Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «Contract de servicii de proiectare si executia lucrarilor necesare implementarii Proiectului integrat - extindere retea alimentare cu apa si infiintare statie de captare, infiintare sistem de canalizare si statie de epurare, modernizare drumuri, prim


Anunt de participare numarul 96589/23.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Letea Veche (Primaria Letea Veche)
Adresa postala: Comuna Letea Veche, Judet Bacau, Localitatea: Letea Veche, Cod postal: 607270, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Letea Veche, Tel.0234/213474, In atentia: Chirila Octavian, Email: [email protected], Fax: 0234/213474, Adresa internet (URL): www.leteaveche.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«Contract de servicii de proiectare si executia lucrarilor necesare implementarii Proiectului integrat - extindere retea alimentare cu apa si infiintare statie de captare, infiintare sistem de canalizare si statie de epurare, modernizare drumuri, prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip after school, realizare de investitii in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale in comuna Letea Veche, judetul Bacau».
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Letea Veche
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si executia lucrarilor necesare implementarii Proiectului integrat - extindere retea alimentare cu apa si infiintare statie de captare, infiintare sistem de canalizare si statie de epurare, modernizare drumuri, prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip after school, realizare de investitii in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale in comuna Letea Veche, judetul Bacau».
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este prestarea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor pentru implementarea , ,Proiectului integrat-extindere retea alimentare cu apa si infiintare statie de captare, infiintare sistem de canalizare si statie de epurare, modernizare drumuri, prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolartip'after school', realizare de investitii in scopul conservarii specificului local si a mostenirii culturale in comuna Letea Veche, judet Bacau'.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 099, 706RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2% din valoarea estimatata a contractului fara TVA (161.994 lei).Garantia de buna executie va fi 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
F.E.A.D.R., Masura 322, Contract de Finantare nr. C 322040810400023/01.07.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSubcontractare conform art.45 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista partenerilor/subcontractantilor, modelul de acord de asociere/de subcontractare
- Formular 12A Declaratie privind eligibilitatea.
- Formular 12B Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
- Certificat (in original sau copie), privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a contributiilor si taxelor catre bugetul de stat, precum si a contributiilor catre asigurarile sociale (original sau copie).
- Certificat eliberat de autoritatile competente (privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local (original sau copie);
- Cazierul fiscal al societatii.
- Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens si/sau orice document tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in traducere legalizata in limba romana.
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C.
- Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca nu este inclus in lista contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrul Programului PNDR si care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatii in mod deficitar ori defectuos. Din lipsa spatiu restul detaliilor se regasesc in fisa de date dindoc. de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani vizate de DGFP (copie semnata si stampilata "conform cu originalul").Profitul net pe ultimul an conform bilantului contabil trebuie sa fie pozitiv.
- Declaratie privind cifra deafaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (se completeaza Formular 12D de fiecare ofertant individual/partener) - Nivelul mediu al cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani solicitat ca cerinta minima, trebuie sa fie minim 16.000.000 lei.
- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta traduse in limba romana.
- In cazul unei societati mixte/consortiului/asocierii, cerinta minima privind cifra medie de afaceri trebuie indeplinita cumulativ si se va prezenta Formularul 12D fisa centralizatoare pe ansamblu semnata de catre reprezentantul legal al partenerului desemnat ca lider, precum si formularele individuale pentru fiecare partener in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui partener, inclusiv liderul.
- adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20% din valoarea estimata a contractului;
- depozit bacar echivalent;
- angajament ferm al bancii emitente prin care garanteaza acordarea unei linii de credit in valoare de minim 20% din valoarea estimata a contractului in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantului. Sustinerea financiara trebuie sa fie asigurata pe o perioada de 6 luni.
- Se va completa de fiecare ofertant/partener Formularul 12J " Identificarea Financiara". Daca ofertantul/partenerul/subcontractorul are conturi la mai multe banci va prezenta documentatie pentru fiecare, inclusiv Trezorerie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
­ 1. Pt. Executantul lucrarilor de constructie:
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 12F) si Proces verbal de receptie/Contract/Recomandare din partea beneficiarului pentru contractele de exec lucrari mentionate in Formularul 12F. Se solicita sa se faca dovada indeplinirii, in ultimii 5 ani, a unei lucrari similare tehnic si valoric( intre 90% si 99% din val. estimata pt. fiecare componenta pt. executie) pentru fiecare din componentele: - canalizare, alimentare cu apa, drumuri
2. Resurse umane si structura managementului
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani (Formular 12 I).
- Lista personal propus pentru indepl. contractului (personal de conducere, personal de executie, responsabil pentru calitatea si executia lucrarilor). Cel putin: sef santier inginer constructor, sef punct de lucru, responsabil tehnic cu sudura autorizat ISCIR, responsabil tehnic cu executia in domeniul const edilitare si de gospodarire comunala, responsabil th. cu executia in domeniul constructii de drumuri, responsabil cu controlul tehnic de calitate in lucrari si retele de apa si canalizare, responsabil coordonator cu securitatea si sanatatea in munca, responsabil cu protectia muncii, responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, lucrari de drumuri, electrician autorizat ANRE gr. IV A si IV B, sudor in polietilena autorizat ISCIR, inginer topometrist autorizat de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara.- Echipa de executie lucrari va cuprinde minim: sef santier inginer instalatii - vechime minima 5 ani; sef santier adjunct - vechime minima 3 ani; restul componentilor echipei vechime minima 1 an.Se vor depune documente care sa ateste pregatirea lor profesionala (diplome, atestate, premii, certificate in copie, contracte de munca/contracte de colaborare in copie cu mentiunea conform cu originalul, copie carnet de munca completat la zi sivizat de ITM) si CV-uri.Din lipsa spatiu restul det se reg in fisa de date din doc. de atribuire­
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 12:00
Locul: Primaria Letea Veche
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti primarie si reprezentanti ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): F.E.A.D.R., M322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: STR. CUZA VODA, NR.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.(0234) 513296, Email: [email protected], Fax: (0234) 514275, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256, indice 2 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Consiliului Local al comunei Letea Veche, judetul Bacau
Adresa postala: Consiliul Local Letea Veche, comuna Letea Veche, judetul Bacau, Localitatea: Letea Veche, Cod postal: 607270, Romania, Tel.0234/213474, Email: [email protected], Fax: 0234/213474
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer