Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de asistenta tehnica de management pentru acordarea de sprijin in gestionarea si implementarea ?Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Iasi?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
2.370.832 RON

Castigatorul Licitatiei: RAMBOLL ROMANIA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 142140/13.09.2013
Informatii anunt de participare asociat 139962
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice, Tel. +40 0232235100, In atentia: Anca Muscheru, Email: [email protected], Fax: +40 0232214425/210336, Adresa internet (URL): www.icc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de asistenta tehnica de management pentru acordarea de sprijin in gestionarea si implementarea ?Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Iasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiile Iasi si Pascani, Orasele Targu Frumos si Harlau, Comunele Tutora, Baltati si Ruginoasa, Judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al acestui contract este de a asigura implementarea cu succes a proiectului, precum si de a realiza informarea locuitorilor din Judetul Iasi, asigurand in acelasi timp respectarea standardelor din legislatia nationala si europeana privind executia lucrarilor si protectia mediului.Prezentul contract are ca scop acordarea de catre Prestator de sprijin managerial Unitatii de Implementare a Proiectului (UIP) pentru implementarea efectiva a Proiectului, organizarea si realizarea comunicarii, informarii si publicitatii Proiectului.Valoarea estimata a contractului nu cuprinde cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute aferente acestui contract este "0".
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 370, 832RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2335
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S040-064450din26.02.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 12296 Denumirea: Contract de servicii de asistenta tehnica de management
V.1) Data atribuirii contractului 04.09.2013
V.2) Numarul de oferte primite 14
Numarul de oferte admisibile 9
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
RAMBOLL ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: Str. Turturelelor, nr. 11A, Phoenicia Business Centre, Corp C, et. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030881, Romania, Tel. +40 0213148314, Email: [email protected], Fax: +40 0213143175, Adresa internet (URL): www.ramboll.ro
SC LUCA WAY SRL
Adresa postala: Bd. Barbu Vacarescu nr. 313-321, et. 3, 4 si 5, Bucuresti, sector 2, Localitatea: Bucure?ti, Cod postal: 020276, Romania, Tel. 0372220715, Fax: 0372220734, Adresa internet (URL): www.lucaway.ro, www.lucaway.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 6615428.90 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2370832.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 2 ? ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor istorice contaminate?, Domeniul Major de Interventie 1 ? ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor?
VI.2) Alte informatii
V.3 Oferta declarata castigatoare a contractului de achizitie publica avand ca obiect servicii de asistenta tehnica de management pentru acordarea de sprijin in gestionarea si implementarea ?Sistemului de management integrat al deseurilor in judetul Iasi?, este cea depusa de ofertantul Asocierea SC RAMBOLL ROMANIA SRL Bucuresti? SC LUCA WAY SRL Bucuresti.II.3) Durata contractului- Perioada de executie a contractului va fi de 30luni (inclusiv perioada de notificare a defectelor) incepand cu data emiterii ordinului de incepere al activitatilor, dar nu mai putin de finalizarea implementarii. Durata estimata de executie a serviciilor pe componenta de activitate management si asistenta UIP va fi de 24 luni, in timp ce pentru derularea campaniilor de comunicare si informarese estimeaza o durata de 18 luni.O detaliere a activitatilor proiectului este realizata in anexa III a caietului de sarcini - Grafic estimativ de implementare a proiectului. A se lua in calcul faptul ca activitatea Prestatorului variaza in functie de graficul de implementare, si se termina o data cu finalizarea ultimei activitati a acestuia. In cazul unei extinderi a Proiectului, durata contractului va fi extinsa corespunzator, pretulcontractului nefiind modificat.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN IASI ? Directia Achizitii Publice-Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Tel. +40 232235100, Email: [email protected], Fax: +40 232214425, Adresa internet (URL): www.icc.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2013 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer