pe langa Tribunal (copie legalizata)Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial (din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiilor) copie legalizata, in termen la data depunerii plicurilor.
Pentru persoanele juridice straine, documente edificatoare care sadovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la: 30.06.2006; 31.12.2006, 30.06.2007, 31.12.2007; vizate si inregistrate de organele competente -Rezultatele exercitiilor financiare pe ani: 2006/2007 sa fie pozitive.
Indicatorii economici solicitati pentru anul 2007:
Lichiditate generala 100 %
Solvabilitate patrimoniala = 30 %
Prezentarea unei fise de informatii generale care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani, din care sa rezulte o medie de peste 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari similare, executate in ultimii 5 ani, insotite de dovada obtinerii de finantari nerambursabile. Fiecare contract de acest tip va fi insotit de recomandare din partea beneficirului si hotararea de guvern prin care a fost alocata finantarea respectiva Toate aceste acte se vor prezenta in copie certificate conform cu originalul, semnate si stampilate de ofertant.
Pentru certificarea acestor contracte se vor anexacopii ale contractelor, copii ale proceselor verbale de receptie la predarea documentatiilor si, recomandari din partea beneficiarilorDeclaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.- Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
- Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
- Declaratie pe propria raspundere privind sanatatea si securitatea in munca.
Declaratie pe propria raspundere privind protectia mediului.
Declaratie pe propria raspundere privind pregatirea profesionala a personalului ce va fi implicat in indeplinirea obligatiilor contractuale asumate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul unei documentatii se va achita la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI SILISTEA, JUD. TELEORMAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANLELEIMPUTERNICITE DE SOCIETATILE OFERTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SILISTEA, JUD. TELEORMAN
Adresa postala: PRIMARIA SILISTEA, JUD. TELEORMAN, Localitatea: SILISTEA, Cod postal: 147345, Romania, Tel.0247452633, Email: [email protected], Fax: 0247452633
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2008 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer