Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de auditare necesare implementarii proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA? cod SMIS 2284 al UNITATII DE POLITICI PUBLICE.


Anunt de participare numarul 102872/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Str.Eforie 3, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Punct(e) de contact:  Martac Gheorghe, Tel. 021.303.70.80 int.10647, In atentia:  Martac Gheorghe, Email:  [email protected], Fax:  021.313.27.61, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de auditare necesare implementarii proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA? cod SMIS 2284 al UNITATII DE POLITICI PUBLICE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? Unitatea de Politici Publice, Strada Eforie nr.3, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de auditare necesare implementarii proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA? cod SMIS 2284 al UNITATII DE POLITICI PUBLICE.Obiectivul contractului il reprezinta verificarea de catre prestatorul serviciilor de auditare a faptului ca sumele solicitate spre rambursare de catre beneficiarpentru actiunea finantata din cadrul contractului de finantare: s-au efectuat (?realitatea desfasurarii?), sunt legale (?legalitatea?), exacte (?exactitate?) si eligibile, precum si transmiterea catre Beneficiar a raportului constatarilor factuale cu privire la procedurile agreate executate.
Eligibilitate inseamna ca fondurile furnizate in cadrul finantarii nerambursabile au fost cheltuite in conformitate cu termenii si conditiile contractului de finantare (OMAI 193/2009).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de auditare necesare implementarii proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?.
Valoarea estimata fara TVA: 119, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 1.200 lei.Garantia de buna executie a se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din PODCA?, axa prioritara 1, domeniul major de interventie 1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara-Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) este mai mare decat echivalentul in lei a 30.000 EURO.- media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) este pozitiva. In cazul in care ofertantul este infiintat dupa 31.12.2009, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare cu rezultat pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Formularul nr.7 (Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani), Ofertantula finalizat cu succes cel putin 1 contract de servicii de audit extern finantat din fonduri de preaderare sau instrumente structurale, a carui valoare este mai mare sau egala cu 100.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor desemnate de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de achizitie publica , Auditorii care vor presta serviciul de auditare, trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte obligatorii: Calificari si abilitati pentru cel putin 2 si maxim 4 auditori : - Sa aiba calitatea de membru al CAFR, de cel putin 3 ani, dovedita prin prezentarea unei copii a carnetului de membru, cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs;
- Sa faca dovada ca nu au fost sanctionati, in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta al CAFR, prin prezentarea unei Declaratii pe propria raspundere, in acest sens;
- Sa aiba calitatea de auditori financiari, dovedita prin prezentarea de copiiale Certificatului de atestare a calitatii de auditor financiar, emis de catre CAFR.-sa fi participat in calitate de auditor la cel putin 2 proiecte cu finantare asigurata din fonduri de preaderare sau instrumente structurale, din care cel putin un proiect finalizat cu o valoare totala de minim 200.000 Euro; Demonstrarea participarii in calitate de auditor laproiectele cu finantare din fonduri europene nerambursabile se va face prin declaratie pe proprie raspundere in care se va mentiona: titlul proiectului, autoritatea beneficiara, valoarea totala a proiectului, perioada de derulare, persoana de contact. Declaratia va fi insotita de o copie a contractelor/documentelor la care se face referire in declaratie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Economico Administrativa, Strada Eforie, nr.3, S 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti in baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din Programul Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?, axa prioritara 1 ? ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice ? domeniul major de interventie 1: ?Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.83, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, sector1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 021.314.13.76, Fax:  021.313.02.19, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer