Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de asigurare


Anunt de participare numarul 80547/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Caloiu, Tel.0372845579, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de asigurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului/ANCOM.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de asigurare pentru cladiri, constructii tehnice, bunuri, echipamente si asigurari CASCO pentru autovehicule.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
66515000-3-Servicii de asigurare de daune sau pierderi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile vor fi prestate conform solicitarilor din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 331, 898.4RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire cu 4 luni, conform art.6 alin.(3) din HG nr.925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita constituirea garantiei de participare in cuantum de 3.500 lei.Se solicita constituirea garantiei de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri si cheltuieli al ANCOM
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul din Anexa nr.1 din Sectiunea a 4-a a documentatiei de atribuire;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea a 4-a a documentatiei de atribuire.3. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - Persoane juridice - Ofertantul va prezenta in copie sau original, certificat constatator (extras de registru), emis de Oficiul Registrului Comertului, ulterior datei de 09.06.2009, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei.
- Persoane juridice straine - Ofertantul are obligatia de a prezenta, in copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va prezenta acte doveditoare, in copie, cu privire la marja de solvabilitate disponibila la 31.12.2008.2. Ofertantul va prezenta acte doveditoare, in copie, cu privire la coeficientul de lichiditate (asigurari generale) la 31.12.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. In orice situatie ofertantul trebuie sa aiba marja de solvabilitate disponibila cel putin egala cu marja de solbavilitate minima stabilita conform reglementarilor Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).2. in orice situatie coeficientul de lichiditate trebuie sa fie de cel putin 1 (unu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va prezenta, in original, formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Ofertantul va prezenta, in copie, decizia de autorizare eliberata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA), care sa-i ateste dreptul de a desfasura activitatile de asigurare solicitate.
3. Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a din care sa rezulte ca are cel putin o sucursala/punct de lucru in fiecare resedinta de judet si in mun. Bucuresti. In acest sens, in formularul din Anexa nr. 4 ofertantul are obligatia de a indica adresele si datele de contact ale sucursalelor/punctelor de lucru.
4. Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din care sa rezulte ca dispune de persoane responsabile cu indeplinirea contractului de servicii in Bucuresti si in fiecare resedinta de judet. In acest sens, in formularul din Anexa nr. 5 ofertantul are obligatia de a indica datele de contact ale persoanelor respective.
5. Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea a 4-a din care sa rezulte ca are incheiate conventii cu cel putin o unitate de service autorizata, cu decontare directa, in fiecare resedinta de judet si in mun. Bucuresti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit si realizat in ultimii 3 (trei) ani cel putin 2 (doua) contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri si care au avut valoarea cumulata egala sau mai mare decat 150.000, 00 Lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 11:00
Locul: Sediul ANCOM din Str. Delea Noua nr. 2, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la deschiderea ofertelor in baza unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 30.01.2010
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.81, Fax: 021.319.51.81, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCOM - Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: str. Delea Noua nr. 2, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel.0372.845.339, Email: [email protected], Fax: 0372.845.402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2009 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer