Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii prezentare, prelucrare si expediere a actelor de procedura pentru instantele judecatoresti


Anunt de participare numarul 149289/13.02.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 0372041115, In atentia: Luisa POPA sau Constantin RADUL ESCU, Email: [email protected], Fax: +40 0372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii prezentare, prelucrare si expediere a actelor de procedura pentru instantele judecatoresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Toate instantele judecatoresti din tara.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de prezentare, prelucrare si expediere a actelor de procedurapentru instantele judecatoresti, de pe intreg teritoriul tarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64100000-7 - Servicii postale si de curierat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cf.specif.Caiet sarcini.
Cantit. lunara estimata de trimiteri acte de procedura este de 1.300.000 buc.
Cantit. totala estimata pentru perioada 01.05. ? 31.12.2014:1.300.000 buc. x 8 luni = 10.400.000 buc.
Cantitatea totala estimata pentru perioada 01.05. ? 31.12.2014 si primele 4 luni din 2015 este de 1.300.000 buc. x 12 luni = 15.600.000 buc.
Valoarea estimata a achizitiei: intre 22.880.000 lei fara TVA (pentru perioada 01.05 ? 31.12.2014) si34.320.000 lei fara TVA (pentru perioada 01.05 ? 31.12.2014 si primele 4 luni ale anului 2015).
Valoarea estimata minima 22.880.000 lei fara TVA ( per. 01.05 - 31.12.2014), iar valoarea estimata maxima 34.320.000 lei fara TVA include(01.05-31.12.2014 si primele 4 luni din anul 2015).
Valoarea estimata fara TVA: 22.880.000 lei si 34.320.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 22, 880, 000 si 34, 320, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, ordin de plata sau orice alt instrument legal in favoarea Ministerului Justitiei in contul IBAN RO22 TREZ 7005 005X XX00 0156 deschis la ATCPMB, in cuantum de 228.800 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.NOTA: Potrivit art. 278^ 1 alin. 1 lit. c) din O.U.G 34/2006 in situatia in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, respectiv suma de 9.848 lei.Dovada constituirii garantiei de participare va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante, iar copia scanata va fi depusa in S.E.A.P la adresawww.e-licitatie.ro .Ofertele care nu vor fi insotite de garantia de participare vor fi respinse.In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G. nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. 5 % din valoarea contractului, fara T.V.A., constituita prin: - scrisoare bancara de garantie de buna executie emisa in favoarea autoritatii contractante avand aceeasi valabilitate cel putin cu cea a contractului (FORMULAR 11) sau orice alt instrument legal constituit in favoarea Ministerului Justitiei;Perioada de valabilitate va fi egala cel putin cu durata de valabilitate a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.Conform art.6 din HG 925/2006, autorit. contract.poate initia proced.de atrib.a unui contract de achiz.publ.fara ca sursele de identificare sa fie identific.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrearea in prevederile art.180 din OUGnr.34/2006 (Formular 1)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular 2)
Certificat de atestare fiscalaeliberat de ANAF din care sa rezulte ca nu are datoriiin luna anterioara depunerii ofertelor in SEAP.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul localde stat.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3)
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Formular 4)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (Formular 5)
Ofertantul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire:
Ovidiu Putura - Secretar de Stat
Ion Claudiu Teodorescu ? Secretar general adjunct
Silvia Chiticaru - Director Directia Financiar Contabila
Simona Panaitescu - Viza C.F.P
Dan Minzala - Director Directia Contencios
Alexandru Stan - Sef Birou Avizare
Constantin Radulescu - Director Directia InvestitiiGabriela Rudau - Sef Serviciul Achizitii PubliceSimona Bata - economist Serviciul Achizitii PubliceLuisa Popa - economist Serviciul Achizitii PubliceRodica Ionescu ? expert Serviciul Achizitii PubliceNicuta Cinghinau ? Sef Serviciu financiar-contabilitate
Gheorghita Parvu ?ofiter principal I Directia Financiar Contabila
Alina Epure ? ofiter principal I Directia Financiar Contabila
Mihaela Constantinescu ? inspector specialist Directia Financiar Contabila
Ionela Petre ? consilier Serviciul Gestiunea Investitiilor
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontarctanti sispecializarea acestora(Formular 8) Certificat constator emis de de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul unde are sediul(valabil la data depunerii ofertei)din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N.corespunzator obiectului procedurii sau similar.Referitor lapersoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico ? financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale (FORMULAR 7).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Expedierea actele de procedura se va face in toate unitatile administrativ-teritoriale din tara solicitate de autoritatea contractanta
Autorizarepentru furnizare de serviciipostale tip ?Confirmare de primire?.
Sistem de management al securitatii informatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul are obligatia de a face dovada asigurarii expedierii actelor de procedura in toate unitatile administrativ-teritoriale din tara.Autorizatie pentru furnizare de servicii postale tip ?Confirmare de primire? emisa de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii.Certificat ISO 27001:2006 privind sistemul de management al securitatii informatiei sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2969/Registratura generala a Ministerului Justitiei
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2014 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi (valoare in lei, fara TVA).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu data luarii la cunostiinta cf.art.256.2 alin.1 lit a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Apolodor 17, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372041115, Email: [email protected], Fax: +40 372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2014 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer