Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii financiare, contractarea unui imprumut


Anunt de participare numarul 43127/12.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA AGNITA
Adresa postala: STRADA REPUBLICII NR 19, Localitatea: Agnita, Cod postal: 555100, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS RADU CURCEAN, Tel.0269510465, In atentia: D-lui Radu Dragan, Email: [email protected], Fax: 0269512000, Adresa internet (URL): www.primaria-agnita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii financiare, contractarea unui imprumut
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Orasul Agnita, jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii financiare-contractarea unui imprumut, linie de credit pentru asigurarea resurselor financiare a unor investitii publice de inters local in orasul Agnita, in suma totala de 1.200.000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea creditului bancar: 1.200.000 lei, perioada de acordare 240 de luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 500, 000 si 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in valoare de 10.000 lei, constituita in contul primariei Agnita: RO26 TREZ 5782 4700 271X XXXX, Trezoreria Agnita, jud. Sibiu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor se va face din fondul bugetului local in conformitate cu HCL Agnita nr. 14 din 30.01.2008, OUG 34/2006, HG 925/2006, Legea 337/2006, Legea 273/2006; HG 94/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ca ofertantii sa fie declarati eligibili, nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la articolele 180, 181 din OUG 34/2006; Certificat constatator emis de ORC; autorizatia de functionare privind functionarea ca banca de stat sau privata valabila, conform normelor BNR si legislatiei in vigoare, altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (raportul anual pentru ultimii trei ani), declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani trebuie sa fie minimum 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista pincipalelor finantari acordate in ultimii trei ani , continand valori, perioade de creditare si beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Existenta cel putin a unui contract de credit acordat, in ultimii trei ani, de minimum 400.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Accelerarea permite finantarea lucrarilor pt alimentare cu apa in satele Ruja si Coves in 2008 (a fost asteptata finantarea lucrarilor prin OG7/2006) si finalizarea lucrarilor de reparatie a strazilor
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Credite de valori minimum400.000 de lei acordate in ultimii trei ani; autoriz. functionarii ca banca; CA medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minimum 500.000 lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Perioada de maturitate
5%
Descriere:
2.
Dobanda
70%
Descriere:
3.
Comision total estimat
15%
Descriere:
4.
Garantii suplimentare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5829/06.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 85 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la caseria primariei Agnita sau virament in contul RO26 TREZ 5782 4700 271X XXXX, Trezoreria Agnita, jud. Sibiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
25.02.2008
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2008 10:30
Locul: Primaria Agnita, str. Republicii nr. 19, Agnita, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Piata I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810293, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Primaria Orasului Agnita
Adresa postala: str. Republicii, nr. 19, Localitatea: Agnita, Cod postal: 555100, Romania, Tel.0269/510465, Fax: 0269/512000, Adresa internet (URL): www.primaria-agnita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2008 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer