Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii de formare a personalului necesare implementarii proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?, COD SMIS Nr.2284


Anunt de participare numarul 108860/01.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Miu, Tel. 0213037080 int.10851, In atentia:  Mihaela Miu, Email:  [email protected], Fax:  0213132761, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii de formare a personalului necesare implementarii proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?, COD SMIS Nr.2284
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Derularea activitatilor pentru care se face achizitia mentionata vor avea loc in una dintre urmatoarele localitati: Brasov, Poiana Brasov, Bran, Moieciu, Predeal, Sinaia, Sibiu, Sighisoara.Locatia finala va fi comunicata lectorilor in timp util, pentru indeplinirea obligatiilor din prezentul contract
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de formare a personalului necesare implementarii proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?, COD SMIS Nr.2284.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor de formare a personalului in vederea susutinerii modulelor de curs prezazute in contract, pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor necesare resursei umane in vederea imbunatatirii managementului ciclului politicilor publice
Valoarea estimata fara TVA: 241, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 4.000, 00 lei. Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din bugetul proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?, COD SMIS Nr.2284, aprobat prin OMAI nr.193/21.08.2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Formularul nr.4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent , Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent, Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), sau echivalent, Cazier judiciar pentru administrator / administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara - Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii 2007, 2008 si 2009 sa fie mai mare decat echivalentul in lei a 75.000 Euro;
- media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii 2007, 2008 si 2009 sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind experientadin ultimii 3 ani, calculati de la data publicarii anuntului de participare in SEAP - Formularul nr.7,
- Ofertantul (operator economic saumembrii asocierii de operatori economici, impreuna) trebuie safaca dovada ca a finalizat cu succes un contract ce a presupus sustinerea unui modul de curs de cel putin 5 zile in unul din urmatoarele domenii: politici publice, management de proiect, evaluare.
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile solicitate lectorilor pentru indeplinirea contractului de servicii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr.7. In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr. 7, ofertantul are obligatia de a prezenta: contracte si recomandari emise de beneficiari, Criterii de calificare ? lector politici publice: ? Studii superioare universitare, ? Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, ? Minimum 3 ani experienta profesionala in domeniul politicilor publice;? lector planificare strategica: Studii superioare universitare, Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, Minimum 5 ani experienta profesionala din care cel putin 2 ani in domeniul planificarii strategice, ? lector planificare bugetara: Studii superioare universitare, Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, Minimum 5 ani experienta profesionala din care cel putin 2 ani in domeniul planificarii bugetare;? lector management strategic: Studii superioare universitare, Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, Minimum 3 ani experienta profesionala din care cel putin 2 ani in domeniul managementului startegic, ? lector management de proiect: Studii superioare universitare, Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, Minimum 5 ani experienta profesionala din care cel putin 3 ani in domeniul managementului de proiect, ? lector evaluare: Studii superioare universitare, Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, Minimum 5 ani experienta profesionala din care cel putin 3 ani in domeniul evaluarii, ? lector tehnica legislativa: Studii superioare universitare, Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, Minimum 5 ani experienta profesionala din care cel putin 3 ani in domeniul elaborarii de acte normative.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Logistica, Strada Eforie, nr.3, Sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti, pe baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din bugetul proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?, COD SMIS Nr.2284, aprobat prin OMAI nr.193/21.08.2009.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile solicitate lectorilor: ? lector politici publice: Atestare ca formator sau cadru didactic universitar;Experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul politicilor publice, Experienta in sustinerea cursurilor cu tema politici publice, ? lector planificare strategica: Atestare ca formator sau cadru didactic universitar;Experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul planificarii strategice; Experienta in sustinerea cursurilor cu tema planificare strategica, ? lector planificare bugetara: Atestare ca formator sau cadru didactic universitar;Experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul planificarii bugetare;Experienta in sustinerea cursurilor cu tema planificare bugetara, ? lector management strategic: Atestare ca formator sau cadru didactic universitar;Experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul managementului startegic;Experienta in sustinerea cursurilor cu tema management strategic, ? lector management de proiect: Atestare ca formator sau cadru didactic universitar; Experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul managementului de proiect (cel putin 2 lucrari elaborate, ca autor sau coautor);Experienta in sustinerea cursurilor cu tema managementului de proiect, ? lector evaluare: Atestare ca formator sau cadru didactic universitar;Experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul evaluarii;? lector tehnica legislativa: Atestare ca formator sau cadru didactic universitar;Experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul tehnicii legislative; Experienta in sustinerea cursurilor cu tema tehnica legislativa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 021.3141376, Fax:  0213130219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer