Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare aparat de ventilatie mecanica universal de inalta performanta


Anunt de participare numarul 138305/22.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Adresa postala: str.Gh. Marinescu, nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Sabin Bota, Tel. +40 265213967, Email: [email protected], Fax: +40 265213967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare aparat de ventilatie mecanica universal de inalta performanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures, Str. Gh. Marinescu Nr. 50 Targu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparat de ventilatie mecanica universal de inalta performanta-3 buc - cu specificatiile din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33157400-9 - Aparate medicale respiratorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparat de ventilatie mecanica universal de inalta performanta-3 buc - cu specificatiile din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 362, 903.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 6532.26 RON. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se aplica prevederile art.278ยน din OUG 34/2006, respectiv se va retrage din garantia de participare suma de 3629.03 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86(1) din HG 925/2006, O.P. in contul RO97TREZ4765005XXX000181
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate din Alte cheltuieli de investitii-Fond de dezvoltare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 1 din Sectiunea General, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 2 din Sectiunea General, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se poate prezenta oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se poate prezenta oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata, Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 3 din Sectiunea General, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4 din Sectiunea General, Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Dr. Florin Gomotirceanu - manager, Ec. Puscas Cristina ?Director financiar-contabil, Olariu Chilut Cristina Andra- Sef Serviciu Aprovizionare, Bota Sabin-Sef Birou Achizitii, Campean Cornelia- economist, Dr. Sorin Pascanu, Nistor Mircea - Sef Serviciu Tehnic, Pop Sorin - Sef Atelier, Szekely Zoltan -Responsabil aparatura med., Sef Serviciu fin.-contab.- Stupinean Lavinia-S-a avut in vedere modificarea art. 69 indice 1 de Legea 279/2011. Avandu-se in vedere ca autoritatea contractanta nu se afla in subordinea Consiliului Judetean nu se mentioneaza persoanele cu functie de decizie din cadrul consiliului. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic-se poate prezenta oricare din formele: in copie stampilata conform cu originalul si semnata, original sau copie legalizata, Codul CAEN de pe certificat va fi in conformitate (corespondenta) cu obiectul contractului. Ofertantilor castigatori, li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, transmiterea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, -in copie certificata pentru conformitate cu originalul ? document solicitat cu respectarea prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale emis de Ministerul Sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant inregistrat, vizat de organele de resort: -cerinta va fi indeplinita prin depunerea ultimului bilant contabil inregistrat vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalul Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari din ultimii trei ani, catre autoritati contractante cat si clienti privati.- cerinta va fi indeplinita prin depunerea unei liste a principalelor livrari din ultimii trei ani, catre autoritati contractante cat si clienti privati.Documentul mentionat mai sus se solicita respectandu-se prevederile art. 188 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Certificat de marcaj european (CE Mark) sau declaratia de conformitate cu Directiva 93/42/EEC-cerinta va fi indeplinita prin depunerea de Certificat de marcaj european (CE Mark) sau declaratia de conformitate cu Directiva 93/42/EEC. -.Documentul mentionat mai sus se solicita respectandu-se prevederile art. 188 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant - cerinta va indeplinita prin depunerea de : -Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant care va duce la indeplinire clauzele contractuale. -Se vor prezenta dovezi de instruire a personalului de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant care va duce la indeplinire clauzele contractuale- Documentele mentionate mai sus se solicita respectandu-se prevederile art. 188 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Certificat ISO9001/2008 sau echivalent-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este certificat cu certificat ISO 9001/2008 sau echivalent, conform prevederilor art. 176 lit.6 din OUG 34/2006.
Certificat ISO13485 sau echivalent- cerinta va fi indeplinita prin depunerea unui certificat ISO 13485 sau echivalent privind Sistemul de management al calitatii pentru dispozitive medicale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S128-212194 din 06.07.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2012 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2012 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti ai UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti aflati pe primul loc cu preturi identice, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu Mures- Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu Nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel. +40 265213961, Email: [email protected], Fax: +40 265213961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2012 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer