Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare benzina fara plumb CO95 pe baza de card


Anunt de participare numarul 123680/16.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie Judetean Valcea
Adresa postala:  Calea lui Traian, Nr. 95, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240101, Romania, Punct(e) de contact:  MIRCEA-IULIAN COJOCARU, Tel. +40250703248, Email:  [email protected], Fax:  +40250703248, Adresa internet (URL):  www.vl.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare benzina fara plumb CO95 pe baza de card
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Inspectoratul de Politie Judetean Valcea. Ramnicu Valcea, Str. Calea lui Traian, nr. 95, jud. Valcea.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 103, 935.49 si 6, 651, 870.97RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea contractelor subsecvente: minimum 34645.16 lei - maximum 2217290.32 RON per contract
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheiere acord-cadru penru achizitia de benzina fara plumb CO95 pe baza de carduri; cantitate minima 24.000 litri, maxima 1.536.000 litri; Cantitatile ce se vor achizitiona in baza fiecarui contract subsecvent vor fi intre 8.000 si 512.000 litri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie bezina fara plumb CO95 pe baza de carduri de credit, prin incheierea unui acord-cadru in care se vor contracta intre 24000 si 1536000 litri benzina.
Valoarea estimata fara TVA: intre 103, 935.49 si 6, 651, 870.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 16630 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (art.180 din OUG nr.34/2006)
Declaratie privind neincadrarea in sitatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre stat,
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale,
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Persoane juridice romane
a) Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile.
b) Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala sau alte documente edificatoare care
sa dovedeasca forma de inregistrare.
Persoane fizice romane:
a) Autorizatia de functionare.
Persoane juridice/fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori
apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate de autoritatea contractanta, ofertantul are dreptul de a prezenta
initial doar o declaratie pe proprie raspundere.
Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Cerinta obligatorie :
Completare si prezentare Formular nr. 4 din Sectiunea III ? Formulare;
Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
Lista statiilor de distributie(proprii, partenere sau afiliate) de pe raza municipiilor Sibiu si Medias (sau limitrof in limita a 15 km), a
celorlalte judete si Mun. Bucuresti unde se poate alimenta carburantul solicitat de autoritatea contractanta (benzina fara plumb) cu
ajutorul cardului de credit, lista va cuprinde toate datele de identificare (adresa, program, nr. telefon etc.) .
Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim o statie de distributie a carburantilor pe raza judetului Valcea. Minim o statie de distributie a carburantilor in fiecare judet dintara si in municipiul Bucuresti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
101164
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Contractul este finantat integral din bugetul de stat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021- 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  str. Justitiei, nr. 1, jud Arges, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017., Romania, Tel. 0248-219374, Fax:  0248-219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al IPJ Valcea
Adresa postala:  Str. Calea lui Traian, nr. 95, jud. Valcea., Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240101, Romania, Tel. 0250-703102, Fax:  0250-703248
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2011 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer