Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de consultanta si proiectare pentru proiectul integrat " Extindere retea de canalizare si modernizare drumuri comuna Balotesti,satul Balotesti, judetul Ilfov "


Anunt de participare numarul 61299/14.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Balotesti (Consiliul Local)
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 89, Localitatea: Balotesti, Cod postal: 077017, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Baba, Tel.021/351.10.92, Email: [email protected], Fax: 021/352.18.85
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de consultanta si proiectare pentru proiectul integrat " Extindere retea de canalizare si modernizare drumuri comuna Balotesti, satul Balotesti, judetul Ilfov "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: comuna Balotesti, satul Balotesti, judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de consultanta financiara si proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de consultanta financiara si proiectare in vedereaobtineriifinantarii pentru proiectul integratcu urmatoarele obiectivede investitii : extindere retea canalizare si modernizare drumuri in satul Balotesti, comuna Balotesti, judetul Ilfov
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 250, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 14.000 RON , constituita prin scrisoare de garantie bancara , valabilitate garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform procedurilor aplicate proiectelorfinantate prin P.N.D.R. 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contractant generalcu sau farasubcontractanti de specialitate , in cazulsubcontractriise vor evidentia partilesubcontractante si subcontractorii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea ( Formularul 12 A), declaratiaprivind neincadrareain prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(Formularul 12 B), Certificat constatatorprivind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si local , precum si a contributiilor catre asigurarile sociale , Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului , documente care sa ateste oforma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind cifra de afaceripe ultimii trei ani in domeniulde activitateaferent obiectilui contractului (Formularul 12D)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorservicii de consultanta financiaracu finantarea din fonduri nerambursabile , continand valori, perioade de prestare, beneficiari(Formularul 12 E);
Prezentarea structurii echipei de proiect , a CV-urilorpersoanelor ce alcatuiesc echipa de proiect, cu pregatirea profesionalasi experienta relevanta;
Prezentarea certificatului/certificatelor de atestareISOpentru serviciilecare fac obiectul acestei proceduri de atribuire ;
Pentru subcontractanti cerinta obligatorie completare Formular 12 G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S118-157057 din 19.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieriaConsiliului local Balotesti , Calea Bucuresti nr.89, sat Saftica , comuna Balotesti, judetul Ilfov ,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2008 12:00
Locul: Consiliul Local al comunei Balotesti -Calea Bucuresti nr.89, sat Saftica, com.Balotesti, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare , reprezentantii /imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): P.N.D.R. 2007-2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Curtea de Apel Bucuresti-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal .In termen decel mult 10 zilede la luarea la cunostinta , de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei comunei Balotesti
Adresa postala: Calea Bucuresti nr. 89, sat Saftica , Judetul Ilfov , ,Localitatea: Balotesti, Cod postal: 077017, Romania, Tel.021/3511092, Email: [email protected], Fax: 021/3521885
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2008 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer